Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mobben har jo to micker. Så den filmer i stereo. Da begynner vi å snakke. Den tar heller ikke så altfor gale bilder under dårlige lysforhold. Gleder meg til en phototest mellom n8 og s2!

 

Denne mobben kommer til å bli årets mobb:)

 

Betyr det også at den får stereo ved tale på samtaler?

Lenke til kommentar

mobben har jo to micker. Så den filmer i stereo. Da begynner vi å snakke. Den tar heller ikke så altfor gale bilder under dårlige lysforhold. Gleder meg til en phototest mellom n8 og s2!

 

Denne mobben kommer til å bli årets mobb:)

 

Er ikke sikkert at telefonen automatisk tar opp med begge microfonene under filming. Den ene mikrofonen er jo der fordi man vil redusere bakgrunnstøy. Håper det er slik som du sier da.

Lenke til kommentar

Noen som vet om det er mulig å fjerne de stygge dottene som forteller hvor mange sider du har på homescreen?

De er muligens nyttige for mange men jeg hadde heller foretrukket at de ikke var der,eller at man i det minste kan fjerne dem.Noen som vet?

Lenke til kommentar

Da må du roote telefonen og (se under) installere en annen launcher. Hvis du vil bruke Touchwiz 4.0 som kommer med telefonen må du leve med de "stygge" dottene.

 

EDIT: Skjkk ut Samsung DIVE som gir deg mange muligheter om du skulle være så uheldig å miste telefonen din. Ganske fiffi funksjon å ha synes nå jeg.

Endret av Nyph
Lenke til kommentar

Da må du roote telefonen og installere en annen launcher. Hvis du vil bruke Touchwiz 4.0 som kommer med telefonen må du leve med de "stygge" dottene.

Ehm, du tar fullstendig feil. Du kan installere hvilken som helst launcher uten å roote. Jeg har installert ADWLauncher EX på min XPERIA X10, og det er uten root.

Endret av Vindicator
  • Liker 1
Lenke til kommentar

mobben har jo to micker. Så den filmer i stereo. Da begynner vi å snakke. Den tar heller ikke så altfor gale bilder under dårlige lysforhold. Gleder meg til en phototest mellom n8 og s2!

 

Denne mobben kommer til å bli årets mobb:)

 

Er ikke sikkert at telefonen automatisk tar opp med begge microfonene under filming. Den ene mikrofonen er jo der fordi man vil redusere bakgrunnstøy. Håper det er slik som du sier da.

 

Det virker som om den tar opp med begge mic'ene ja.

Jeg lasta ned en RAW video som er tatt rett fra SGS2 og media info på fila viser at det er stereo audio;-)

Lenke til kommentar

Noen som har funnet noe "must-have"-ekstrautstyr til denne enda? Er selv på utkikk etter en desktop-dock, og eventuelt en god bilholder med lader. Gjerne på utenlandske sider så lenge prisen blir under tollgrensa :)

 

Hva med de offisielle variantene fra Samsung?

 

Bilholder:

http://www.clove.co.uk/vehicle-dock-samsung-galaxy-s-ii-i9100

 

Desktop dock:

http://www.clove.co.uk/samsung-galaxy-s-ii-i9100-desktop-dock

Lenke til kommentar

Kunne tenkt meg en handsfree med ledning som ikke er sånn in-ear shit som følger med telefonen. (helst bare en propp, men ikke noe must)

 

Noen som vet hvor de selger det?

 

Har forresten en nokia handsfree som jeg liker, men tror ikke den vil virke (altså mikrofonen). gjorde ihvertfall ikke det på samsung waven.

Endret av maldonhavsalt
Lenke til kommentar

Tror det kan være lurt å vente med å kjøpe ekstrautstyr til telefonen har blitt gitt ut litt flere steder. Da begynner andre produsenter å åpne øynene sine og vi kan få tak i masse flott utstyr :) Men for all det, hvis du ha en dockingstasjon dagen du får mobilen så værsågod :whistle:

Lenke til kommentar

Det virker faktisk ikke som Kina har fått ut fingeren helt ennå når det gjelder ekstrautstyr til S2. Har sjekket litt. Det virker som det stort sett går i silicone case og screen protect så langt. Men så fort de ser det er et marked for dette kommer det nok masse!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...