Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

S3 har et større batteri også, men disse extended-batteriene på 2000mAh til 170kr får S2'en til å putre i nesten 4 døgn med moderat bruk.

 

4 døgn på 2000mAh? Det skulle jeg gjerne visst hvordan du klarer. Jeg har 3500mAh-batteri og det holder knapt 2 døgn.

 

Med mitt bruk, som nok ligger et par hakk OVER moderat, har jeg ca. 30% igjen etter 2 døgn.

Lenke til kommentar

Jeg anbefaler virkelig MIUI, aldri hatt en så stabil og rask telefon, og alt virker uten problemer :) Dialeren er den absolutt beste jeg har testet, og theme støtten er veldig bra og enkel.

 

Har kun testet cMIUI med JB, men der stoppet de jo utviklingen.

 

Hvilken rom bruker du?

Jeg leste så mange steder at JB ikke ville være stabil, så det droppet jeg å prøve, så jeg kjører vanlig MIUI 2.9.29 (med medfølgende kernel), så har bare brukt den 1 uke nå, men iom stock aldri gikk mer enn 2-3 dager uten problemer av noe slag, så merket jeg fort forskjell, og kanskje spesielt hastighet :)

 

Hadde bortimot daglig at ting hang i 5-10+ sekunder, noen FC innemellom, og mest irriterende var reboot eller svart skjerm så en må ut og inn med batteriet, og de to siste skjedde om hverandre med maks noen dagers mellomrom (også opplevd flere ganger daglig noen ganger). Det ikke har vært noen form for problemer siste uken, så svært fornøyd :)

Lenke til kommentar

Hei, Kan noen hjelpe meg med en liten ting?

 

Min søster har en Samsung Galaxy S2 Plus hvor skjermen er knust og jeg tenker å kjøpe en ny for å bytte selv. Men blir ikke helt klok på hvilken type skjerm denne har, da jeg finner ingenting i google når jeg søker på modellnr som står bak på telefonen. Der står det GT-19001, bruker denne den samme skjermen som den vanlige S2 eller er det en forskjell på disse?

 

Setter veldig stor pris på hjelpen!

Lenke til kommentar

Hei, Kan noen hjelpe meg med en liten ting?

 

Min søster har en Samsung Galaxy S2 Plus hvor skjermen er knust og jeg tenker å kjøpe en ny for å bytte selv. Men blir ikke helt klok på hvilken type skjerm denne har, da jeg finner ingenting i google når jeg søker på modellnr som står bak på telefonen. Der står det GT-19001, bruker denne den samme skjermen som den vanlige S2 eller er det en forskjell på disse?

 

Setter veldig stor pris på hjelpen!

 

Sikker på at det er en S2 Plus? For den er vel ikke kommet ennå...

 

Galaxy S Plus har vel betegnelse GT-i9001 (sikkert skrevet med stor i foran 9001 på merkingen) så du kan prøve å søke på det...

Lenke til kommentar

Hadde bortimot daglig at ting hang i 5-10+ sekunder, noen FC innemellom, og mest irriterende var reboot eller svart skjerm så en må ut og inn med batteriet, og de to siste skjedde om hverandre med maks noen dagers mellomrom (også opplevd flere ganger daglig noen ganger). Det ikke har vært noen form for problemer siste uken, så svært fornøyd :)

 

Hadde en følelse da jeg skrev det at nå kommer noe til å skje, og joda, den gikk i lås på svart skjerm nettopp i sted :wallbash:

 

Var første gang siden jeg la inn ny rom at batteriet gikk under 15%, så kan det være juice defender som kan være årsaken? (Den har en trigger som slår inn når batteriet kommer under 15%) Men slik låsing har tidligere skjedd med batteri godt over det nivået, så aner ikke, men særdeles ergelig iom telefonen har fungert så fint i en uke nå :dontgetit:

Lenke til kommentar

Hei, Kan noen hjelpe meg med en liten ting?

 

Min søster har en Samsung Galaxy S2 Plus hvor skjermen er knust og jeg tenker å kjøpe en ny for å bytte selv. Men blir ikke helt klok på hvilken type skjerm denne har, da jeg finner ingenting i google når jeg søker på modellnr som står bak på telefonen. Der står det GT-19001, bruker denne den samme skjermen som den vanlige S2 eller er det en forskjell på disse?

 

Setter veldig stor pris på hjelpen!

 

Sikker på at det er en S2 Plus? For den er vel ikke kommet ennå...

 

Galaxy S Plus har vel betegnelse GT-i9001 (sikkert skrevet med stor i foran 9001 på merkingen) så du kan prøve å søke på det...

Hm.. Det er GT-i9001 som står bak på telefonen iallefall. Finner virkelig ikke ut hvilken skjerm jeg må ha.. Ikke på XDA heller.

 

EDIT: Er visst en S Plus ja, og ikke S2 Plus.. Bah. Bruker denne samme skjerm som vanlige S da?

Endret av Rons0
Lenke til kommentar

Jeg anbefaler virkelig MIUI, aldri hatt en så stabil og rask telefon, og alt virker uten problemer :) Dialeren er den absolutt beste jeg har testet, og theme støtten er veldig bra og enkel.

 

Har kun testet cMIUI med JB, men der stoppet de jo utviklingen.

 

Hvilken rom bruker du?

Jeg leste så mange steder at JB ikke ville være stabil, så det droppet jeg å prøve, så jeg kjører vanlig MIUI 2.9.29 (med medfølgende kernel), så har bare brukt den 1 uke nå, men iom stock aldri gikk mer enn 2-3 dager uten problemer av noe slag, så merket jeg fort forskjell, og kanskje spesielt hastighet :)

 

Hadde bortimot daglig at ting hang i 5-10+ sekunder, noen FC innemellom, og mest irriterende var reboot eller svart skjerm så en må ut og inn med batteriet, og de to siste skjedde om hverandre med maks noen dagers mellomrom (også opplevd flere ganger daglig noen ganger). Det ikke har vært noen form for problemer siste uken, så svært fornøyd :)

 

Chillz er tilbake etter en liten pause med versjon basert på Jelly Bean 4.1.2 og siste CM10 med Mali drivere (Dormianx kernel) og fix for memory leak. Har brukt den en dag nå, kan ikke si meg annet enn imponert. Eneste minuset er bluetooth streaming fungerer ikke, men er på dagsorden.

 

Kan være verd å sjekke ut, men dog som primær rom. Funker ikke som sekundær...

Lenke til kommentar

Du har neppe et 3500mah batteri. ;)

 

Godt mulig DX lyver, men jeg forholder meg til det de skriver på nettsiden sin og som står på batteriet.

 

Link

Tror ikke det er så mye å forholde seg til, gitt. De lyver, alle sammen. Med mindre de har skjedd en magisk batteriutvikling siden 2010 da. Ville forøvrig vært forsiktig med det batteriet, en av anmeldelsene på DX sier det skadet telefonen ganske heftig.
Lenke til kommentar

Chillz er tilbake etter en liten pause med versjon basert på Jelly Bean 4.1.2 og siste CM10 med Mali drivere (Dormianx kernel) og fix for memory leak. Har brukt den en dag nå, kan ikke si meg annet enn imponert. Eneste minuset er bluetooth streaming fungerer ikke, men er på dagsorden.

 

Kan være verd å sjekke ut, men dog som primær rom. Funker ikke som sekundær...

BT streaming er noe jeg bruker innemellom, så det må fungere, og jeg vil først og fremst ha noe som virker og er stabilt, så det utelukker nok JB en stund til, men jeg ser fram til JB er stabil :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...