Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en uferdig versjon, jeg ville ikke forventet at den fungerer optimalt.....

Hvilken kernel bruker du? Stock? (er det noen custom kernel som støtter denne?)

Og hvor mange ladesykluser har du hatt når skjermdumpen er tatt?

 

Kjører stock og har ladet 5 ganger siden oppdatering. Skal prøve ny Kernel i dag, PhilZ-cwm6 - Safe Stock Based Kernel v3.61 så får vi se om det blir litt bedre.

Lenke til kommentar

Hvordan får man til å legge til kontaktbilde på kontaktene sine? Jeg finner bildet jeg skal ha, men det går ikke ann og lagre det.

Via gmail er det bare å legge til bilde og så er dette lagret. Bruker du gmail-kontakter på mobilen og har slått på synkronisering, vil dette oppdateres automatisk.

 

PS. Jeg anbefaler å bruke gmail-kontakter og synkronisering, da slipper man å miste alle kontakter dersom telefonen blir ødelagt eller stjålet, og man er uavhengig av telefon og simkort, samt at man kan administrere kontaktinformasjon via gmail på pc f.eks.

Endret av eFaktura
Lenke til kommentar

Har plutselig fått et problem med Wifi på S2. I nedtrekksmenyen kan jeg trykke på Wifi og ikonet blir grønt,men ingen wifi tilkobl. kommer.I innstillinger er knappen helt grå og kan ikke slås på.Har nullstilt tlf.men ingenting er forandret.Tips til hva som kan være skjedd,det virket for to dg.siden.

 

Har googlet ,men finner ikke noe ang. dette,ingen som vet??

Endret av melvis
Lenke til kommentar

Var den "vanlig" slått av? Det har jeg ikke hørt om før. SOD (screen of death) ligner veldig, og er ikke et ukjent fenomen på enkelte enheter, men da må du holde inne powerknappen til telefonen rebooter.

Reboot i recovery, wipe cache, dalvik cache og fix permission.

 

Hadde det problemet av og til når jeg fremdeles hadde stock ROM. Nå har jeg det ganske sjeldent. Men siden det er en pc i miniatyr jeg holder i hendene, godtar jeg at den gjør sånt et par ganger i måneden. Jeg godtar det jo tross alt fra alle andre pc'er jeg har :-)

Lenke til kommentar

Min også skrur seg av en del for tiden, spesielt hvis jeg surfer i original nettleser.

 

Jeg har forresten skrapet bort noen "flak" på rammen rundt skjermen. Det er sølvfarge under det sorte. Dagen etter at jeg hadde gjort dette, ser jeg at fargen er endret til sort igjen(!) der flaket er borte. Hvordan har de fått til dette? Er det normalt? Hehe

Lenke til kommentar

Jellybean 4.2..... AOKP-teamet er i full gang med portering og testing :-) Og da blir Ressurection Remix oppdatert kort etter.

Men det er ikke til å si om Samsung kommer til å oppdatere til 4.2, og Samsungbaserte rom som Neat er jo avhengig av oppdateringer fra Samsung......

 

 

Endret av MrMastodon
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...