Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg forstod ikke helt hvordan det fungerer. men takk for svar:)

 

Med hensyn til musikken?

 

Slik jeg forstod problemet ditt så kommer ikke sangene opp under riktig artistnavn?

 

Dette skyldes at mp3 tagene ikke er korrekte, at det ikke er lagt inn artistnavn i disse.

 

Om du laster ned programmer jeg linket til, finner frem til filene du vil endre så velger du "edit supported tag field2. Her legger du inn artistnavn, album osv.

 

Du kan få programmet til å hente inn riktig tag i fra filnanet dersom de er navngitt korrekt, eller du kan søke opp via amazon og hente ned automatisk. Er egentlig bare å prøve seg frem, og om du vil prøve et annet program som er vel mp3tag kanskje hakket enklere.

 

http://www.mp3tag.de/en/

 

Jeg hadde tydligvis ikke lagret filene som mp3. Holder på å fikse det nå, så jeg regner med at det blir bra da:)

Lenke til kommentar

Det har sikkert blitt spurt om før her, så beklager hvis jeg maser. Finnes det en norsk nettbutikk som selger slike beskyttelses rammer til denne mobilen? Alla det som Apple iPhone4 folket har til sin? (gummi ramme rundt f.eks)

 

Jeg kjøpte denne.

Syns den er bra og ser fin ut. Mye bedre med TPU enn silicon-casen jeg hadde på Heroen.

Litt hardere og glattere. Tror den holder formen uten å bli løs i kantene.

Lenke til kommentar

Vi har blitt spurt om det er mulig å slå denne tråden sammen med Samsung Galaxy S II - Erfaringer, tips, tricks. Hva mener dere om dette? Er trådene ulike nok til at det er en dum idé?

 

Helt i orden. Greit å forholde seg til en plass, spesielt nå som leveringsmaset har roet seg.

Dette synes som en virkelig dårlig ide!

 

Det er fortsatt en hel bråte med folk som fortsatt venter i spenning på telefonen, og slik lagerstatusen er nå rundt omkring i landet så tyder ingenting på at alt maset om dette skal gi seg med det første!

Denne tråden er også fryktelig lang, og med lite matnyttig info. Denne tråden er nærmest blitt en chatte-tråd for alle som måtte ha ett-eller-annet å gjøre med denne telefonen.

Helt okay det, da mange (meg selv inkludert) har litt behov for å skravle i vei om alt-og-ingenting ang. denne telefonen som er en god begynnelse på neste generasjons smartmobiler.

 

Den andre tråden, er derimot kortere og inneholder MYE mer kunnskap og praktiske tips/tricks! For folk som nettopp har kjøpt telefonen så er det faktisk mulig å lese hele tråden fra begynnelsen av, og plukke opp tråden derfra :)

 

-Altså; En tråd der folk faktisk prater sammen, og diskuterer seg frem til løsninger på diverse problemer, fremfor en tråd med hundre pågående samtaler hvor annethvert innlegg kun bryter ned flyten i diskusjonene.

 

-That's my humble opinion...

Lenke til kommentar

De to første bildene er tatt når telefonen har hatt mobildata og wifi aktivert, men jeg har da vært på besøk og tilkoblet en annen router enn D-link som jeg har hjemme. Her er forbruket normalt og slik en bør forvente:-)

 

Jeg har en slik router her hjemme også ^^

SC20110525-172118.jpegSC20110525-172122.jpeg

 

taletid 2:34:58

CPU totalt 1:12:50

Skjerm 2:01:16

 

vet ikke om det der er normalt egentlig... Men skal fyre i gang Titanium backup senere og fryse en del som jeg ikke bruker :)

Endret av αкαѕнα
Lenke til kommentar

hvordan utvider man enkelte snarveier /værmeldingen osv på hovedskjermen til å bli større? samme som man skulle dra nettside/leseren til venstre/høyre for å utvide den f,eks

 

kan noen forklare meg dette?

 

sliter fortsatt med det

 

har du forsøkt å trykke holde inne litt på en widget og så dra den ut slik du vil??

 

 

Må si meg enig at det snart må være på tide å slå sammen trådene. Hysteriet bør jo snart roe seg ned.

 

Synes det er litt sært med to helt like tråder i det lange løp ja...

 

Men første post skal beholdes av han som startet DENNE tråden

Lenke til kommentar

hvordan utvider man enkelte snarveier /værmeldingen osv på hovedskjermen til å bli større? samme som man skulle dra nettside/leseren til venstre/høyre for å utvide den f,eks

 

kan noen forklare meg dette?

 

sliter fortsatt med det

 

har du forsøkt å trykke holde inne litt på en widget og så dra den ut slik du vil??

 

 

Må si meg enig at det snart må være på tide å slå sammen trådene. Hysteriet bør jo snart roe seg ned.

 

Synes det er litt sært med to helt like tråder i det lange løp ja...

 

Men første post skal beholdes av han som startet DENNE tråden

 

ja,nå funka det og så ble det borte igjen,samme skjedde før også

 

kan du/noen andre prøve,,for det her var merkelig

Lenke til kommentar

Contacts GOWidget

takk, men eg gidd ikke bruke golauncher. Hvordan bruker jeg contacts go widget uten golauncher? Hvis ikke det går, finnes et alternativt program.....???????

 

Du klikker deg frem til markedet, søker etter GO Contacts og klikker på install... Dette er en app som ikke krever noen spesiell launcher.

 

GO Contacts er absolutt det beste alternativet...

 

Uten denne tror jeg man har det enklere med penn og papir ^^

Lenke til kommentar

Det har sikkert blitt spurt om før her, så beklager hvis jeg maser. Finnes det en norsk nettbutikk som selger slike beskyttelses rammer til denne mobilen? Alla det som Apple iPhone4 folket har til sin? (gummi ramme rundt f.eks)

 

Jeg kjøpte denne.

Syns den er bra og ser fin ut. Mye bedre med TPU enn silicon-casen jeg hadde på Heroen.

Litt hardere og glattere. Tror den holder formen uten å bli løs i kantene.

 

Så bra at du er fornøyd. Var veldig spent på tilbakemeldinger på disse. De var en del dyrere i innkjøp en normalt. Men det er også den beste casen jeg har vært borti uansett telefon. Mulig jeg er litt overbegeistret, men disse syns jeg ble som en naturlig del av telefonen. Senest i dag fikk en se telefonen med og uten. Han var ikke i tvil. Sette den på igjen. Uten virket den som en Svinesund mobil mente han :)

Noe min forøvrig er, da jeg kjøpte den på Teknik magasinet på Norby :)

Endret av Samok.no
Lenke til kommentar

Contacts GOWidget

takk, men eg gidd ikke bruke golauncher. Hvordan bruker jeg contacts go widget uten golauncher? Hvis ikke det går, finnes et alternativt program.....???????

 

Du klikker deg frem til markedet, søker etter GO Contacts og klikker på install... Dette er en app som ikke krever noen spesiell launcher.

 

GO Contacts er absolutt det beste alternativet...

 

Uten denne tror jeg man har det enklere med penn og papir ^^

 

 

Fikk opp at jeg måtte ha go launcher for å kunne bruke go contacts, men fikk det til, tilslutt. Har prøvd animated contacts i mellomtiden. Syns det progge var rimelig knas eg. får ikke brukt go contacts som widget, noe jeg er ute etter. Vil ha et stort bilde av hver favoritt kontakt og plassere dem på en av homescreenene. Det er ihvertfall hele tanken:) animated contacts er bra, men kan ikke velge størrelsen på bilder. Vil ha noe aller spb shell klarer å levere. Sånn helst:)!!

Lenke til kommentar

Denne tråden ble jo opprettet fordi den andre tråden bare omhandler leveringstider og lagerstatus, side opp og side ned om det samme. Så er greit å kunne diskutere rundt telefonen uten at alt drukner i butikkdiskusjoner osv.

Men som mange i den andre tråden sier, så har leveringshysteriet roet seg ned nå, så nå er trådene praktisk talt like.

 

Men, det er deres tråder. :)

 

Synes sammenslåing er en god ide, men da burde ihvertfall 1.siden her være med :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...