Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

Jeg vurderer å kjøpe meg S2 men vil gjerne ha android ice cream sandwich , siden jeg hadde dette på S3'n å likte ICS mye bedre enn Ios søppelet, men telefonen ble for stor og klumpete for meg=S

 

Så spørsmålet er fungerer ICS bra på S2 eller er det laggy å vanskelig , også funker laderen til S3'n på S2'n

 

glemte også å spørre jeg kjøpte en del viktige programmer er det bare å logge inn med telefon kontoen å få de ned igjen eller må jeg kjøpe på nytt?

Endret av Lineplx
Lenke til kommentar

- Alle programmer følger google-kontoen, så de er det bae å late ned igjen

- Jeg synes siste ICS fungerer helt greit, men jeg kjører cutom ROM fori jeg er nerd, så har ikke testet det ut noe voldsomt. :p

- Selvfølgelig fungerer laderen. Alle oppegående produsenter bukr samme micro-USB-standard vet du. ;)

Lenke til kommentar

Kjøper du en ny S2 i butikken nå, kommer den med ICS som standard (så framt den ikke har ligget lenge på lagret). Uansett kan du oppgradere telefonen direkte via OTA på telefonen ved hjelp av noen få klikk.

 

er du helt sikker på dette for jeg var litt rundt i dag de fleste sa gingerbread greia

Lenke til kommentar

Jeg måtte bruke Kies.

4.0.3 fikk jeg over OTA, men det gjorde jeg ikke med 4.0.4.

 

Jeg fikk også 4.0.3 OTA, men ble bedt om å ta 4.0.4 med Kies. Når jeg nå fyrer opp Kies, sier den at jeg allerede har nyeste firmware (PDA:LPG / PHONE:LPX / CSC:LP4 (NEE)) mens telefonen fortsatt sier at den har Android 4.0.3, build nr. IML74K.XWLPG... :-(

 

Er det en måte å tvinge den til å oppdatere eller noe sånt? Eller kan det tenkes at Samsung av en eller annen grunn har trukket tilbake 4.0.4-firmware'en?!

Lenke til kommentar

Jeg måtte bruke Kies.

4.0.3 fikk jeg over OTA, men det gjorde jeg ikke med 4.0.4.

 

Jeg fikk også 4.0.3 OTA, men ble bedt om å ta 4.0.4 med Kies. Når jeg nå fyrer opp Kies, sier den at jeg allerede har nyeste firmware (PDA:LPG / PHONE:LPX / CSC:LP4 (NEE)) mens telefonen fortsatt sier at den har Android 4.0.3, build nr. IML74K.XWLPG... :-(

 

Er det en måte å tvinge den til å oppdatere eller noe sånt? Eller kan det tenkes at Samsung av en eller annen grunn har trukket tilbake 4.0.4-firmware'en?!

 

Helt samme situasjon for meg.

Ser ut som den ligger der ute fortsatt:

http://www.sammobile.com/firmware/?page=3&model=GT-I9100&pcode=0&os=1&type=1#firmware

Lenke til kommentar

Hei

Jeg vurderer å kjøpe meg S2 men vil gjerne ha android ice cream sandwich , siden jeg hadde dette på S3'n å likte ICS mye bedre enn Ios søppelet, men telefonen ble for stor og klumpete for meg=S

 

Så spørsmålet er fungerer ICS bra på S2 eller er det laggy å vanskelig , også funker laderen til S3'n på S2'n

 

glemte også å spørre jeg kjøpte en del viktige programmer er det bare å logge inn med telefon kontoen å få de ned igjen eller må jeg kjøpe på nytt?

 

Husk at ICS på S2 er forskjellig fra S3 pga S3 har en nyere versjon av touchwiz.

Lenke til kommentar

Hei

Jeg vurderer å kjøpe meg S2 men vil gjerne ha android ice cream sandwich , siden jeg hadde dette på S3'n å likte ICS mye bedre enn Ios søppelet, men telefonen ble for stor og klumpete for meg=S

 

Så spørsmålet er fungerer ICS bra på S2 eller er det laggy å vanskelig , også funker laderen til S3'n på S2'n

 

glemte også å spørre jeg kjøpte en del viktige programmer er det bare å logge inn med telefon kontoen å få de ned igjen eller må jeg kjøpe på nytt?

 

Logg inn med samme google-.kontoen, så har du samme programmer klare til installasjon. Laderen fungerer fint om hverandre.

 

Men du bytter til S2 fordi S3 var for stor og klumpete? Det er ikke så stor forskjell i fysisk størrelse:

4mm bredere

11mm høyere

1mm tykkere

15g tyngre

 

En del forskjell i høyden, men det andre er jo ikke stor forskjell. Bare vit at S3 virkelig ikke er så mye større :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...