Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Sommeren 2011 kjøpte jeg min sgs2. Alt gikk fint, men i det siste har mobilen min begynt å skru seg av hver gang jeg er på nett, så jeg tenkte jeg skulle prøve å levere den inn.

 

Jeg tenkte jeg skulle følge denne guiden for å fjerne alle spor av root, men jeg er litt usikker på hvilken versjon jeg skal laste ned fra sammobile: 4.0.3 Nordic countries, eller 4.0.3 Norway (telenor)?

 

Edit: Funker denne?

 

I9100XWLPG Download (Thanks To SamMobile!)

Base Firmware: I9100XWLPG (4.0.3)

Region: Europe

Country Nordic countries

Carrier: Unbranded

Build Date: 24 May 2012

Modem: XXLPX

CSC: NEELP4

Change List: 619441

CF-Root 5.5 LPG: Download

Endret av Mr Sm17h
Lenke til kommentar

Hvor rask/stabile er den i forhold til 4.1 custom roms ?

Har ikke testet andre customs roms, men telefonen fikk ut "proppen" med tankte på lag og ny hastighet.

Ikke fått en heng på noen ting, noe som forekom ofte på 4.0.4.

 

Ikke når man oppdaterer med dne offisielle OTA

Nei så klart, men derfor jeg skrev det vedr denne oppgraderingen...

Endret av TheGizmo
Lenke til kommentar

Jeg vurderer å kjøpe meg denne telefonen. Men jeg lurer på hvor god plass det er på internminnet på telefonen? Hvor mange meldinger og sånt er det plass til? Jeg har nå en nokia n8 som holder på å irritere vettet av meg, fordi den sier ifra om for lite minne på C hele tiden.. Jeg har slettet et par tusen meldinger, internettlogg osv, har ikke mailer på tlf, og slettet alle apps som var lagret på C, men det virker som at plassen blir spist opp uansett hvor mye jeg sletter..

Derfor vurderer jeg rett og slett å kjøpe meg ny telefon, og da er det viktig for meg at det er god interminneplass på telefonen, så jeg fint kan ha 4-5 000 meldinger.. (ja jeg vet det er mye, men jeg liker å spare på meldinger :) )

Lenke til kommentar

Jeg vurderer å kjøpe meg denne telefonen. Men jeg lurer på hvor god plass det er på internminnet på telefonen? Hvor mange meldinger og sånt er det plass til? Jeg har nå en nokia n8 som holder på å irritere vettet av meg, fordi den sier ifra om for lite minne på C hele tiden.. Jeg har slettet et par tusen meldinger, internettlogg osv, har ikke mailer på tlf, og slettet alle apps som var lagret på C, men det virker som at plassen blir spist opp uansett hvor mye jeg sletter..

Derfor vurderer jeg rett og slett å kjøpe meg ny telefon, og da er det viktig for meg at det er god interminneplass på telefonen, så jeg fint kan ha 4-5 000 meldinger.. (ja jeg vet det er mye, men jeg liker å spare på meldinger :) )

 

Aldri slettet en melding på to år. Meldinger syncer jeg også automatisk opp til Gmail.

Lenke til kommentar

Hei!

Sommeren 2011 kjøpte jeg min sgs2. Alt gikk fint, men i det siste har mobilen min begynt å skru seg av hver gang jeg er på nett, så jeg tenkte jeg skulle prøve å levere den inn.

 

Jeg tenkte jeg skulle følge denne guiden for å fjerne alle spor av root, men jeg er litt usikker på hvilken versjon jeg skal laste ned fra sammobile: 4.0.3 Nordic countries, eller 4.0.3 Norway (telenor)?

 

Edit: Funker denne?

 

I9100XWLPG Download (Thanks To SamMobile!)

Base Firmware: I9100XWLPG (4.0.3)

Region: Europe

Country Nordic countries

Carrier: Unbranded

Build Date: 24 May 2012

Modem: XXLPX

CSC: NEELP4

Change List: 619441

CF-Root 5.5 LPG: Download

 

Firmware som heter noe med Telenor er til Telenorbrandede telefoner, dvs telefoner kjøpt med Telenorabonnement. Begge to vil fungere helt fint på en GT-I9100. Ønsker du å fjerne alle spor bør du resette telleren for hvor mange ganger du har flashet en uoriginal kernel. Til dette kan du bruke Triangle Away (krever root).

 

Den du nevner er til nordiske telefoner og er ikke Telenorbrandet. Vil fungere helt fint. Skal du derimot sende telefonen til service hos Telenor vil de nok reagere på den firmwaren. Du finner firmware til Telenor her.

Endret av jenskristian
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...