Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, jeg installert resurrection remix custom rom på telefonen min, og er så langt super fornøyd. Meyene flyter utrolig fint og masse nye innstillinger og muligheter, men det er en ting jeg savner. Tellefonen vibrerer ikke lengre når jeg får meldinger, selv når den står i vibrasjon mode. Vibrasjon når det ringer fungerer fint, men jeg har ikke funnet noen mulighet å aktivere vibrasjon når jeg får meldinger.

Lenke til kommentar

Er det mulig å trykke på noe for å oppdatere sms-innboksen? Telefonen har vært avslått, og jeg er ganske sikker på at noen har sendt meg mld. Hvis ikke, hvor lang tid kan det ta før man får meldinga?

 

Meldinger ligger kun inne med en viss gyldighetsperiode som varierer fra operatør til operatør. Det er også en gitt tid i avsenders mobil som setter tidsgrensen.

Lenke til kommentar

Har du testet den? Og er den virkelig stabil, og fungerer alt som det skal?

 

Hva er forskjellen på RR og AOKP rom omtalt her?

Litt treigt svar her, er ikke så ofte innom her lengre...

Det har kun vært småplukk med RR, men ikke noe utvikleren, westcrip, ikke har fikset i løpet av kort tid. Det lønner seg å følge litt med i tråden, da får man ganske god oversikt.

Siste versjon, RR 3.1.2 (versjonen med de siste fix'ene merget inn, den ligger i mirror-delen) er for meg 100% stabil og det er den rom'en jeg bruker fast på telefonen. Sammen med Dorimanx kernel, siste versjon 7.17 er telefonen bokstavelig talt superrask, raskere enn noen sinne, og jeg har kansellert alle planer om å kjøpe en SIII. Det er rett og slett ikke nødvendig :-D

Jeg har brukt RR Jelly Bean siden august, og nå er den så bra at jeg vil anbefale den til alle som har nok kunnskaper til å holde på med rooting og flashing.

 

Kortere svar: Ja, jeg har testet den (bruker den fast), ja, den er stabil, og ja, alt virker!

 

Og forskjellen på AOKP og RR er at RR har litt flere tilpasninger. Søk opp Ressurection Remix på xda forum for sgs2 og les minimum OP (1.posten) faq og changelog. Da får du god innsikt i hva rom'en tilbyr :-)

Endret av MrMastodon
Lenke til kommentar

Noen måte å få litt mer nøytralt utseende på meldingene?

Har brukt gosms pro til nå (og prøvd handcent), men av og til doble varslinger, vises ikke på låsskjerm som stock, og generelt mye omveier.

Mulig å endre utseende evt. et "stock" androidutseende?

 

Bruker også dialerEX til å foreta anrop og "behandle" kontakter. Da hoper det seg opp med ubesvarte anrop, de "avregistreres" ikke når jeg trykker på varselen, men må inn i standard ringeapp.

 

Samme her, mulig å omgå dette ved en standardringeapp fra android og ikke samsungs egen?

Lenke til kommentar

Hei

 

GSII som jeg kjøpte når GSII kom ut i fjor, har begynt å oppføre seg rart. ( tror det skjedde etter softwareppdateirng i september)

 

enkelte ganger når jeg får sms, spesielt ved lengre meldinger, så blir meldingene jeg mottar feil.

 

meldingen får 2/3 av innhold fra en gammel sms fra samme sender, og den nye mld er blandet med i slutten av denne, men da bare siste setning.

 

Har gjennopprettet fabrikknnstillinger uten det har hjulpet, samt prøvd andre meldings program som go sms pro osv. ( på sistnevnte er forhåndsvisning ok, men ikke når jeg åpner programmet)

 

Fant en som hadde tilsvarende feil når jeg googlet, men ingen løsninger. Han hadde rpoblemet i vår, så siste software bør ikke da være problemet.

 

noen som har ideer hva som kan være feil? evnt hva jeg kan utbedre for å får fikset den? Er dette oe jeg kan få brukt forsikringen for å fikse?

Lenke til kommentar

Bør ikke være nødvendig med forsikring dersom du ikke har vært uheldig og skadet telefonen.

 

Sjekk at du har siste softwareoppdatering via Kies, kjør fabrikkinstilling på nytt, hvis ikke det hjelper så tar du den med til butikken der du kjøpte den og reklamerer på feilen.

 

Vi har 5 års reklamasjonsrett så det skal ikke være noe problem :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sammen med Dorimanx kernel, siste versjon 7.17 er telefonen bokstavelig talt superrask, raskere enn noen sinne, og jeg har kansellert alle planer om å kjøpe en SIII. Det er rett og slett ikke nødvendig :-D

Jeg har brukt RR Jelly Bean siden august, og nå er den så bra at jeg vil anbefale den til alle som har nok kunnskaper til å holde på med rooting og flashing.

 

Kunne ikke vært mer enig. Dorimanx 7.17 er både snill med batteriet og ytelsen gir meg en Android booner.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...