Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Er det normalt at mobilen skal være på rundt 30% hvis skjermen har vært på i 2h og 40 minutter/3h?

 

Jeg har alltid hatt det sånn. Jeg bruker dette "Mugen" power batteriet. http://www.mugen-pow...ttery-door.html

 

I dag.

Strømprosent: 84%

Hatt på i 5h 37m på batteri.

Skjerm har brukt 49% = 25m og 27sek

 

Nyeste versjon btw. Alltid slitt med dårlig batteri..

Det er vel relativt vanlig i forhold til lysstyrken på skjermen kanskje.

 

Min er på 86%, vært på i 5 timer og 26 minutter, Skjerm 57% (31m 21s). Har hatt på full lysstyrke en god stund og derfor bruker skjermen mye strøm.

Har 4.0.4 som jeg lastet ned her om dagen.

 

Hvis jeg bruker telefonen mye må den lades hver natt, ved moderat bruk (og med heftige strømsparingstiltak) lader jeg den etter ca 40 timer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjermer er ekstreme strømtyver. En S II holder fint over en uke i standby (selv med dårlig mobildekning) uten bruk av skjerm og mobildata. Har heldigis reiselader både til mobil og lesebrett som jeg kan bruke på reiser og flyturer. Er jo egentlig bra at mobilen inviterr til bruk. :p

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

 

Men du bytter til S2 fordi S3 var for stor og klumpete? Det er ikke så stor forskjell i fysisk størrelse:

4mm bredere

11mm høyere

1mm tykkere

15g tyngre

 

En del forskjell i høyden, men det andre er jo ikke stor forskjell. Bare vit at S3 virkelig ikke er så mye større :)

 

Størrelsen er ikke alt. Jeg likte ikke formfaktoren til S3. Syntes de kunne prøvd å bruke duraluminium som materiell.

Bra at de klarte å få på plass en større skjerm og med så liten forskjell i størrelsen mellom S2 og S3.

Lenke til kommentar

Se der, ja. Tv.nrk.no går glatt på mobilen, men der har de dessverre ikke de ekstra kanalene. På OL 1-7 går det frem og tilbake med dårlig og god kvalitet. Den lavere bildekvaliteten flyter fint, men det skarpere alternativet er umulig å se på.

 

Men det får gå.

Lenke til kommentar

Noen som vet når 4.0.4 kmr eller når evt jelly bean kmr til s2?

 

Var vel snakk om at de skipper 4.0.4 for å prioritere 4.1.1, når det kommer derimot er det vanskelig å si.

 

Noen har fått 4.0.4 allerede, men det kan virke som om de skiftet mening halvveis og stoppet utrullingen.

Lenke til kommentar

Jeg fikk tilbud om å oppgradere da jeg koblet telefonen til samsung kies i går, har du prøvd det? Jeg droppa det siden jeg har brickbug og driver og roter med CWM for tiden..

 

Jeg har akkurat gått over fra stock til CM9 RC2. Veldig fornøyd! Det er fristende å hoppe over på CM10 Preview, men tørr ikke helt før den kommer i en mer stabil utgave siden jeg er totalt avhengig av at telefonen fungerer.

 

Tenker det samme, legger inn CM9 nå, og venter på en stabil CM10. Men har du prøvd Titanium backup og CM9? Ser på xda at man ikke skal bruke titanium med CM9, men skulle gjerne hatt med savegame til et par spill over på ny ROM..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...