Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem. Etter at min LG Optimus 2X ble stjelt i fjor sommer så bestemte jeg meg for å aktivere "tyveri-varslingen" på mobilen. Altså hvis noen setter inn et annet sim-kort enn det som er mitt, så sender mobilen automatisk en SMS til min bror hvor det står at den har blitt stålet. Jeg har da også mulighet til å stenge mobilen via Kies(?).

 

Problemet er at jeg har gått fra One Call til Chess, jeg har da da fått nytt sim-kort, og jeg har så klart klart å glemme passordet til denne "tyver-sikringen" slik at jeg får skrudd den av. Mobilen er fult brukbar, men vær gang jeg skrur den på så får min bror melding om at den er stjelt..

 

Noen som har en løsning? Eneste jeg kommer på er å ta en Hard-Reset.

Endret av Real-Madrid
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, er det noen som har en fin guide på hvordan jeg flasher stock ROM på GS2? Har problemer med at når tlf slår seg på, så kommer den ikke lengre en til oppstarts-introen. Null garanti/ reklamasjonsrett pga jeg har reparert tlf pga fuktskade, og rooting og custom ROM.

 

 

Ja, jeg vet at jeg burde ha googlet, men spør her for å være på den sikre siden.

 

Setter veldig stor pris på svar :)

Endret av Tastatur
Lenke til kommentar

Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, det er ingen grunn til at Samsung ikke kommer til å gi oss 4.1.

 

De hadde rett og slett tapt for mye ansikt på det. En telefon som har solgt så mange millioner, som fortsatt selger i bøtter og spann må de rett og slett gi support til. Det har vært rykter om at de ikke syns hardwaren er god nok, men det er bare sprøyt. Se på Galaxy Nexus som på ingen måte har bedre hardware.

 

Hvis de da sier at de ikke kan gi det fordi telefonen er for dårlig, innrømmer de rett og slett at Touchwiz krever for mye av produktene sine.

Lenke til kommentar

Hvordan vet du at det ikke er noen aktive programmer?

 

Nei. Den er ikke så rævva. Det er noe som kjører, eller synker i bakgrunnen. Kanskje har du problemer med kompabilitet med routeren din som jeg hadde.

. Fjernet aktive programmer ved å holde inn hjem-knappen for så og fjerne dem derfra. Hadde ikke fjernet ram. Jeg har ikke tilgang til routeren jeg bruker, bruker routeren til leietageren, men kan jeg sjekke via nettet om jeg har kompabilitet med routeren?
Lenke til kommentar

Bør vite hva slags router det er for å finne ut av det vil jeg tro.

 

Det du har fjernet er ikke aktive programmer, men programmene som ble brukt sist? Det har lite å si så lenge de er skrevet godt. Det som ødelegger batteritiden din er programmer som vekker telefonen for å sjekke status/lokasjon/synkronisere etc. Eller de som ikke lar den "sove" i første omgang.

Lenke til kommentar

Okei, hva har skjedd med min telefon. Nå når jeg låser den, så bare klikker den helt og restarter seg selv iløpet av 2 min. Når jeg får den på igjen, funker den til jeg låser den 2-3 ganger. Og når jeg prøver å oppdatere den, så er jeg faen meg tydeligvis 14år eller yngre, uansett hva jeg skriver som år.....

Lenke til kommentar

Har lastet ned Ressurection Remix 3.03 men den mangler norsk ordbok, noe som gjør at den "retter" hvert eneste ord eg skriver og alt blir feil. Hvordan kan eg få norsk ordbok på den?

 

Nei, d går ikke, men du kan skru av den innebygde rettingen og skifte til et annet tastatur (anbefaler veldig sterkt Swiftkey)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...