Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Jeg prøver å oppdatere min kjære sin telefon. Jeg få opp at det er en ny software på 2-300 mb ledig. Laster ned denne, og midt i installasjonen får jeg beskjed om at det har oppstått en feil, og at jeg må oppdatere via Kies. Kobler den til Kies, og får beskjed om at denne telefonen ikke kan oppgraderes via kies. Hun har per i dag android 2.3.5, og hun har abonnement hos Telenor.

 

Noen vært borti dette før?

Lenke til kommentar

Oppdaterte til Android 4.0.4 via Kies i dag. Etter oppdateringen opplevde jeg at mobiltelefonen virket mye raskere i oppvåkingen og navigeringen rundt i Android.

 

 

 

Edit: Noen som vet hvordan jeg kan få tilgang til mobiltelefonen som lagringsenhet i Linux? Den dukker opp under enheter, men får ikke tilgang til innholdet. (Jeg har ikke påslåt USB-feilsøking på enheten).

 

____________________________________________________________________________________

 

Jeg har også oppdatert min SG2 via kies i natt. Det gikk smertefritt (så lenge batteriet på mobilen min var god). MEN! Jeg ser nå at serienummeret på mobilen min er 000000000000. Og det var det ikke før, mobilen min kjører nå Android-versjon 4.0.4 .... Noen som har tips eller erfaring angående dette? Jeg er selv veldig skeptisk nå, er forberedt på det verste, restarte hele shiten... Kjipt. Men, nødvendig? Mobilen har blitt kjappere som noen sier... Batteriet vet jeg ikke om det har blitt dårligere. 3g nett og Wifi funker bra i alle fall...

Lenke til kommentar

Har i et par uker nå fått beskjed om at det er en oppdatering tilgjengelig, men når jeg trykker på OK og den sjekker igjen så er det ingen oppdatering tilgjengelig.

Ser at flere har fått oppdatering. Jeg har ikke mulighet til å bruke USB på telefonen. Mulig å få oppdatering over lufta?

Lenke til kommentar

Hei! Jeg kjører orginal android 4.0.4 rooted.

 

Jeg har i det siste hatt problemer mat at ringe volumet skrur seg ned helt til det laveste automatisk. Den gjør det automatisk hele tiden, så når noen ringer er det høyst sannsynlig at jeg ikke hører det.

 

Jeg har også et problem med at når jeg har skrudd mobilen på lydløs, både med og uten vibrasjon. Når jeg får en melding, vibrerer den en gang og så vibrerer den 1-2 ganger til, men da går lyd løsen av... så det blir lyd uansett på meldingen :(

Lenke til kommentar

Jeg har problemer med at jeg ikke får installert enkelte apps på telefonen. Gjelder både runkeeper og Endomondo. Når jeg prøver å installere fra play.google.com så får jeg beskjed om at elementet ikke er kompatibel med enheten.

 

Jeg kjører Cyanogenmod9. Noen forslag til hva som kan være galt?

post-51505-0-37967100-1345481709_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Jeg har problemer med at jeg ikke får installert enkelte apps på telefonen. Gjelder både runkeeper og Endomondo. Når jeg prøver å installere fra play.google.com så får jeg beskjed om at elementet ikke er kompatibel med enheten.

 

Jeg kjører Cyanogenmod9. Noen forslag til hva som kan være galt?

 

Måtte prøve selv, har akkurat lagt inn siste CM9. Men det funker fint her, så det var rart.

Lenke til kommentar

Jeg har problemer med at jeg ikke får installert enkelte apps på telefonen. Gjelder både runkeeper og Endomondo. Når jeg prøver å installere fra play.google.com så får jeg beskjed om at elementet ikke er kompatibel med enheten.

 

Jeg kjører Cyanogenmod9. Noen forslag til hva som kan være galt?

 

Måtte prøve selv, har akkurat lagt inn siste CM9. Men det funker fint her, så det var rart.

tror det kan være relatert til at jeg testa cm10 tidligere. Har nå tatt en full wipe og lagt inn cm9 igjen. Men dette problemet oppstod altså..

 

Hva er greia med at google play ikke forteller HVORFOR enheten har blitt inkompatibel? Sære greier.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...