Gå til innhold

Hva er det som er så "fælt" med jøder egentlig?


Anbefalte innlegg

 

Hva sier du til dette:

 

youtube.com/watch?v=GUE0si2llTY

 

Jeg sier Modus Operandi.

 

Nå har man kommet med flere innvendinger til det du har postet og da forventer jeg at du følger opp det fremfor å komme med videospam på et helt annet emne (slavehandel).

 

Så du benekter at hvite kvinner har sluttet å være tradisjonelle naturlige mødre? Det er starten på vår utryddelse.

 

Du er veldig glad i setninga "Så du benekter x?", men den gir lite nytte for deg. Hvis hvite kvinner har sluttet å være tradisjonelle mødre så er det fordi de har blitt gitt et valg og velger bort husmorrollen. Spørsmålene som er sentrale da:

 

- Hvorfor har de gjort det?

- Hvorfor er det et problem?

- Hva skal du gjøre for å hindre det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er 29, jeg har lest opptil flere bøker om både jødedommen og antisemitisme. Jeg har også lest bøker om midt-østen, kristendommen, andre verdenskrig og kanskje viktigst av alt; jeg har lest om psykologi.

Jeg har med andre ord lest nok, og gjort meg opp en mening om både jøder og antisemitter.

 

 

Nei du har aldeles ikke lest nok.

 

Din arrogante bedrevitende holdning vitner tvert imot om en uvitende og dum ungdom som ikke har peiling, men som tror alt for godt om seg selv.

Du ville så absolutt ha godt av å lese litt mer.

 

Du har ikke engang din egen selvstendige mening om det du nevner her, men du følger blindt den politisk korrekte mening fordi du ikke tør å tenke selv.

Derfor vil du ikke lese annen informasjon enn den politisk korrekte, av frykt for at du da skal bli tvunget til å tenke selv og danne deg din egen selvstendige mening.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

De styrer et flatt pengesystem som lager gjeldsslaver ut av alle untatt de rikeste. F.eks var grunnen til at de nå skal ta Gaddafi, at han skulle introdusere en gullvaluta, siden det er forbudt å tjene penger på penger i koranen. Det er gjennom bankene de styrer. Hvem styrer f.eks verdensbanken? Stort sett askenazi, så de ville sikkert sparte ut serfardi gutten Strauss Kahn.

 

Okay, så jøder er forkjempere for kapitalisme men i mot frie markeder. Dette systemet er da de fleste vant med allerede, da virker ikke jødekonspirasjonen så faretruende.

 

Det som er så synd med konspirasjonsteoretikere er at dere har en tendens til å kun se tingene som kan tale for deres sak, alt som taler i mot saken er oppspinn, falske beviser og propaganda fra eliten. Har du noengang vurdert om det er den siden av gjerdet du sitter på som lener seg på oppspinnet?

Lenke til kommentar

Hvorfor avviser alle sauene her på forumet jødisk makt? Jo, de er enten hjernevasket av kollektiv hvit holocaustskyldfølelse eller plasserte agenter.

 

Hypotese:

Hvorfor avviser alle sauene her på forumet jødisk makt?

Konklusjon:

Jo, de er enten hjernevasket av kollektiv hvit holocaustskyldfølelse eller plasserte agenter.

 

Jeg håper du ser hva du gjør galt.

Å konkludere uten noen form for beviser eller argumenter som kan etterprøves er ikke vitenskap. Du kan argumentere mot ved å si at det var jøden Karl Popper som satte premissene for moderne vitenskap, men det trenger du ikke. Alle og enhver kan finne opp konklusjoner og tolke tekster og bilder på en slik måte at det taler for sin sak. Bare se på mangfoldet av religioner og mytologiske skapninger vi har som folk har trodd på over tidene! Hvis du har lyst til at din jødefrykt skal bli tatt seriøst må du komme med noe bedre begrunnet.

La meg avslutte med:

 

Hvorfor avviser alle sauene her på forumet at det er mikrochipper i alle legemidler som gjør at staten kontrollerer dem? Jo, de er enten allerede kontrollert av staten eller plasserte agenter.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Jeg er 29, jeg har lest opptil flere bøker om både jødedommen og antisemitisme. Jeg har også lest bøker om midt-østen, kristendommen, andre verdenskrig og kanskje viktigst av alt; jeg har lest om psykologi.

Jeg har med andre ord lest nok, og gjort meg opp en mening om både jøder og antisemitter.

 

 

Nei du har aldeles ikke lest nok.

 

Din arrogante bedrevitende holdning vitner tvert imot om en uvitende og dum ungdom som ikke har peiling, men som tror alt for godt om seg selv.

Du ville så absolutt ha godt av å lese litt mer.

 

Du har ikke engang din egen selvstendige mening om det du nevner her, men du følger blindt den politisk korrekte mening fordi du ikke tør å tenke selv.

Derfor vil du ikke lese annen informasjon enn den politisk korrekte, av frykt for at du da skal bli tvunget til å tenke selv og danne deg din egen selvstendige mening.

 

Så fordi jeg har kommet til en annen konklusjon enn deg tar jeg feil? Kan du ikke se selv at argumentasjonen din er nøyaktig den samme som religiøse fanatikere?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Her er noen utdrag fra Martin Luthers bok the jews and their lies.

 

Nederst på siden er det også gjengit noen taler holdt på en convention i paris av B´nai, B´rith

 

De som vil eller tør lese dette vil muligens forstå hvorfor jøder er så dårlig likt.

 

http://www.biblebeli...g.au/luther.htm

 

De som leser dette vi muligens forstå at kristne for 500 år siden var like store idioter som de i dag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Her er noen utdrag fra Martin Luthers bok the jews and their lies.

 

Nederst på siden er det også gjengit noen taler holdt på en convention i paris av B´nai, B´rith

 

De som vil eller tør lese dette vil muligens forstå hvorfor jøder er så dårlig likt.

 

http://www.biblebeli...g.au/luther.htm

 

De som leser dette vi muligens forstå at kristne for 500 år siden var like store idioter som de i dag.

 

 

Er du i det hele tatt i stand til å si noe fornuftig ?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Her er noen utdrag fra Martin Luthers bok the jews and their lies.

 

Nederst på siden er det også gjengit noen taler holdt på en convention i paris av B´nai, B´rith

 

De som vil eller tør lese dette vil muligens forstå hvorfor jøder er så dårlig likt.

 

http://www.biblebeli...g.au/luther.htm

 

De som leser dette vi muligens forstå at kristne for 500 år siden var like store idioter som de i dag.

 

Så jeg er idiot jeg da?

Lenke til kommentar

At kristne bruker jødene som syndebukker. Det har vært sant i snart 2000 år.

 

Nå vet jeg ikke helt hva du mener med det. Men det har aldri vært sant uansett.

Kristne har aldri brukt jøder som syndebukker, men det er slik jødene fremstiller seg selv.

 

Jødene fremstiller seg selv som ofre og syndebukker som aldri har gjort noe galt, men blir hatet, misbrukt og undertrykt av alle andre.

Men det er jødene selv som hater,misbruker og undertrykker andre.

Slik har det alltid vært, og når noen prøver å forsvare seg mot dem, så roper de opp og begynner å klage.

For de tror jo de er "guds utvalgte folk"Og har spesielle rettigheter, for de mener gud har skapt oss for at de skal utnytte og undertrykke oss.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Wow, du har nettopp bevist at du ikke kan en eneste ting om antisemitisme... Du er helt og holdent uviktig i denne diskusjonen, og bør umiddelbart forlate den før jeg schooler deg tilbake til middelalderen.

 

Dette ordet "antisemittisme" var noe jødene selv fant på i 1848 for å bruke det mot oss goyim for å hindre at vi kritiserer dem for det de gjør.

De jødene som bruker dette ordet er ikke engang semitter, og har derfor ingen rett til å bruke det, og spesielt ikke mot oss hvite etniske europeere som er semitter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Wow, du har nettopp bevist at du ikke kan en eneste ting om antisemitisme... Du er helt og holdent uviktig i denne diskusjonen, og bør umiddelbart forlate den før jeg schooler deg tilbake til middelalderen.

 

Dette ordet "antisemittisme" var noe jødene selv fant på i 1848 for å bruke det mot oss goyim for å hindre at vi kritiserer dem for det de gjør.

De jødene som bruker dette ordet er ikke engang semitter, og har derfor ingen rett til å bruke det, og spesielt ikke mot oss hvite etniske europeere som er semitter.

 

Vet du, jeg har ikke tid til å snakke med deg nå, det skjer alt for mye i livet mitt. Du får heller bruke all din tid på å komme med dine falske profetier, så kan vi andre ignorere deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At kristne bruker jødene som syndebukker. Det har vært sant i snart 2000 år.

 

Nå vet jeg ikke helt hva du mener med det. Men det har aldri vært sant uansett.

Kristne har aldri brukt jøder som syndebukker, men det er slik jødene fremstiller seg selv.

 

Jødene fremstiller seg selv som ofre og syndebukker som aldri har gjort noe galt, men blir hatet, misbrukt og undertrykt av alle andre.

Men det er jødene selv som hater,misbruker og undertrykker andre.

Slik har det alltid vært, og når noen prøver å forsvare seg mot dem, så roper de opp og begynner å klage.

For de tror jo de er "guds utvalgte folk"Og har spesielle rettigheter, for de mener gud har skapt oss for at de skal utnytte og undertrykke oss.

 

Det er sånne som deg som får meg til å ville konvertere til Jødedommen.

Endret av Zaftig
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Wow, du har nettopp bevist at du ikke kan en eneste ting om antisemitisme... Du er helt og holdent uviktig i denne diskusjonen, og bør umiddelbart forlate den før jeg schooler deg tilbake til middelalderen.

 

Dette ordet "antisemittisme" var noe jødene selv fant på i 1848 for å bruke det mot oss goyim for å hindre at vi kritiserer dem for det de gjør.

De jødene som bruker dette ordet er ikke engang semitter, og har derfor ingen rett til å bruke det, og spesielt ikke mot oss hvite etniske europeere som er semitter.

 

Vet du, jeg har ikke tid til å snakke med deg nå, det skjer alt for mye i livet mitt. Du får heller bruke all din tid på å komme med dine falske profetier, så kan vi andre ignorere deg.

 

Da kan du hoppe ut av denne diskusjonen du da. :)

Lenke til kommentar

Wow, du har nettopp bevist at du ikke kan en eneste ting om antisemitisme... Du er helt og holdent uviktig i denne diskusjonen, og bør umiddelbart forlate den før jeg schooler deg tilbake til middelalderen.

 

Dette ordet "antisemittisme" var noe jødene selv fant på i 1848 for å bruke det mot oss goyim for å hindre at vi kritiserer dem for det de gjør.

De jødene som bruker dette ordet er ikke engang semitter, og har derfor ingen rett til å bruke det, og spesielt ikke mot oss hvite etniske europeere som er semitter.

 

Vet du, jeg har ikke tid til å snakke med deg nå, det skjer alt for mye i livet mitt. Du får heller bruke all din tid på å komme med dine falske profetier, så kan vi andre ignorere deg.

 

Da kan du hoppe ut av denne diskusjonen du da. :)

 

Jeg gjorde det, viktigper. Når jeg får bedre tid kan vi diskutere noe så fantastisk uviktig som "den jødiske konspirasjon", men akkurat nå har jeg viktigere ting å gjøre i livet mitt. Jeg har også mange andre stygge ting å kalle deg, men det lar jeg være å gjøre nå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...