Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Noen andre som har problemer med at 'Wifi Sharing' og 'NetCounter' tar mye batteri? Begge ligger på pluss minus 30% for meg til enhver tid. Fant en tråd på XDA om førstnevnte uten at det kommer frem noen endelig løsning. Ser en mulighet er å kjøpe Titanium Backup Pro for å fryse applikasjoner, men bør vel være en annen mulighet da jeg ikke bruker 'Wifi Sharing' engang... :-P

 

Edit: Noen som har et godt alternativ til NetCounter?

Endret av Sveen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan får jeg byttet slik at jeg har Handsent der den standard meldingsappen ligger?

 

Meldinger > Innstillinger > Skru av varslinger

 

Vil forøvrig anbefale deg å teste ut Go SMS Pro, om du ikke har gjort det alt. Mye bedre enn handcent imo. :love:

 

Les hva han spør om. Virker på meg som om at han ønsker å endre hvilket ikon som ligger nede på docken.

 

Haha, wops, gikk fort i svingene. Gå inn på menyen, trykk på meny knappen og velg endre. Fjern deretter meldingsappen fra "docken" og legg handcent der. :)

Det er riktig at jeg ønsker å bytte ut ikonet, men jeg klarte ikke finne ut av det med den beskrivelsen der. Gidder noen å forklare nøyaktig hvordan?

Lenke til kommentar

Jeg var innom en lokal elkjøppusher og tafset litt på en slik i går, men det ble en heller trist opplevelse. Syns TW bare ser trist ut, og jeg er ikke typen som gidder å knote med å legge inn ny launcher, og customize opp og ned og i mente. Telefonen i seg selv hadde mindre billigplastfølelse enn fryktet, og skjermen var som forventet knall, men jeg syns ikke den lå godt i hånda. Totalt sett litt skuffet, og jeg tror ikke det blir nok neste telefon

 

Kjøp iphone ;)

iPhone ligger så grenseløst lavt på ønskelisten at det ikke finnes ord for det. Har to Appleprodukter i huset, og det er to for mye...

 

Edit:typo

Endret av teitur
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvordan får jeg byttet slik at jeg har Handsent der den standard meldingsappen ligger?

 

Meldinger > Innstillinger > Skru av varslinger

 

Vil forøvrig anbefale deg å teste ut Go SMS Pro, om du ikke har gjort det alt. Mye bedre enn handcent imo. :love:

 

Les hva han spør om. Virker på meg som om at han ønsker å endre hvilket ikon som ligger nede på docken.

 

Haha, wops, gikk fort i svingene. Gå inn på menyen, trykk på meny knappen og velg endre. Fjern deretter meldingsappen fra "docken" og legg handcent der. :)

Det er riktig at jeg ønsker å bytte ut ikonet, men jeg klarte ikke finne ut av det med den beskrivelsen der. Gidder noen å forklare nøyaktig hvordan?

Trykk på Programmer, så når du ser appene dine, trykk Meny, da får du opp eit valg som kalles Endre, då kan du dra vekk dei tre første ikonene, å bytte dei ut med det du vil...

Lenke til kommentar

Jeg var innom en lokal elkjøppusher og tafset litt på en slik i går, men det ble en heller trist opplevelse. Syns TW bare ser trist ut, og jeg er ikke typen som gidder å knote med å legge inn ny launcher, og customize opp og ned og i mente. Telefonen i seg selv hadde mindre billigplastfølelse enn fryktet, og skjermen var som forventet knall, men jeg syns ikke den lå godt i hånda. Totalt sett litt skuffet, og jeg tror ikke det blir nok neste telefon

 

Kjøp iphone ;)

iPhone ligger så grenseløst lavt på ønskelisten at det ikke finnes ord for det. Har to Appleprodukter i huset, og det er to for mye...

 

Edit:typo

 

Vet du, det krever faktisk litt innsats for alt her i livet... noe driter vi i fordi vi ikke intereserer oss, annet bruker vi timesvis på fordi vi bare elsker det....

Du får nesten bare finne ut hvor på skalaen du er... skal du ha noe kult, tøft, bra osv. så må man legge noe arbeid i det.

Android har veldig lav terskel for nybegynnere.

Lenke til kommentar

Fikk i går endelig kjøpt denne telefonen, på elkjøp til kr. 4900 :yes:

Men, tror dere ikke at jeg var så uheldig at jeg oppdaget en tynn strek som gikk nedover hele skjermen! En markant linje med døde pikser. Utrolig kjipt!

 

-Men, i dag har søren meg linjen forsvunnet helt, og pikslene har kommet til live! Hurra :cool:

Har aldri opplevd dette før, så da hadde jeg jammen litt flaks alikevel.

Telefonen er forøvrig helt rå, lynkjapp og med en utrolig kontrastrik skjerm. Kameraet/videok. tar faktisk veldig gode bilder, og det er særlig hvitbalansen og de korrekte fargene jeg setter mest pris på.

 

Så her er alt såre vel om dagen...

Endret av Menkromsen
Lenke til kommentar

Det er riktig at jeg ønsker å bytte ut ikonet, men jeg klarte ikke finne ut av det med den beskrivelsen der. Gidder noen å forklare nøyaktig hvordan?

 

Hei du!

 

Jeg måtte spørre om det samme jeg også og fikk det til slutt til:)

 

Slik gjør du:

 

1. Gå til startskjermen (home screen)

2 Helt til høyre nederst på skjermen står det Programmer, trykk inn på denne.

3. Når du er i program menyen. trukk knappen til venstre for home knappen, vet ikke hva den heter. (nederst på skjermen til venstre)

4. Trykk endre, og du kan nå endre ikonene også nederst på skjermen:)

 

Håper det hjalp deg!

Endret av Runar
Lenke til kommentar

Vet du, det krever faktisk litt innsats for alt her i livet... noe driter vi i fordi vi ikke intereserer oss, annet bruker vi timesvis på fordi vi bare elsker det....

Du får nesten bare finne ut hvor på skalaen du er... skal du ha noe kult, tøft, bra osv. så må man legge noe arbeid i det.

Android har veldig lav terskel for nybegynnere.

Jeg har hatt androidtelefon i over ett år, så du behøver ikke belære meg om det...

Lenke til kommentar

Vet du, det krever faktisk litt innsats for alt her i livet... noe driter vi i fordi vi ikke intereserer oss, annet bruker vi timesvis på fordi vi bare elsker det....

Du får nesten bare finne ut hvor på skalaen du er... skal du ha noe kult, tøft, bra osv. så må man legge noe arbeid i det.

Android har veldig lav terskel for nybegynnere.

Jeg har hatt androidtelefon i over ett år, så du behøver ikke belære meg om det...

Da ser jeg ikke problemet egentlig...

Endret av Da_Assassin
Lenke til kommentar

@Teitur:

 

 

Fant ingen god og naturlig "stilling" på telefonen de to/tre første dagene jeg heller, men nå digger jeg den, på alle mulige måter..

 

Ikke la et inntrykk på noen sekunder skremme deg- man blir nok vandt med den ganske så fort!

 

 

Men.. hver sin smak ;)

 

 

Og som andre har påpekt, det tar kun få minutter å bytte launcher og tilpasse den sånn man selv ønsker! Dette gjør dessuten mobilbruken mer effektiv!

 

Og ja, TW blir "borte", og man endrer utseende- og man kan enkelt bytte tilbake!

 

Populære launchere er f.eks;

 

- Launcher Pro

- ADW Launcher

- GO Launcher EX

 

 

Prøv ut forskjellige, så finner også du din favoritt :)

Lenke til kommentar

Skal ta backup av telefonen nå. Kan jeg ta sånn backup sånn at telefonen blir helt lik igjen når jeg gjenopretter? filer,bakgrunner,bilder, oppsett osv. finnes det et kjekt program?

 

Dette får du ikke til uten root. Mange programmer ligger av naturlige årsaker utenfor tilgang for vanlige brukere. Bilder osv bør være enkelt å få ut fra minnekortet. Litt usikker på hva du mener med filer og oppsett. En del programmer har mulighet til å ta backup av sitt eget oppsett (launcherpro, purecalendar for å nevne et par)

Lenke til kommentar

Er det noen som faktisk har klart å oppdatere telefonen gjennom Kies? Popper opp "Tilkoblingen til GT-I9100 er brutt." hver forbanna jævla gang jeg skal oppdatere den. Og en feilmelding popper opp... HELVETES drit

Jepp, hadde samme problemet. Løsningen er å drite i Kies og heller oppdatere manuelt gjennom å bruke et enkelt program som heter Odin. Du finner masse info om dette i den andre SGSII-tråden. Det er veldig enkelt. :)

Lenke til kommentar

Noen som vet om en butikk i oslo sentrum som selger http://www.dustinhome.no/pd_5010589701.aspx ?

Tenkte jeg skulle prøve å få tak i en slik imorgen - da jeg hverken har lyst til å vente på å få den i posten, eller betale 100kr i frakt.

 

Mvh

-wamp

 

Direkte reklamer er ikke lov her inne, men vet andre venter på disse. Og der er frakt inkludert i prisen.

 

Kan ikke akkurat si at jeg er enig at det er direkte reklame. Jeg linker til et produkt, sier absolutt ikke noe om butikk e.l. Ringte også support angående frakten på dem, og ble da informert om at det tilkommer frakt på 99kr.

Du tok inklusiv frakt informasjonen din fra hvor?

Lenke til kommentar

Noen som vet om en butikk i oslo sentrum som selger http://www.dustinhome.no/pd_5010589701.aspx ?

Tenkte jeg skulle prøve å få tak i en slik imorgen - da jeg hverken har lyst til å vente på å få den i posten, eller betale 100kr i frakt.

 

Mvh

-wamp

 

Direkte reklamer er ikke lov her inne, men vet andre venter på disse. Og der er frakt inkludert i prisen.

 

 

Kan ikke akkurat si at jeg er enig at det er direkte reklame. Jeg linker til et produkt, sier absolutt ikke noe om butikk e.l. Ringte også support angående frakten på dem, og ble da informert om at det tilkommer frakt på 99kr.

Du tok inklusiv frakt informasjonen din fra hvor?

 

Det var ikke deg jeg tenkte på ang reklame, men meg selv. Om du ser nedenfor så skjønner du :)

Endret av Samok.no
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...