Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Kunne tenke meg å få et tilbud fra dem da kontrakten min på min forgje mobil har gått over 12 måneder nå.

 

Hvilken abonnement burde jeg velge Hvis man vil ha fult utbytte av telefonen. Feks surfe hvor du vil, gps osv. Er vel 3g det heter. Lite vits med smarphone uten vel ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det tele 2 du skal ha ? Isåfall ville jeg valgt flexitalk/m surfepakker kanskje. Blir billigst og du kan velge fra 99,- opp til 299 i måneden tror jeg.

Jeg er Tele2 kunde nå og har binding til midten av Mai, så passer jo perfekt for meg å kjøpe en Galaxy S II på binding da.

 

Men tingen her er at Netcom ser ut til å bli en del billigere enn Tele2 om jeg ikke tar mye feil.

 

For sånn som det vil bli hvis jeg kjøper Galaxy S II via Tele2 så vil jeg ta den på 239 kr måneden, og så i tillegg ha en Mobilsurf Large pakke med 1 GB bruk hver måned som da koster 169 kr ekstra hver måned hos Tele2.

 

Så la oss si at Tele2 vil ta 999 kr for Galaxy S II med Tele2 Champion til 239 kr måneden som vil være skam billig. Da vil det bli 999 (for telefonen) + 239 kr i måneden for nedbetalningen på telefonen x 12 måneder + 169 kr måneden for Mobilsurf'en x 12 måneder = 5895 kr totalt.

 

Med Netcom sin Flexi Talk 249 /m Surfepakke Small (som er 1GB med bruk hver måned) som da blir 348 kr totalt hver måned. Da tar vi 1199 kr som Netcom vil ha for telefonen med det abbonomanget + 348 kr per måned x 12 måneder. Dette blir da totalt 5375 kr.

 

Så om ikke Tele2 kommer med et knall tilbud på Galaxy S II, så tror jeg at jeg vil gå over til Netcom.

 

Telenor (Stjelenor) er det lite vits i å tenke på, dem skal ha blodpriser for telefonen. Bare se her lol.

 

Hvordan er det mulig å ta så vanvittige priser på Galaxy S II der?

 

EDIT: Anngående Tele2 sine priser. Glemte jo at Tele2 har jo Champion til 349 kr måneden hvor du får Mobilsurf Large med i prisen da. Så la oss heller se hva prisen på selveste telefonen blir først og fremst med det abbonomanget da.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Er det seriøst så vanskelig? :-)

Det er to forskjellige prissammenligningsverktøy i dette nettverket...

 

Incredible S

Xperia Arc

Galaxy S II

 

For 400 kroner ekstra, får du en mobil som man trygt kan kalle framtidsrettet.

IMO, er det verdt de 400 kronene å få en dual-core prossessor.

Jeg kunne listet opp en lang liste med hvor utrolig mye bedre Galaxy S II er specwise.

Du kan si at ikke specs er alt og at vi ikke kan utnytte alle specsene enda, og det er nok riktig, men det er langt billigere å ha SGSII i tre år, enn det er å bytte ut Arc eller Incredible S om et år :-)

SGSII er utstyrt for fremtiden.

 

Og istedetfor å bruke mye tid på å forklare hvorfor, kan du se selv på sammenligningen som også ligger innebygget i systemet her......

 

GSII vs Arc vs IS

 

Just my two cents....

Lenke til kommentar

Jeg venter på at Chess skal få denne mobiltelefonen i sin nettbutikk. Håper de får 32GB versjonen, men kan sikkert klare meg med 16GB versjonen.

 

Samme her! Riktignok ikke så viktig om det er 32 eller 16GB-versjonen de får, men jeg har endel bonus jeg kan bruke, og da blir telefonen straks litt billigere ;)

 

 

Noen som har funnet ut hvor man kan kjøpe adapteret man trenger for å få brukt telefonen med HDMI?!

 

 

Gleder meg som en liten unge til å få klo i denne!!

Lenke til kommentar

Jeg venter på at Chess skal få denne mobiltelefonen i sin nettbutikk. Håper de får 32GB versjonen, men kan sikkert klare meg med 16GB versjonen.

 

Samme her! Riktignok ikke så viktig om det er 32 eller 16GB-versjonen de får, men jeg har endel bonus jeg kan bruke, og da blir telefonen straks litt billigere ;)

 

 

Noen som har funnet ut hvor man kan kjøpe adapteret man trenger for å få brukt telefonen med HDMI?!

 

 

Gleder meg som en liten unge til å få klo i denne!!

 

Du kan kjøpe HDMI adapteren her.

Lenke til kommentar

 

Du kan kjøpe HDMI adapteren her.

 

 

Takk :)

 

 

Edit: Noen som har bestilt denne, fra Clove?! Prisen blir på 25,82 (inkl. frakt), og da overstiger det den magiske 200kr-grensa!

 

Eller regnes ikke fraktkostnaden med?!

 

Hele summen (inkl.frakt) regnes med i 200kroners grensen. Du må betale moms på varen hvis den overstiger 200kroner.

Lenke til kommentar

 

Du kan kjøpe HDMI adapteren her.

 

 

Takk :)

 

 

Edit: Noen som har bestilt denne, fra Clove?! Prisen blir på 25,82 (inkl. frakt), og da overstiger det den magiske 200kr-grensa!

 

Eller regnes ikke fraktkostnaden med?!

 

Hele summen (inkl.frakt) regnes med i 200kroners grensen. Du må betale moms på varen hvis den overstiger 200kroner.

Dette er ikke riktig. Det er verdien på varen du betaler toll for. Hvis verdien på varen er under kr 200,- spiller det ingen rolle hvor høy frakten er. Men det hender at det blir gjort feil på dette, så det er smart å følge med når man handler.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...