Gå til innhold

Hva er det som er så "fælt" med jøder egentlig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei takk

 

Da er du ikke kvalifisert til å debattere om jøder.

 

Å? Har du lest absolutt alle bøker om antisemittisme?

http://scholar.google.no/scholar?hl=no&q=anti+semitism&btnG=S%C3%B8k

 

Der har du 81.900 artikler. Noe å starte med. Regner med at du nå slutter å debattere temaet frem til du har lest ferdig, så hadet bra; vi snakkes nok aldri mer :)

Endret av tofagerl
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Nei takk

 

Da er du ikke kvalifisert til å debattere om jøder.

 

Å? Har du lest absolutt alle bøker om antisemittisme?

 

Useriøst spørsmål. Har du lest "alle" bøkene om noe som helst? Vi blir jo bombardert med advarsler om jødehat i mediene stadig vekk uten at noen tør å ta debatten om hvorfor såkalt antisemitisme har vært utbredt i Europa så lenge.

 

1. Les Toraen

2. Les Talmud - Hva slags type mennesker tror det blir av folk som følger disse bøkene?

3. Les The International Jew

4. Tenk Selv

5. Hvorfor blir folk som kritiserer jøder alltid kneblet i mediene?

 

Ja der tok du meg på senga gitt. Haha. Jeg ber deg lese litt i én bok og du ber meg lese 81900 artikler? Du var HVOR gammel sa du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er 29, jeg har lest opptil flere bøker om både jødedommen og antisemitisme. Jeg har også lest bøker om midt-østen, kristendommen, andre verdenskrig og kanskje viktigst av alt; jeg har lest om psykologi.

Jeg har med andre ord lest nok, og gjort meg opp en mening om både jøder og antisemitter. Hva med deg, har du noensinne lest bøker som er kritiske til dine egne synspunkter?

Lenke til kommentar

Vel, da bør vi takke jødene for å ødelegge slike håpløse konservative idèer. Bryte ned kristendommen og tradisjoner som burde vært bekjempet for lenge siden. Våkn opp folkens indeed.

 

Og blir "den hvite mann" i Simpsons fremstillt noe verre enn "den sorte mann" i Cleveland show? Halmstrå...

 

Bør vel ikke akkurat takke dem, deres egen idè er vel ikke bedre en kristendommens, og de er jo ikke akkurat offentlig ute fra dag til dag og fronter agendaen ;P

 

Sålenge handlingene har bringt med seg såpass mye positive endringer (skal man ta deres "kontroll" over den vestlige sfæres utvikling seriøst) så bør man da absolutt takke dem.

 

Vel, da bør vi takke jødene for å ødelegge slike håpløse konservative idèer. Bryte ned kristendommen og tradisjoner som burde vært bekjempet for lenge siden. Våkn opp folkens indeed.

 

Og blir "den hvite mann" i Simpsons fremstillt noe verre enn "den sorte mann" i Cleveland show? Halmstrå...

 

Ja fordi kristne USA som fant opp bilen osv. var ikke noe særlig, nei? Familieverdier er ikke ikke bra. Er du jøde eller Rampage?

 

Hvor kom bilen fra? Hva har bilen med dette å gjøre? Hvor sier man at kristne USA og deres vitenskapelige og teknologiske nyvinninger ikke var noe særlig? Innlegget ditt består utelukkende av stråmenn som ikke engang besvarer et særdeles relevant spørsmål som ble presentert angående "den hvite manns fremstilling i media".

 

Og på toppen av det hele avslutter du med klassikeren "er du jøde?".

 

*applaus*

 

 

Familieverdier er ikke bra, familieverdier er ikke en konstant som enten er god eller dårlig, det finnes gode og det finnes dårlige familieverdier og de som er sterkt påvirket av religion er fort blant de verste. Omfavne sekulariseringen og forkast religiøse dogmer og verden går i riktig retning.

Endret av Rampage
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, da bør vi takke jødene for å ødelegge slike håpløse konservative idèer. Bryte ned kristendommen og tradisjoner som burde vært bekjempet for lenge siden. Våkn opp folkens indeed.

 

Og blir "den hvite mann" i Simpsons fremstillt noe verre enn "den sorte mann" i Cleveland show? Halmstrå...

 

Bør vel ikke akkurat takke dem, deres egen idè er vel ikke bedre en kristendommens, og de er jo ikke akkurat offentlig ute fra dag til dag og fronter agendaen ;P

 

Sålenge handlingene har bringt med seg såpass mye positive endringer (skal man ta deres "kontroll" over den vestlige sfæres utvikling seriøst) så bør man da absolutt takke dem.

 

Vel, da bør vi takke jødene for å ødelegge slike håpløse konservative idèer. Bryte ned kristendommen og tradisjoner som burde vært bekjempet for lenge siden. Våkn opp folkens indeed.

 

Og blir "den hvite mann" i Simpsons fremstillt noe verre enn "den sorte mann" i Cleveland show? Halmstrå...

 

Ja fordi kristne USA som fant opp bilen osv. var ikke noe særlig, nei? Familieverdier er ikke ikke bra. Er du jøde eller Rampage?

 

Hvor kom bilen fra? Hva har bilen med dette å gjøre? Hvor sier man at kristne USA og deres vitenskapelige og teknologiske nyvinninger ikke var noe særlig? Innlegget ditt består utelukkende av stråmenn som ikke engang besvarer et særdeles relevant spørsmål som ble presentert angående "den hvite manns fremstilling i media".

 

Og på toppen av det hele avslutter du med klassikeren "er du jøde?".

 

*applaus*

 

 

Familieverdier er ikke bra, familieverdier er ikke en konstant som enten er god eller dårlig, det finnes gode og det finnes dårlige familieverdier og de som er sterkt påvirket av religion er fort blant de verste. Omfavne sekulariseringen og forkast religiøse dogmer og verden går i riktig retning.

 

Regner med at du ikke hørte på innholdet i videoen jeg linket til.

 

Ja, så svar da, er du jøde eller jobber for jødiske interesser?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ser at det er langt mer relevant for deg å diskutere om jeg er jøde heller enn å diskutere det som du påstår som blir kritisert eller tilbakevist. Jeg tror jeg velger å si at hvorvidt jeg er jøde eller ei og jeg jobber for jødiske interesser er irrelevant.

 

 

 

Ja, jeg er jøde og jobber for Mossad

 

 

 

 

Som er tull selvfølgelig, er hverken jøde eller jobber for jødiske interesser, forutsatt at de interessene ikke sammenfaller med mine

 

Lenke til kommentar

Jeg ser at det er langt mer relevant for deg å diskutere om jeg er jøde heller enn å diskutere det som du påstår som blir kritisert eller tilbakevist. Jeg tror jeg velger å si at hvorvidt jeg er jøde eller ei og jeg jobber for jødiske interesser er irrelevant.

 

 

 

Ja, jeg er jøde og jobber for Mossad

 

 

 

 

Som er tull selvfølgelig, er hverken jøde eller jobber for jødiske interesser, forutsatt at de interessene ikke sammenfaller med mine

 

 

Ja, bare lurte siden du sa dette:

 

Jeg har jo fått kommentarer mot meg som "jævla jøde" og "har du vært i synagogen i det siste"

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1225870

Lenke til kommentar

Selvfølgelig. Siden personer som slenger fra seg slike kommentarer vanligvis er menneskekjennere av dimensjoner.

 

Jeg har blitt anklaget for å være jøde, sionist, araber, araberelsker, terrorsympatisør og Gud vet hvor mye annet. Ja, kommunist, nazist, fascist, anarkist og "liberal wouss".

 

Ingen av delene stemmer. Og om Rampage var jøde, hvilken betydning ville det ha? Er det slik at hver eneste jøde i hele verden er genetisk disponert for stormannsgalskap og drømmer om verdensherredømme?

Lenke til kommentar

Ja, så svar da, er du jøde eller jobber for jødiske interesser?

 

Det er ikke sunt å leve i en så paranoid verden.

 

så mye bra de har gitt det vestlige samfunn? omfavne seksualiseringen? ??? Syk mann.

 

Og hva er galt med sekularisering?

 

Ingen av delene stemmer. Og om Rampage var jøde, hvilken betydning ville det ha? Er det slik at hver eneste jøde i hele verden er genetisk disponert for stormannsgalskap og drømmer om verdensherredømme?

 

For konspirasjonsteoretikere er det viktig å danne fiendebilder i hodet sitt for å dekke hullene til alle faktafeilene og løgnene.

Lenke til kommentar

Ja, så svar da, er du jøde eller jobber for jødiske interesser?

 

Det er ikke sunt å leve i en så paranoid verden.

 

så mye bra de har gitt det vestlige samfunn? omfavne seksualiseringen? ??? Syk mann.

 

Og hva er galt med sekularisering?

 

Ingen av delene stemmer. Og om Rampage var jøde, hvilken betydning ville det ha? Er det slik at hver eneste jøde i hele verden er genetisk disponert for stormannsgalskap og drømmer om verdensherredømme?

 

For konspirasjonsteoretikere er det viktig å danne fiendebilder i hodet sitt for å dekke hullene til alle faktafeilene og løgnene.

 

Så greit det må være å kun ha én oppgave. Å avvise jødisk makt. Kjekt.

Lenke til kommentar

Hvorfor avviser alle sauene her på forumet jødisk makt? Jo, de er enten hjernevasket av kollektiv hvit holocaustskyldfølelse eller plasserte agenter.

Jeg avviser ikke nødvendigvis jødisk makt, som i jøder med makt. Rahm Emanuel var Obamas stabssjef. Stabssjefen i det Hvite Hus er tradisjonelt et individ med enorm makt, kanskje på høyde med en britisk statsminister i enkelte saker, uten sammenligning forøvrig.

 

Det som betviles er ikke at det finnes jøder med makt. Det betviles dog at dette er et resultat av noen gjennomgående konspirasjon verden rundt. Det er også et spørsmål om at det er noen her som ikke har noe problem med at jøder kan ha makt. Jeg syns til og med at kvinner kan ha makt.

 

Dersom du tar hvilken som helst annen gruppe som har ytre fellesnevnere, vil konspirasjonen høres helt avsinding ut.

 

"Kvinnemakt", "franskmannmakt", "russermakt" etc.

 

Av ren nysjerrighet, når oppdaget du jødenes internasjonale konspirasjon, og hvordan?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...