Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

all Galaxy S II owners will get a value pack update

 

Hva vil det egentlig si?

 

Eh ja.. Hvorfor stiller du spørsmål ved noe så åpenlyst?

 

Antageligvis fordi at problemer kan komme etter 10 dager istedenfor 1 dag, samme gjelder ustabilitet også og alt annet som kan gå galt, ikke alt skjer på minuttet.

Jeg gjetter bare vilt så klart.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvde det i går, og det ble ikke noe bedre. Den sitter forstatt "fast".

Så den kommer ikke innn i recovery? Eller står den fast etter at du har kommet inn i recovery? Kommer du inn i download mode (volum ned, hjem + på-knapp samtidig)?

 

Hva gjorde du før denne feilen oppstod?

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Anbefaler SUPERNEXUS 4.1.1 Rom på det sterkeste. Flashet tidlig igår (mandag) og har ikke hatt noen problemer så langt. God batteritid og god flyt over hele.

http://forum.xda-dev...d.php?t=1810042

Så du anbefaler en rom, fordi du har kjørt den i én dag?

Eh ja.. Hvorfor stiller du spørsmål ved noe så åpenlyst?

 

Fordi det kanskje er litt rart å anbefale noe man bare har prøvd 1 dag? Du vet jo ikke om det er et godt produkt før du har prøvd det en stund.

Lenke til kommentar

Beklager folkens. Jeg forvekslet recovery/ download mode med hard reset/ factory reset. JA, jeg kommer inn i recovery mode.

 

Før feilen oppstod bytta jeg batteri. Har reist langt, og har ett ekstra-batteri som jeg bruker da.

 

Da ville jeg bare forsøkt å flashe et originalt ROM via Odin og download mode for å se at det fungerer :)

 

Eller hente inn en Nandroid backup hvis du har.

Lenke til kommentar

Hvilken ROM har du?

Vel, nå har jeg oppdatert til nyeste Ressurection Rom, så vet ikke om jeg kommer til å oppleve problemer eller ikke.

 

Siden jeg flashet den nye i går.

Alltid spennende å flashe:-)

Jeg har ikke gjort det på min SGSII ennå - fordi jeg ikke har hatt tid til å sette meg inn i det og velge ROM. Men jeg samler tips til ROM som jeg skal prøve ut litt lenger ut på høsten. Drev og flashet en del for noen år siden på min kjære Diamond og brukte mye tid på det fordi "mye ville ha mer" og det var spennende og se hva de ulike ROMene hadde å by på.

Lenke til kommentar

CyanogenMod 9.0 Stable er ute.

 

http://get.cm/?devic...ys2&type=stable

Woho, på tide! Syntes de somlet fælt med CM9 til S2, med tanke på hvor mange andre ROM sm har vært ute (og helt stabile for meg ihvertfall) basert på både CM, AOKP og AOSP. MEn de gjør jo kanskje ikke like mye jobb. Så vidt jeg har skjønt burde ihvertfall CM10 gå svært mye kjappere, fordi de må gjøre langt færre endringer.?

 

red: Cyanogen har noe funksjonalitet de andre mangler. Profiler, f.eks - som har eksistert på flertallet av mobiltelefoner i over ti år - er noe både Google, de fleste telefonprodusetnene og de fleste ROMsene har glemt med Android. Motorola er et hederlig unntak. For meg er det ganske nyttig å kunne velge at alt annet enn samtaler skal være lydløst om natten.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Oppdaterte til Android 4.0.4 via Kies i dag. Etter oppdateringen opplevde jeg at mobiltelefonen virket mye raskere i oppvåkingen og navigeringen rundt i Android.

 

 

 

Edit: Noen som vet hvordan jeg kan få tilgang til mobiltelefonen som lagringsenhet i Linux? Den dukker opp under enheter, men får ikke tilgang til innholdet. (Jeg har ikke påslåt USB-feilsøking på enheten).

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Min S2 begynte en morgen helt plutselig å snakke til meg.. Den begynte med å fortelle meg hva klokken var når alarmen ringte... Så fortsetter den utover dagen å plinge å fortelle meg når jeg får mail å hvem som ringer.. Litt irriterende når en engelsk dame skal fortelle men navnene til de som ringer.. Noen andre som har vært borti det samme?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...