Gå til innhold

Hva er det som er så "fælt" med jøder egentlig?


Anbefalte innlegg

Da kan du hoppe ut av denne diskusjonen du da. :)

 

Jeg gjorde det, viktigper. Når jeg får bedre tid kan vi diskutere noe så fantastisk uviktig som "den jødiske konspirasjon", men akkurat nå har jeg viktigere ting å gjøre i livet mitt. Jeg har også mange andre stygge ting å kalle deg, men det lar jeg være å gjøre nå.

 

Jaja, du var i alle fall ærlig. Det liker jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Det er mulig jeg har nevnt dette før, men:

 

Beviser? Dokumentasjon? Eller i det minste en sannsynliggjøring av jødekonspirasjonen?

 

Man skal ikke kaste perler for svin vet du.

 

Du har fått så mye beviser og dokumentasjon at det kunne fylle en hel bok.

Men hva er vitsen med å legge ut dokumentasjon for noen som ikke er i stand til å forstå den ?

 

Det er et visst krav til intelligens for å kunne forstå hva det dreier seg om, og ingen av dere som forsvarer jødene oppfyller dette kravet.

Lenke til kommentar

Det er mulig jeg har nevnt dette før, men:

 

Beviser? Dokumentasjon? Eller i det minste en sannsynliggjøring av jødekonspirasjonen?

 

Man skal ikke kaste perler for svin vet du.

 

Du har fått så mye beviser og dokumentasjon at det kunne fylle en hel bok.

Men hva er vitsen med å legge ut dokumentasjon for noen som ikke er i stand til å forstå den ?

 

Det er et visst krav til intelligens for å kunne forstå hva det dreier seg om, og ingen av dere som forsvarer jødene oppfyller dette kravet.

 

Et mer reellt problem er faktisk at disse diskusjonene er uryddige. Hvis vi skal bevise en konspirasjon så er det kanskje mest hensiktsmessig å starte med hvem de tiltalte er ("jødene" holder ikke), hvilke motiver de har, hva tjener de på det, hvilke virkemidler bruker de, osv?

 

Hittil har dere bare presentert tåkeprat som backes opp av dårlige Youtube-videoer,

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg prøver å kaste dem et bein her :p Det er nemlig fascinerende hvordan noen klarer å mene noe sånt, og jeg vil gjerne til bunns i det.

Jeg har egentlig gitt det opp.. men det går bra, jeg hadde ikke veldig store forhåpninger heller;)

Lenke til kommentar

 

Hittil har dere bare presentert tåkeprat som backes opp av dårlige Youtube-videoer,

 

Her avslører du jo at du tilsynelatende ikke forstår noe av dette.

Men det er jo en annen mulighet også, og det er at du forstår, men du støtter og forsvarer jødenes ugjerninger helt bevisst, og bare spiller dum.

Det samme gjelder forøvrig også de andre jødetilbederne her.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

 

Hittil har dere bare presentert tåkeprat som backes opp av dårlige Youtube-videoer,

 

Her avslører du jo at du tilsynelatende ikke forstår noe av dette.

Men det er jo en annen mulighet også, og det er at du forstår, men du støtter og forsvarer jødenes ugjerninger helt bevisst, og bare spiller dum.

Det samme gjelder forøvrig også de andre jødetilbederne her.

 

Jeg spiller ikke dum, jeg bare forventer å få en viss grad av dokumentasjon på det dere påstår. Jeg nevnte jo noen punkter i forrige post. Samtidig så må vi ta debatten rolig og stegvis.

 

At du tyr til å kalle meg jødetilbeder tyder ikke akkurat på at lageret ditt er stappfullt av overbevisende argumenter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...