Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Utdrag fra dinside;

 

 

"Den har også en innebygd krypteringsbrikke, støtter 90% av sikkerhetsfunksjonene i Exchange og vil, i en utgave som kommer senere denne sommeren, også støtte NFC."

 

Kan bety enten:

A) En utgave av telefonen som kommer senere i år.

B) En software utgave som kommer senere i år.

 

Ikke lett å tolke den der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir nok denne telefonen på meg etterhvert også :)

Men hvordan er lagringsplassen til apps på den? Ser det er 16GB internminne, men det er vel USB storage, og krever Apps2SD om jeg ikke tar helt feil?

 

Det står jo i linken i posten rett over din.

2GB er reservert for apps internt i telefonen.

Lenke til kommentar

Utdrag fra dinside;

 

 

"Den har også en innebygd krypteringsbrikke, støtter 90% av sikkerhetsfunksjonene i Exchange og vil, i en utgave som kommer senere denne sommeren, også støtte NFC."

 

Kan bety enten:

A) En utgave av telefonen som kommer senere i år.

B) En software utgave som kommer senere i år.

 

Ikke lett å tolke den der.

 

Det kommer en utgave av S II, tidligst i juni, med NFC-brikke. I følge Samsung Norge regnet de med at denne modellen ville bli 2-300 kroner dyrere enn den som kommer i butikkene først (som mangler NFC).

Lenke til kommentar

Da er utgaven med NFC helt uaktuell for meg- 2/3 tusen ekstra var mye!

 

Dessuten tar det nok litt tid før butikker støtter denne teknologien.. da har jeg sikkert en annen telefon alt, hehe!

 

2/3 hundre kanskje?

Er mer ventetiden jeg ikke greier. Vil ha den asap, NFC blir vel ikke akk. stort med det første uansett.

Lenke til kommentar

Da er utgaven med NFC helt uaktuell for meg- 2/3 tusen ekstra var mye!

 

Dessuten tar det nok litt tid før butikker støtter denne teknologien.. da har jeg sikkert en annen telefon alt, hehe!

 

2/3 hundre kanskje?

Er mer ventetiden jeg ikke greier. Vil ha den asap, NFC blir vel ikke akk. stort med det første uansett.

 

 

Hehe, sånn går det når man er for rask!

 

2/3 hundre er noe heeelt annet, gitt!! Men tror ikke jeg orker vente ekstra lenge på den versjonen alikevel..

Lenke til kommentar

Jeg lurer på om tirsdag fortsatt er forkortet med "Tiers" sånn som det var på Galaxy S. Er det noen måte å finne ut dette på?

 

Har forresten droppet å bestille fra Hellkjøp. Gidder ikke betale 500 mer bare for å få den litt raskere enn CDON. Spurte om de kunne matche prisen på CDON, men det kunne de ikke :p Er jo lov å spørre, hehe.

Lenke til kommentar

Jeg har nå avbestilt min mpx bestilling og bestile fra elkjøp i dag.

Ringte dem og de har fått bekreftet dato fra samsung den 6 mai. Dvs at de får det inn på sitt sentrallager denne datoen, ikke butikk.

Derfor kan man ikke bestille på nett og hente i butikk.

Han jeg snakket med regnet med at jeg da hadde telefonen i hånden rundt 8-10 mai.

 

Er vel første norske butikk som faktisk har fått en bekreftet dato, siden dette var det samsung hadde fortalt dem.

Endret av fluke2k
Lenke til kommentar

Er det tele 2 du skal ha ? Isåfall ville jeg valgt flexitalk/m surfepakker kanskje. Blir billigst og du kan velge fra 99,- opp til 299 i måneden tror jeg.

 

Jeg fant ikke akkurat posten du kommenterte høytalerene i, men jeg synes å huske at du sa du var skeptisk, spesielt siden det ikke var stereo, og at derfor høytalerene var kjempedårlige.

 

I den siste testen som ble linket til, tar de opp høytalerene imot "tidligere høytalerkonge, Nexus S".

Du kan selv se resultatet:

 

Personlig spiller det ikke så mye rolle for meg, fordi jeg bruker ikke høytalerfunksjonen på mobilen, men tenkte jeg kunne linke den, siden du lurte på det :-)

Det er den midterste delen av head-to-headen, fra ca 1:50 :-)

 

 

 

Blir nok denne telefonen på meg etterhvert også :)

Men hvordan er lagringsplassen til apps på den? Ser det er 16GB internminne, men det er vel USB storage, og krever Apps2SD om jeg ikke tar helt feil?

 

Ser at Dinside har svart på dette i artikkelen de nettopp la ut :-)

 

" 1GB RAM, 16GB innebygd lagringsplass (med støtte for micro SD-kort i tillegg, 2GB er tilgjengelig til lagring av apps som kjører på internminnet),"

 

 

 

Den siste der var vel strengt tatt litt unødvendig :-P De brukte en del innlegg på å snakke om den :-P

Lenke til kommentar

Jeg har nå avbestilt min mpx bestilling og bestile fra elkjøp i dag.

Ringte dem og de har fått bekreftet dato fra samsung den 6 mai. Dvs at de får det inn på sitt sentrallager denne datoen, ikke butikk.

Derfor kan man ikke bestille på nett og hente i butikk.

Han jeg snakket med regnet med at jeg da hadde telefonen i hånden rundt 8-10 mai.

 

Er vel første norske butikk som faktisk har fått en bekreftet dato, siden dette var det samsung hadde fortalt dem.

 

Ah. Litt nedtur, men sparer da litt hvis dette stemmer. Er det noen jeg ikke stoler på, er det de i El-butikk bransjen!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...