Gå til innhold

Hva er det som er så "fælt" med jøder egentlig?


Anbefalte innlegg

Vent litt... Sier du at du tror protokollene er ekte? Wow, slik idioti bør jo umiddelbart diskvalifisere til medlemskap i samfunnet!

 

 

Jeg trodde det ennå var tillatt å tro det man selv vil i Norge.

 

 

Har du forresten lest de omtalte zions vises protokoller ?

Hvis du ikke har lest dem så har du ikke rett til å uttale deg i denne saken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du studert kildekritikk? Hvis du ikke har det, har du ikke rett til å finnes i min verden.

 

Vet du, jeg har en øvelse til deg. Ved hjelp av dine egne kilder, google, hva du vil; bevis at protokollene er ekte. Hvis du klarer det er du den eneste på 100 år. Hvis du ikke klarer det, så prøv å gjør det motsatte; bevis at de _ikke_ er ekte. Det er nemlig LANGT enklere ;)

Endret av tofagerl
Lenke til kommentar

Har du studert kildekritikk? Hvis du ikke har det, har du ikke rett til å finnes i min verden.

 

Vet du, jeg har en øvelse til deg. Ved hjelp av dine egne kilder, google, hva du vil; bevis at protokollene er ekte. Hvis du klarer det er du den eneste på 100 år. Hvis du ikke klarer det, så prøv å gjør det motsatte; bevis at de _ikke_ er ekte. Det er nemlig LANGT enklere ;)

 

Jeg er kke de eneste som kan vise at zions vises protokoller er ekte, og at jødene følger dem i sitt lyssky arbeid.

Men jeg kan uansett aldri lare å bevise noe for deg siden du er en av "de overlegne" som har lært "kildekritikk" og ikke kan akseptere noe annen informasjon enn den som er til fordel for jødene.

 

Dere jødetilbedere er underlig. Hvis noen forteller dere at en spade er en spade, så kan dere ikke forstå det før evt jødene eller staten gir klarsignal.

Det er egentlig litt komisk å være vitne til hvor grundig hjernevasket dere er blitt.

Lenke til kommentar

Har du studert kildekritikk? Hvis du ikke har det, har du ikke rett til å finnes i min verden.

 

Vet du, jeg har en øvelse til deg. Ved hjelp av dine egne kilder, google, hva du vil; bevis at protokollene er ekte. Hvis du klarer det er du den eneste på 100 år. Hvis du ikke klarer det, så prøv å gjør det motsatte; bevis at de _ikke_ er ekte. Det er nemlig LANGT enklere ;)

 

Jeg er kke de eneste som kan vise at zions vises protokoller er ekte, og at jødene følger dem i sitt lyssky arbeid.

Men jeg kan uansett aldri lare å bevise noe for deg siden du er en av "de overlegne" som har lært "kildekritikk" og ikke kan akseptere noe annen informasjon enn den som er til fordel for jødene.

 

Dere jødetilbedere er underlig. Hvis noen forteller dere at en spade er en spade, så kan dere ikke forstå det før evt jødene eller staten gir klarsignal.

Det er egentlig litt komisk å være vitne til hvor grundig hjernevasket dere er blitt.

 

Så det du sier er at kildekritikk, et rammeverk for hvordan man UAVHENGIG arbeider med HVILKEN SOM HELST kilde, egentlig ikke fungerer i AKKURAT dette tilfellet? Forklar!

Lenke til kommentar

jeg ber deg forklare hvorfor kildekritikk er ”galt”

 

Jeg har forklart det flere ganger allerede. Men du klarer jo likevel ikke å forstå det.

 

Nei, du har ikke det. Du har kommet med vage påstander om hva kildekritikk er, men har absolutt ikke bevist at kildekritikk er noe negativt. Jeg har jo stilt deg svært konkrete spørsmål i innlegg #202 og #205 i denne tråden, og dersom du ikke klarer å besvare disse så beviser det at du tar feil.

 

Gi meg et svar på det som står i de to innleggene, hvis du kan..

 

Redigert: å kalle oss jødetilbedere og hjernevaskede styrker ikke akkurat din sak.

Endret av Dux ducis
  • Liker 3
Lenke til kommentar

å kalle oss jødetilbedere og hjernevaskede styrker ikke akkurat din sak.

 

Det er jeg klar over.

Men så har jeg jo ikke noe "sak" å styrke heller.

Dere har jo allerede dømt meg, så det nytter jo ikke hva jeg sier.

 

At dere er jødetilbedere og hjernevaskede er jo bare sannheten, men sannheten er ofte vond å høre for dem som er oppfostret på løgner, og som fotsatt foretrekker å bli foret med politisk korrekte løgner.

 

Dere er så hjernevasket at dere er ikke engang i stand til å forstå hva jeg skriver fordi det avviker fra det pk-programmet dere er programmert med.

 

Dette forumet er i ferd med å bli en parodi på et diskusjonsforum takket være slike "bedrevitere" som dere som tror dere vet alt som er verdt å vite, og rotter dere sammen for å prøve å mobbe bort alle som prøver å komme med ny informasjon.

Lenke til kommentar

å kalle oss jødetilbedere og hjernevaskede styrker ikke akkurat din sak.

 

Det er jeg klar over.

Men så har jeg jo ikke noe "sak" å styrke heller.

Dere har jo allerede dømt meg, så det nytter jo ikke hva jeg sier.

 

At dere er jødetilbedere og hjernevaskede er jo bare sannheten, men sannheten er ofte vond å høre for dem som er oppfostret på løgner, og som fotsatt foretrekker å bli foret med politisk korrekte løgner.

 

Dere er så hjernevasket at dere er ikke engang i stand til å forstå hva jeg skriver fordi det avviker fra det pk-programmet dere er programmert med.

 

Dette forumet er i ferd med å bli en parodi på et diskusjonsforum takket være slike "bedrevitere" som dere som tror dere vet alt som er verdt å vite, og rotter dere sammen for å prøve å mobbe bort alle som prøver å komme med ny informasjon.

 

Du har definitivt en sak (mot jødene), og den er såpass ekstrem at det bare er rett og rimelig av oss å forlange forklaringer og beviser. Det holder ikke bare å slenge ut påstander som f.eks "jødene styrer media". Dette forumet har lenge vært et fristed for mennesker med ekstreme påstander uten beviser og dokumentasjon.

 

Alt du gjør nå er å unnlate å svare på mine spørsmål, og det er sikkert fordi du vet at jeg har rett. Jeg hadde noen rimelig enkle spørsmål knyttet til kildekritikk, og noen litt mer vanskelige spørsmål knyttet til to videoklipp. Disse spørsmålene finner du i innlegg #202 og #205.

 

Jeg vet ikke om du ser på deg selv om en revolusjonær redningsmann, men jeg kan forsikre deg om at hvis du ønsker å få med deg folket på det du sier så må du bevise at du ikke bare farer med løgner.

Lenke til kommentar

Du er selvsagt klar over at å hevde at noen andre er hjernevasket uten noen form for bevis er verre enn latterlig?. Du bare sitter inneklemt i et hjørne og kaster rundt deg ord du har hørt fra noen andre, i stedet for å se på deg selv med kritiske øyne.

 

Alt folk prøver å få deg til å gjøre er å se på dine egne standpunkter, og muligens sjekke litt fakta. Det er alt som behøves. Hvis du ikke er villig til å sjekke dine egne påstander, så er du rett og slett per definisjon hjernevasket selv. Og det tror jeg du er redd for å innse.

Endret av tofagerl
Lenke til kommentar

*snip*

 

Grunnen til at du blir tatt så useriøst, er at du stemmer overens med mange, eller alle punkter på denne siden:

 

http://www.urban75.org/info/conspiraloons.html

 

10 characteristics of conspiracy theorists

 

1. Arrogance

2. Relentlessness

3. Inability to answer questions.

4. Fondness for certain stock phrases.

5. Inability to employ or understand Occam's Razor.

6. Inability to tell good evidence from bad.

7. Inability to withdraw.

8. Leaping to conclusions

9. Using previous conspiracies as evidence to support their claims

10. It's always a conspiracy.

 

Les utdypingene, så forstår du fort hvorfor de fleste her ser på dere som hjernevaskede. Det eneste jeg ser fra deg for tiden er at du kaller andre for hjernevaskede, jødetilbedere, ansatte av jøder for å "spre løgner", at jøder er født for å svindle folk osv.

 

Tror du lider av Xenofobi.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

En svart amerikaner snakker her om hvorfor jøder er bak multikulturalisme og kontrollerer de store finansielle institusjoner.

 

*** video ***

 

Hva skal dere si når en svart mann snakker negativt om jøder? Da kan dere ikke dra fram nazist kortet! Hjelp!

 

Du er velkommen til å svare på spørsmålene i innlegg #202 og #205 i denne tråden før vi hopper videre med en ny video og later som at ingenting har skjedd. Jeg har stilt en del spørsmål til jødekritikerne her, og får ingen gode svar.

Lenke til kommentar

Men, Balthazar. Gud redder jo jødene og gir dem godkjenningsstempelet i panna. Se her. Jeg har bevis:

rv07_04a.jpg

Revelation 7:2-4

Then I saw another angel coming up from the east, and he shouted, 'Do not damage the land or the sea or the trees until we put a mark on the foreheads of the servants of our God.'

 

rv07_04b.jpg

And I heard that the number of people sealed was 144,000 out of all the tribes of the people of Israel: Judah, Reuben, Gad, Asher, Naphtali, Manasseh, Simeon, Levi, Issachar, Zebulun, Joseph, and Benjamin.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

En svart amerikaner snakker her om hvorfor jøder er bak multikulturalisme og kontrollerer de store finansielle institusjoner.

 

http://www.youtube.com/watch?v=MA2uqMAzIG8&feature=player_embedded

 

Hva skal dere si når en svart mann snakker negativt om jøder? Da kan dere ikke dra fram nazist kortet! Hjelp!

 

De som tror at "jødene" ikke er "folk som alle andre" har allerede lukket ørene hardt.

"Folk som alle andre" vil si at de oppfører seg som mennsker: Veldig grådige vis de får sjansen, og de vil overkjøre alle andre VIS de får sjanse til å gjøre dette. At de har noe til felles vil bare si at de kan finne på å samle seg om dette "noe".

Dog, jødene "styrer verden", og ingen kan benekte det. Om de setter seg sammen å vil gjøre noe er noe helt annet. Frimurerne gjør f.eks det, godt mulig noen jøder også gjør dette.

Jødene er ikke noe forskjellig fra frimurerne, kristne, eller noen andre. Men saken er at de sitter med makten, og derfor kan de gjøre mye ondt om de vil.

Konspirasjon? Vis jødene sitter med den reale makten, og de gjør det, så er det sannheten.

Konpirasjonsbiten er bare et spørsmål om de rikeste bankerne har pratet med de andre rike bankerne, og bestemt seg et mål.............

 

 

Dux ducis: Post 202 og 205 inneholder ikke noe mer en ranting med noen småting på slutten.

Så avviser du at "eliten" kan å tatt noen telefoner, pratet litt, for å så lagt seg et mål?

Endret av del_diablo
Lenke til kommentar

Jeg vil gjerne se bevis for det at Jødene styrer verden som du sier at ingen kan benekte...

 

Enkelt: Fordeling av rike mennesker i forhold til "tro" eller "kult".

Gjerne etter land.

Holder med et grovt skille som kontrast mellom Arabia, Afrika, Europa og USA. Gjerne med Canada og Sør-Amerika også.

Vis det viser seg at de "rike jødene" ikke styrer mer en 20-25% samlet, så har de ikke makt, med mindre det viser seg at de har konsetrert seg på viktige funksjoner i samfunnet(f.eks alle bankene), da har de "noe stor makt" i kontrast til "styrer samfunnet".

Har de 30-40%, og de bestemmer seg for å gjøre noe samlet, så har de i prinnsippet allerede fått det utført.

Så kan du bevise at jødene ikke sitter med mye penger?

Lenke til kommentar

En svart amerikaner snakker her om hvorfor jøder er bak multikulturalisme og kontrollerer de store finansielle institusjoner.

 

Snip...

 

Hva skal dere si når en svart mann snakker negativt om jøder? Da kan dere ikke dra fram nazist kortet! Hjelp!

Hvorfor kan ikke en svart mann være nazist? Nazisme er en ideologi, ikke en genetisk egenskap. Nå er han ikke noen nazist, så langt jeg kan høre. Han er som mange svarte. Det er velkjent at antisemittiske ideer står sterkt i svarte miljøer. (Og at islam står tilsvarende sterkt.)

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...