Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Elkjøp: Varen sendes: 07.05.2011

Snakket med de i stad. De sa at denne datoen ikke var bekreftet av Samsung men antatt fra deres side. :hmm:

 

 

Eg sier det for sånn ca 5.gang nå. Det er kun "BEKREFTET" dato som betyr noe. Alle de andre titlene er kun en indikator. Og hvis man ringer netsiden og spør, så sier de selvsagt at den skal komme den datoen, siden det ikke er umulig, slik at du selvsagt forhåndsbestiller hos dem!!!!!

 

Men sannheten er at de ikke vet helt sikkert, men når de får dette bekrefta av leverandør, samsung i dette tilfelle, så endrer de til "BEKREFTET"dato. Og da begynner vi å snakke. IKKE ET SEKUND FØR!!!Get it?!

 

Så at telenor sin netside endra dato fra 3.mai til 15.mai nettopp. Fremdeles ubekrefta, men alikvel en pekepin på at den gjerne kommer før 17.mai som samsung har lova. Jeg tipper den ankommer lager 16.mai jeg. Eller før!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Elkjøp: Varen sendes: 07.05.2011

Snakket med de i stad. De sa at denne datoen ikke var bekreftet av Samsung men antatt fra deres side. :hmm:

 

 

Eg sier det for sånn ca 5.gang nå. Det er kun "BEKREFTET" dato som betyr noe. Alle de andre titlene er kun en indikator. Og hvis man ringer netsiden og spør, så sier de selvsagt at den skal komme den datoen, siden det ikke er umulig, slik at du selvsagt forhåndsbestiller hos dem!!!!!

 

Men sannheten er at de ikke vet helt sikkert, men når de får dette bekrefta av leverandør, samsung i dette tilfelle, så endrer de til "BEKREFTET"dato. Og da begynner vi å snakke. IKKE ET SEKUND FØR!!!Get it?!

 

Så at telenor sin netside endra dato fra 3.mai til 15.mai nettopp. Fremdeles ubekrefta, men alikvel en pekepin på at den gjerne kommer før 17.mai som samsung har lova. Jeg tipper den ankommer lager 16.mai jeg. Eller før!

 

"Varen sendes 6. mai" gir mer utrykk for en bekreftet dato enn en antatt dato! Er forresten glad jeg ikke kansellerte cdon bestillingen min for en elkjøp bestilling.

 

Uansett, jeg håper butikkene får telefonen på lager il. uke 19! Noen som forresten vet hvor pålitelig cdon er? Pleier de å være kjapp med å få inn nye ting? Eller kan jeg regne med at de får telefonen på lager 2 uker andre "seriøse" butikker som komplett og elkjøp?

Lenke til kommentar

Elkjøp: Varen sendes: 07.05.2011

Snakket med de i stad. De sa at denne datoen ikke var bekreftet av Samsung men antatt fra deres side. :hmm:

 

 

Eg sier det for sånn ca 5.gang nå. Det er kun "BEKREFTET" dato som betyr noe. Alle de andre titlene er kun en indikator. Og hvis man ringer netsiden og spør, så sier de selvsagt at den skal komme den datoen, siden det ikke er umulig, slik at du selvsagt forhåndsbestiller hos dem!!!!!

 

Men sannheten er at de ikke vet helt sikkert, men når de får dette bekrefta av leverandør, samsung i dette tilfelle, så endrer de til "BEKREFTET"dato. Og da begynner vi å snakke. IKKE ET SEKUND FØR!!!Get it?!

 

Så at telenor sin netside endra dato fra 3.mai til 15.mai nettopp. Fremdeles ubekrefta, men alikvel en pekepin på at den gjerne kommer før 17.mai som samsung har lova. Jeg tipper den ankommer lager 16.mai jeg. Eller før!

 

"Varen sendes 6. mai" gir mer utrykk for en bekreftet dato enn en antatt dato! Er forresten glad jeg ikke kansellerte cdon bestillingen min for en elkjøp bestilling.

 

Uansett, jeg håper butikkene får telefonen på lager il. uke 19! Noen som forresten vet hvor pålitelig cdon er? Pleier de å være kjapp med å få inn nye ting? Eller kan jeg regne med at de får telefonen på lager 2 uker andre "seriøse" butikker som komplett og elkjøp?

 

Så mens alle andre netsider bruker ordet "bekreftet", bruker elkjøp "varen sendes"...?. Tror nok det bare er et alternativ til antatt, forventet osv. For å misslede/lure folk som deg og meg. Deg i dette tilfelle:)

 

Men men. Mobben er nok like rundt hjørnet. Når amobil.no og mobilen.no har fått sin retail versjon i posten, er mobben like rundt hjørnet. Slår ikke feil!!!

Lenke til kommentar

https://webshop.chess.no/mobiltelefoner/samsung/samsung-galaxy-s-ii-i9100 Nå kan den endelig forhåndsbestilles hos Chess :love:

 

Sparer jo ingenting ved å kjøpe der, faktisk heller nærmest motsatt.

 

 

 

Minste totalpris for meg var da 4887 (som chess-kunde og 249kr nedbetaling), og med mine bonuspoeng, fikk jeg rabatt på 625kr..

 

 

Noe som etter mine beregninger blir totalt 4262kr- noe jeg syns er mer enn akseptabelt :D

Lenke til kommentar

Elkjøp: Varen sendes: 07.05.2011

Snakket med de i stad. De sa at denne datoen ikke var bekreftet av Samsung men antatt fra deres side. :hmm:

 

 

Eg sier det for sånn ca 5.gang nå. Det er kun "BEKREFTET" dato som betyr noe. Alle de andre titlene er kun en indikator. Og hvis man ringer netsiden og spør, så sier de selvsagt at den skal komme den datoen, siden det ikke er umulig, slik at du selvsagt forhåndsbestiller hos dem!!!!!

 

Men sannheten er at de ikke vet helt sikkert, men når de får dette bekrefta av leverandør, samsung i dette tilfelle, så endrer de til "BEKREFTET"dato. Og da begynner vi å snakke. IKKE ET SEKUND FØR!!!Get it?!

 

Så at telenor sin netside endra dato fra 3.mai til 15.mai nettopp. Fremdeles ubekrefta, men alikvel en pekepin på at den gjerne kommer før 17.mai som samsung har lova. Jeg tipper den ankommer lager 16.mai jeg. Eller før!

 

Hei surpompen! :)

Det var mer som en heads up til alle som er i samme båt som meg.

Båten heter: "Vi som har bestilt fra CDON, men vurderte å avbestille å bestille fra Elkjøp ettersom de ser ut til å sende ut før."

Lenke til kommentar

https://webshop.chess.no/mobiltelefoner/samsung/samsung-galaxy-s-ii-i9100 Nå kan den endelig forhåndsbestilles hos Chess :love:

 

Sparer jo ingenting ved å kjøpe der, faktisk heller nærmest motsatt.

 

 

 

Minste totalpris for meg var da 4887 (som chess-kunde og 249kr nedbetaling), og med mine bonuspoeng, fikk jeg rabatt på 625kr..

 

 

Noe som etter mine beregninger blir totalt 4262kr- noe jeg syns er mer enn akseptabelt :D

 

Ah med bonuskroner går det greit, hundrings billigere enn cdon :p For oss andre lønner det seg ikke..

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Denne versjonen som kommer til Norge, vil den ha støtte for NFC ?

 

Spørsmålet er hvor utbredt NFC er i Norge innen et år også? :O

 

NFC kommer i en senere versjon av Galaxy S II er jeg redd. Altså ikke den første vi får nå. Det kommer til å ta en god stund før dette blir brukt i Norge er jeg redd. Så hadde ikke bekymret meg særlig over det. :)

Endret av Caliente
Lenke til kommentar

https://webshop.chess.no/mobiltelefoner/samsung/samsung-galaxy-s-ii-i9100 Nå kan den endelig forhåndsbestilles hos Chess :love:

 

Det er jo ikke akkurat et særlig godt kjøp da. Totalpris: 5755,-

 

Rentefri nedbetaling som er grunnen til at jeg bestiller derfra kontra cdon :) Samt at det blir 4887 om man velger ChessKunde :)

 

___

 

Angående NFC, leste et eller annet sted at brikken var der, men ikke aktivert elns?

Lenke til kommentar

Elkjøp: Varen sendes: 07.05.2011

Snakket med de i stad. De sa at denne datoen ikke var bekreftet av Samsung men antatt fra deres side. :hmm:

 

 

Eg sier det for sånn ca 5.gang nå. Det er kun "BEKREFTET" dato som betyr noe. Alle de andre titlene er kun en indikator. Og hvis man ringer netsiden og spør, så sier de selvsagt at den skal komme den datoen, siden det ikke er umulig, slik at du selvsagt forhåndsbestiller hos dem!!!!!

 

Men sannheten er at de ikke vet helt sikkert, men når de får dette bekrefta av leverandør, samsung i dette tilfelle, så endrer de til "BEKREFTET"dato. Og da begynner vi å snakke. IKKE ET SEKUND FØR!!!Get it?!

 

Så at telenor sin netside endra dato fra 3.mai til 15.mai nettopp. Fremdeles ubekrefta, men alikvel en pekepin på at den gjerne kommer før 17.mai som samsung har lova. Jeg tipper den ankommer lager 16.mai jeg. Eller før!

 

Hei surpompen! :)

Det var mer som en heads up til alle som er i samme båt som meg.

Båten heter: "Vi som har bestilt fra CDON, men vurderte å avbestille å bestille fra Elkjøp ettersom de ser ut til å sende ut før."

 

 

He. Jeg tilhører det cruiseshipet som heter "Vi som faktisk venter på en reel dato, før vi eventuelt avbestiller varen"

 

Og tro meg. Jeg avbestiller min hos mpx, hvis f.eks elkjøp får den inn først:)

Lenke til kommentar

Så mens alle andre netsider bruker ordet "bekreftet", bruker elkjøp "varen sendes"...?. Tror nok det bare er et alternativ til antatt, forventet osv. For å misslede/lure folk som deg og meg. Deg i dette tilfelle:)

 

Men men. Mobben er nok like rundt hjørnet. Når amobil.no og mobilen.no har fått sin retail versjon i posten, er mobben like rundt hjørnet. Slår ikke feil!!!

 

Lot meg ikke lure, bestillte ikke telefonen fra elkjøp jeg :) holdt meg til cdon.. Men det er tvilsomt å skrive "varen sendes xx.xx" når de ikke har en bekreftet dato fra samsung! Det er bare uprofft.

Lenke til kommentar

Er det bekreftet at den kommer uten NFC brikke med andre ord ?

Fant en del sider som sier at denne kommer med og noen hvor det står uten. -_-

 

Mye kan jo skje på et år og internasjonale flyplasser kommmer vel til å ta i bruk dette veldig snart. :O

 

"..en utgave som kommer senere denne sommeren, også støtte NFC (altså to ulike modeller, med og uten NFC, der ekstrakostnaden for NFC blir 2-300 kroner).

 

 

Dette står det iallefall i "mini"-testen til dinside.no ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...