Gå til innhold

Hva er det som er så "fælt" med jøder egentlig?


Anbefalte innlegg

Jeg har allerede sagt at jeg har lest i dem. Jeg har ikke lest hele, fordi det er åpenbart at de er falske. På samme måte som det er åpenbart at du ikke eier den vitenskapelige eller kritiske evne nødvendig til å skille mellom telefonkatalogen og bibelen.

 

Her er forresten min kilde: http://www.h-net.org...graves.001.html

Du kan si hva du vil om h-net.org, men artikkelen er skrevet og publisert i New York Times og står fint på egne ben.

Dette er syltynt og holder overhodet ikke mål som "bevis" på at Protokollene er falske

 

Først, synspunktene (publisert i 1921) er kun artikkelforfatterens subjektive oppfattning.

 

Men ikke minst, den boken som han støtter seg på, mankerer forsiden med tittel på boka og navn på forfatter er også borte! Så beleilig? Det er jo mye større grunnlag for å si at det er sistnevnte skrift som er faslk i den her sammenhengen. Hadde man vistt tittel, så kunne man jo sporet både forlaget og forfatter, men det går altså ikke.

 

At boka i tillegg er overlevert av en hemmelighetsfull Mr.X er med å krydrer det hele..

 

Du overbeviste i allefall ikke meg, hvis du da ikke har mer å slå i bordet med?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1) Dere påstår at protokollene har gått i oppfyllelse, men dere påstår også at jødene styrer media og det meste av offentlig virksomhet. Dere er nødt til å komme med bevis.

 

Baltazar94 og Nico69: se innlegg #311 i denne tråden. Jeg venter i spenning på et svar.

 

Les protokollene så kanskje du begynner å forstå noe.

 

Vi er ikke nødt til å "bevise" noe for deg, du overser jo uansett alt som ikke stemmer med det jødene har fortalt deg.

 

Når skal du begynne å svare på spørsmål ? Og hvorfor skal vi drive og svare på spørsmål når dere aldri svarer på noe ?

 

Til opplysning så har jeg sluttet å svare på innlegg som inneholder fornærmelser og personangrep.

Jeg har svar deg flere ganger, og ser nå frem til dine svar på mine spørsmål.

 

 

#1 Svarinlegget var ikke til deg.

 

#2 Se på den siste setningen i svarinlegget mitt.

Fornærmelser og personangrep har ikke minst vært regelen fra deg, og jeg har ikke noe særlig lyst til å svare deg i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Nei dette er ikke noe original, men en trykksak fra år 2002

 

Det er veldig merkelig at "alle førsteopplag" bøker er borte? Jeg mener, man har bøker og papyrus ruller fra 4000 år tilbake i tid rundtomkring på biblioktek og museer, for å se det i perspektiv..

Endret av Mr.M
Lenke til kommentar

Originalen er i ettertid funnet: http://en.wikipedia....and_Montesquieu

Nei dette er ikke noe original, men en trykksak fra år 2002

 

Det er veldig merkelig at "alle førsteopplag" bøker er borte? Jeg mener, man har bøker og papyrus ruller fra 4000 år tilbake i tid rundtomkring på biblioktek og museer, for å se det i perspektiv..

 

Neida, som du ser på Project Gutenberg linken er dette originalteksten av 1864. Originalen finnes på diverse biblioteker og institusjoner rundt i verden. Hva er problemet, har du problemer med å tro på fysiske beviser?

 

Her kan du forresten bestille et eksemplar: http://worldwidebookshop.com/detail/285CB/

Endret av tofagerl
Lenke til kommentar

1) Dere påstår at protokollene har gått i oppfyllelse, men dere påstår også at jødene styrer media og det meste av offentlig virksomhet. Dere er nødt til å komme med bevis.

 

Baltazar94 og Nico69: se innlegg #311 i denne tråden. Jeg venter i spenning på et svar.

 

Les protokollene så kanskje du begynner å forstå noe.

 

Vi er ikke nødt til å "bevise" noe for deg, du overser jo uansett alt som ikke stemmer med det jødene har fortalt deg.

 

Når skal du begynne å svare på spørsmål ? Og hvorfor skal vi drive og svare på spørsmål når dere aldri svarer på noe ?

 

Til opplysning så har jeg sluttet å svare på innlegg som inneholder fornærmelser og personangrep.

Jeg har svar deg flere ganger, og ser nå frem til dine svar på mine spørsmål.

 

 

#1 Svarinlegget var ikke til deg.

 

#2 Se på den siste setningen i svarinlegget mitt.

Fornærmelser og personangrep har ikke minst vært regelen fra deg, og jeg har ikke noe særlig lyst til å svare deg i det hele tatt.

 

Jeg kunne ikke bry meg om hva du mener om meg. Jeg har stilt deg et direkte spørsmål, på samme måte som du har stilt meg direkte spørsmål. Holdningen din ovenfor meg har vært LANGT kraftigere enn min ovenfor deg, og jeg FORLANGER et svar!

Lenke til kommentar
Nico69: ja, hvem styrer sentralbanken i USA? Opplys oss!

 

 

http://www.realjewnews.com/?p=177

 

JEWS RUN THE BOARD OF GOVERNORS

OF THE FEDERAL RESERVE BANK

Here are the Jews that control the government of America:

 

1) Ben Shalom Bernanke: Chairman of the Board of Governors of Federal Reserve. Term ends 2020.

 

2) Donald L. Kohn: Vice Chairman of the Board of Governors of Federal Reserve. Term ends 2016.

 

3) Randall S. Kroszner: Member of Board of Governors of Federal Reserve.

 

4) Frederic S. Mishkin: Member of Board of Governors of Federal Reserve. Term ends 2014.

 

5) Alan Greenspan: Advisor to Board of Governors of Federal Reserve. Recent Chairman.

 

JEWISH BANKERS PRINT MONEY at heavily-armed & guarded Federal Reserve Bank buildings throughout the US. Then these Jewish bankers of the Federal Reserve Bank *loan* the money to the US government at *interest.*

 

Since the Federal Reserve Bank is privately owned, the Federal Reserve Bank of New York (and all the others) is listed in Dun & Bradstreet. But according to Article I, Section 8 of the U. S. Constitution, only Congress has the right to issue money and regulate its value.

 

Thus it is *illegal* for private interests to issue US money. But because influential Jews like Paul Warburg and Jacob Schiff bribed into enactment the Federal Reserve Act of 1913, the stockholders of the Federal Reserve Bank were to be kept a secret. Only recently have the Jewish stockholders of the Federal Reserve Bank come to light.

 

International cooperation with the Jew-owned Federal Reserve Bank has been intense to coordinate currency. In 1985, officials from the JP Morgan Bank of NY met with the Credit Lyonnais Bank of France. They established the European Currency Unit Banking Association (ECUBA) to get world cooperation for a unified currency.

 

In October 1987, the Association for the Monetary Union of Europe (AMUE), secretly met and recommended that the ECU (European Currency Unit) replace existing national currencies and that all European Central Banks be combined into one and issue the ECU as the official unified currency. This occurred in 1999 with the issuing of the Euro Here.

 

The plan of the international Jewish banking cabal is to have only 3 central banks in the world: The Federal Reserve Bank, the European Central Bank, and the Central Bank of Japan. All of these banks are headed by the Rothschilds.

 

Kilden din (Real jew news) roter veldig mye med fakta. Det er ikke slik at de fem som nevnes sitter i Board of Governors. Av de fem som står på listen så er det faktisk bare Ben Bernanke som sitter i styret. Noen av dem har selvsagt vært involvert tidligere eller i en annen kapasitet, men rett skal være rett: det er kun én av de fem påståtte som sitter i Board of Govenors. (http://www.federalreserve.gov/aboutthefed/default.htm). En annen snedig detalj er at kilden til Real Jew News er en bok av William Greider fra 1987. Vi ser tydelig at alt som står i artikkelen ikkeer hentet fra denne boken, og da skulle jeg gjerne likt å vite hvor resten kommer fra. En nasjons økonomi er også svært komplisert, og det er ikke lett å forstå seg på. Jeg er ikke sikker på om William Greider ville vært fornøyd med hvordan boken hans brukes av Real Jew News, men det finner jeg ikke ut med mindre jeg kjøper den.

 

Kilden du bruker har også litt problemer med å skjønne seg på juss (eller så forsøker de på kynisk vis å utnytte mennesker som ikke gjør det). Ja, det står i The Constitution at kongressen har ansvar for trykking av penger og regulering av verdien, men det står ikke at kongressen gjøre dette selv, og i tillegg er det slående logisk at de står fritt til å delegere dette arbeidet til en spesialenhet (The Federal Reserve for eksempel). Slik delegering av arbeid finnes i alle private bedrifter og offentlige virksomheter i hele verden, og det er ikke ulovlig. Det faktum at The Federal Reserve Act er gitt av kongressen sier jo sitt om denne saken. Påstander om bestikkelser for å presse den gjennom er hittil ikke bevist så vidt meg bekjent (her må dere gjerne hjelpe til). Jeg er også interessert i å vite litt mer om eierne av The Fed, og hvorfor disse klassifiseres som jødiske uten noe videre bevis.

 

De snakker også om en felles valuta og JP Morgans møte med en fransk bank, uten at jeg ser dette som et problem. En felles valuta hadde ikke skadet oss, og jeg tror heller det kunne hjulpet verden. Men, dette er en debatt jeg vet ingen på dette forumet kan bidra til.

 

Du har imidlertid rett i at det jobber mennesker med jødisk bakgrunn i The Fed, og da spør jeg dere om hvilken betydning dette har. For vi har faktisk ikke avklart at jødene konspirerer mot oss enda – det er bare løse påstander fra dere.

 

PS: Jeg håper dere tilgir meg om jeg ikke benytter meg av muligheten til å donere til Real Jews News.

Lenke til kommentar

Hvor like er de egentlig? Kan du gi oss noen sammenligning? Fortell meg også hva som ikke stemmer i protokollene, hva har ikke gått i oppfyllelse?

 

Du er bra enkel som ber noen gå gjennom mange sider for å fortelle hva som /ikke/ har gått i oppfyllelse, når det er du som påstår at Jødene følger dette som en kakeoppskrift.

 

Hvis du løfter på enden og går hen til noe så tilgjengelig som wikipedia, så ramser de opp eksempler som man ser er ren avskrift mellom protokollene og deres kilder. http://en.wikipedia.org/wiki/Protocols_of_the_Elders_of_Zion#Comparison_between_The_Protocols_and_Maurice_Joly.27s_Dialogue_in_Hell

 

Hva med i Holocaustdebatten om du går gjennom Pressac og Hilberg og forteller oss hva som ikke stemmer? Jeg venter i spenning.

 

Det er ingen som har påvist en eneste del av "planen" i protokollene som matcher verdensutviklingen som ikke er så generelt skrevet at det kunne passet hva som helst, bare man leter litt. Jeg er overbevist om at jeg kunne matchet Lord of the Rings til verden vel så mye som protokollene.

 

Hvorfor denne intense motviljen mot å peke på et sitat fra protokollene og si "der, dette er fulgt av Jødene"? Fordi dere er inkabable til å finne noen slike passasjer? Man skal være ganske utdatert Jødehater for å tro på disse protokollene. Det er i grunnen denne debattens parallell til å plutselig fremholde Fred Leuchter som en avslørende kilde om gasskammer.

Endret av Bidalaka
Lenke til kommentar

Neida, som du ser på Project Gutenberg linken er dette originalteksten av 1864. Originalen finnes på diverse biblioteker og institusjoner rundt i verden. Hva er problemet, har du problemer med å tro på fysiske beviser?

Vanligvis ikke. Men når scenario ser slik ut blir jeg "litt mistenksom"...

 

1.

 

Artikkelforfatteren (Philip Graves) i The Times 1921, var tidligere etterrettings-offiser i den brittiske hæren;

 

"In 1915-1919, he served in the British Army in the Middle East war theatre. As a captain in Army Intelligence in Cairo he worked with T. E. Lawrence"

 

"From 1915, Zionist leader and anglophile Ze'ev Jabotinsky was pressing the British to agree to the formation of a Zionist volunteer corps that would serve under the aegis of the British army. The British eventually agreed to set up the Zion Mule Corps, which assisted in the failed invasion of Gallipoli.

 

After Lloyd George was made prime minister during the war, the British waged the Sinai and Palestine Campaign under General Allenby. This time the British agreed to a "Jewish Legion", which participated in the invasion. Russian Jews regarded the German army as a liberator and the creation of the Legion was designed to encourage them to participate in the war on Britain's side"

 

 

2.

 

Den angivelige forfatteren av boka, Maurice Joly, "begikk selvmord i 1878" (det er en klassiker, pek ut noen som ikke kan svare for seg)

 

 

3.

 

Boka omtales på wikipedia som "et av få eksempler som Napoleons III's hemmlige politi ikke fikk tak i". Men russisk politi greide jammen å "snuble over" denne i en bokhandel i Sveits, tiltross for at den omtalte boka er uten perm, uten tittel, uten forfatternavn. Det er ikke dårlig!

 

 

4.

 

Mr.X (ingen kommentar..)

 

Jo forresten, han hadde også lykken med seg! Det hadde seg slik at han kjøpte noen brukte bøker av en flyktning fra Russland (når begynnete forresten flyktninger å dra med seg boksamlingen?) Anyway, dere gjetter ikke hvilken bok som skjulte seg?! woila, jo du gjettet riktig! Siden så krysset han tilfeldigvis vei med den omtalte brittiske artikkelforfatteren over her, som deretter overtok boka uten perm, tittel, forlag

 

 

5.

 

Project Gutenberg

 

Whois resultat: Registrert på Michael Hart, USA, som etter litt mer undersøkelse viser seg å være Michael Stern Hart, med etniske røtter fra Kaukasus..

Lenke til kommentar

 

1) Dere påstår at protokollene har gått i oppfyllelse, men dere påstår også at jødene styrer media og det meste av offentlig virksomhet. Dere er nødt til å komme med bevis.

 

Baltazar94 og Nico69: se innlegg #311 i denne tråden. Jeg venter i spenning på et svar.

 

Les protokollene så kanskje du begynner å forstå noe.

 

Vi er ikke nødt til å "bevise" noe for deg, du overser jo uansett alt som ikke stemmer med det jødene har fortalt deg.

 

Når skal du begynne å svare på spørsmål ? Og hvorfor skal vi drive og svare på spørsmål når dere aldri svarer på noe ?

 

Til opplysning så har jeg sluttet å svare på innlegg som inneholder fornærmelser og personangrep.

 

 

Jeg har lest litt i dem, men blir ikke imponert. Det er også meget diskutabelt om det som står i protokollene har gått i oppfyllelse. Dere vil selvsagt si at mye av det har gått i oppfyllelse, mens andre vil si at det ikke er slik. Jeg har uansett ikke tenkt å lese mer i disse protokollene før dere sannsynliggjør at de er ekte. Det er heller ikke noe i protokollene som kan bevise at de er ekte, hvis det var det du mener (med mindre de beskriver virkeligheten på en uhyre detaljert måte).

 

Du er faktisk nødt til å svare meg og de andre: du er tross alt den som fremsetter påstander (ekstreme påstander). Eller er du ikke enig i denne fundamentale forutsetningen for debatt?

 

Du etterlyser at jeg skal svare på spørsmål, og i den anledning håper jeg du kan fortelle meg hvilke spørsmål jeg ikke har besvart. Jeg vil i hvert fall opplyse om at du ikke har besvart mine innlegg, og spesielt innlegg #311 hoppet du forbi. Dersom du ikke orker å lese dette innlegget om igjen så har jeg oppsummert spørsmålene for deg:

 

  1. Hva tilsier at protokollene er ekte?
  2. Hva er galt med kildekritikk? (for eksempel: å vurdere om en kilde er objektiv)
  3. Hvordan styrer jødene media?

 

Når det gjelder kildekritikk så har jeg fått med deg at du tror det er et system som skal gjøre at vi forkaster all informasjon som ikke kommer fra jødene, men dette er ikke godt nok og beviser ikke noe som helst. Jeg vet at kildekritikk er noe helt annet enn dette, men du og alle andre står fritt til å motbevise meg. Faktisk så utfordrer jeg dere til det, og dere må gjerne starte med å forklare hvorfor en objektivets-vurdering av kilder er problematisk.

Endret av Dux ducis
  • Liker 1
Lenke til kommentar

La oss anta da at protokollene er falske. Hvem er det da som har tillat at jødene åpenlyst har fått innta alle vesentlige posisjoner av makt i den vestlige verden innenfor finans, politikk og media? Vatikanet og jesuittene?

 

Man kan si hva man vil og hevde at de er en forfalskning, men det rokker uansett ikke ved at de matcher vår verden. De forklarer perfekt den råte som løser opp den vestlige siviliasjon.

 

Noe så satanisk vil også selvsagt ha sine lydige lakeier som dekker over sannheten. Om de var en forfalskning hvorfor går da jødene til såpass store lengder for å hevde det motsatte?

 

Uansett om protokollene er en forfalskning eller ei (noe de åpenbart ikke er) så må jødenes makt i den vestlige verden fjernes, de har ingen rett til å diktere hvite nasjoners interne anliggende samme hvor mange imaginære folkemord de har blitt utsatt for.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

22 innlegg i denne tråden er slettet. Det dreier seg om personangrep, diskusjon av moderering og annen off topic, samt tilsvar til disse.

Det hintes om at enkelte brukere er imune for moderering. Det stemmer ikke, det er ingen politisk sensur eller favorisering på dette forumet.

Dersom brukere mener et innlegg strider mot retningslinjene bør de rapportere dette. Dette er likevel ikke arenaen for å diskutere dette.

Reaksjoner på moderering skal ikke tas i tråden.

Lenke til kommentar

GfE, mener du seriøst at den filmen viser sammenheng mellom 9/11 og det som siteres fra protokollene? At det passer bedre på 9/11 enn på tusen andre hendelser i historien?

 

 

Man kan si hva man vil og hevde at de er en forfalskning, men det rokker uansett ikke ved at de matcher vår verden. De forklarer perfekt den råte som løser opp den vestlige siviliasjon.

 

Det samme gjør Lord of the Flies. Er William Golding profeten?

 

 

Uansett om protokollene er en forfalskning eller ei (noe de åpenbart ikke er) så må jødenes makt i den vestlige verden fjernes, de har ingen rett til å diktere hvite nasjoners interne anliggende samme hvor mange imaginære folkemord de har blitt utsatt for.

 

Har du noen endelig løsning på hvordan det skal foregå?

Endret av Bidalaka
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Der har du bevist at enkelte folk er jøder. Nå må du bevise konspirasjonen.

 

Det er jo denne private banken som gjør at usa kan være det krigsmaskineriet det er. Uten den, ville ikke USA vært i så mange kriger. Der har du en konspirasjon ihvertfall, å få kontroll over ressurser rundt omkring i verden samt være Israels store beskytter. AIPAC har massiv kontrol over USA's lobby...

Lenke til kommentar

Det er jo denne private banken som gjør at usa kan være det krigsmaskineriet det er. Uten den, ville ikke USA vært i så mange kriger. Der har du en konspirasjon ihvertfall, å få kontroll over ressurser rundt omkring i verden samt være Israels store beskytter. AIPAC har massiv kontrol over USA's lobby...

Det er en "mulig" konspirasjon, hverken mer eller mindre. Det gjenstår å dokumentere den.

 

Hvorfor er USAs krigføring avhengig av sentralbanken?

 

Geir :)

Lenke til kommentar

La oss anta da at protokollene er falske. Hvem er det da som har tillat at jødene åpenlyst har fått innta alle vesentlige posisjoner av makt i den vestlige verden innenfor finans, politikk og media? Vatikanet og jesuittene?

Hvem er det som har tillatt dem det? Ingen, det er ingen som har forbudt det heller og ingen har noen gang hatt noen grunn til det heller... Annet enn Hitler da...

 

Uansett om protokollene er en forfalskning eller ei (noe de åpenbart ikke er) så må jødenes makt i den vestlige verden fjernes, de har ingen rett til å diktere hvite nasjoners interne anliggende samme hvor mange imaginære folkemord de har blitt utsatt for.

De dikterer jo ikke noe som helst...

Lenke til kommentar

 

Hopp! Tilbake fra en tredagers tvunget ferie.

Dette er helt og holdent uviktig, med tanke på at vi diskuterer FAKTA; ikke innuendo. Kan du, eller noen andre motbevise det som sier i artikkelen om at protokollene er rent plagiat? Nei.

Ikke bare er originalTEKSTEN tilgjengelig med kilder til at den kom ut 40 år før, men du kan KJØPE en originalutgave fra atten-seksti-hvadetnåvar for 950 dollar på den linken jeg skrev tidligere.

 

Så hvorvidt forfatteren er jødisk, nazist, djevelen selv eller morradi, så er faktaene klare: Protokollene har like mye sannhetsverdi som en gjennomsnittlig post fra balty: 0.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...