Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Why? Bruk odin i stedet. I did. Trenger ikke roote eller noe. Skal ligge noe om dette i denne tråden om jeg husker rett.

 

Kathom: øverst på menyen når du er inne på kontakter kan du scrolle helt til venstre for å velge dialer. Evt skal du ha dialer forhåndslagt nederst på hjemmeskjermen di..

Endret av Slai
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Why? Bruk odin i stedet. I did. Trenger ikke roote eller noe. Skal ligge noe om dette i denne tråden om jeg husker rett.

 

Kathom: øverst på menyen når du er inne på kontakter kan du scrolle helt til venstre for å velge dialer. Evt skal du ha dialer forhåndslagt nederst på hjemmeskjermen di..

 

okey, men hvis jeg nå bruker odin som jeg har sett folk har prata om

 

hvis jeg så logger innpå kies sitt program om 5 uker f,eks,vil det da komme opp at jeg har nyeste oppdateringen KE7?

 

trodde hele tiden dette var noe pirat lignende jeg :s heh

Lenke til kommentar

er så mange som prater om ke7 programvaren her. har ikke lest alle innlegg i detalj altså, men jeg har ke2 og når jeg går inn i kies så står det at jeg har siste versjon. er det korrekt? beklager om det er noe åpenbart jeg har misforstått.

Lenke til kommentar

bare så jeg har forstått dette riktig

 

er dette da et program man legger inn en mappe på selve telefonen? trykker/åpner den og vips så funker oppdateringen?

 

Man setter telefonen i en "mottakermodus", men selve Odin programmet ligger kun på PCn. Les guide på s. 23 i denne tråden :)

Lenke til kommentar

Har du sett på innstillinger for kalenderen?

 

Noen som har et bra sporingsprogram hvor man kan slå på GPS med en sms eller via internett? Jeg har bare funnet Lookout, men vil gjerne ha flere meninger om hvilket som er best.

 

 

selvsagt. har vent innom de tusen ganger, men det skjer lissom ingenting når tiden er der.. Veldig irriterende!

Lenke til kommentar

Noen som vet om en butikk i oslo sentrum som selger http://www.dustinhome.no/pd_5010589701.aspx ?

Tenkte jeg skulle prøve å få tak i en slik imorgen - da jeg hverken har lyst til å vente på å få den i posten, eller betale 100kr i frakt.

 

Mvh

-wamp

 

Direkte reklamer er ikke lov her inne, men vet andre venter på disse. Og der er frakt inkludert i prisen.

Endret av Samok.no
Lenke til kommentar

Det har sikkert blitt spurt om før her, så beklager hvis jeg maser. Finnes det en norsk nettbutikk som selger slike beskyttelses rammer til denne mobilen? Alla det som Apple iPhone4 folket har til sin? (gummi ramme rundt f.eks)

 

Her

Takk for linken. Der var det mye å velge mellom. Hvilket er den beste tro. "Silikonetui Til Samsung i9100 Galaxy S2 / Svart" så ikke så verst ut.

Lenke til kommentar

 

Helt til neste firmware kommer :D

 

Sletter du bare .apk fila med Root Explorer da eller??

 

Kan jo ikke bare av-installere de der liksom...

 

Vel, med tanke på at man må roote hver gang også så blir det vel en vane.. Nesten så man håper at Samsung ikke er for raske med oppdateringene men heller fikser mest mulig hver gang :)

 

Bruker freeze funksjonen. Man kan avinstallere også men det er etter min mening unødvendig og man får visst ikke alltid reinstallert ting heller. For å "freeze" trenger man PRO versjonen av Titanium Backup.

Lenke til kommentar

Noen som har et bra sporingsprogram hvor man kan slå på GPS med en sms eller via internett? Jeg har bare funnet Lookout, men vil gjerne ha flere meninger om hvilket som er best.

 

PREY

 

Nuff said ^^

 

 

 

De ligger også en "app" som er innebygd :) Meget bra liten sak

 

 

www.samsungdive.com

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...