Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har nå fryst mange applikasjoner ved hjelp av Titanium Backup Pro. Førsteinntrykket er bra, men har ikke fått sjekket ordnetlig enda. Jeg har fryst følgende applikasjoner

 

AllShare 2.0

Android Live Wallpapers 2.3.3

AP Mobile 11.04.17.01

BBC iPlayer 1.0

Buddies now 1.0

Days 1.0

Digital clock 1.0

Dual clock 1.0

Game Hub 1.0.0

Home screen tips 1.0

Kies air 11.04.15.1

Kies via Wi-Fi 1.2.0

Kobo 2.6.422

Let's try, panning 1.0

Live Wallpaper Picker 2.3.3

Memo 1.0

Microbes 2.3.3

Mini diary 1.0

Mini paper 1.0

MTP Application 1.0

Music Hub 11.05.04.01

News & Weather 1.3.04

Ocean weather 1.0

Photo editor 1.0

PressReader 1.4.0513

Readers Hub 11.03.24.01

Speech Recorder 2.3.3

Suggests 1.0

Talk 1.3

Task 1.0

Video maker 1.0

Voice commmand 2.7.0

Voice recorder 0.1

Voice Search 2.1.1

Wi-Fi Sharing 1.0

Wi-Fi sharing manager 1.0

Windy weather 1.0

Yahoo! Finance 11.04.22.01

Zinio Reader 1.0.0309

Lenke til kommentar

Når jeg skal skifte skjermbilde for Widgetlocker føres jeg kun til galleri der jeg har kamerabilder..

Må jeg virkelig laste ned wallpapers og lagre dem sammen med kamerabildene???

 

Og ang de bakgrunnene som er på tlf fra før,der er det kun 5 stykk.Hvordan kan jeg skaffe flere,slik at de havner sammen med de som er fra før istedet for at de havner sammen med andre bilder i kameragalleriet?

Lenke til kommentar

Jeg har nå fryst mange applikasjoner ved hjelp av Titanium Backup Pro. Førsteinntrykket er bra, men har ikke fått sjekket ordnetlig enda. Jeg har fryst følgende applikasjoner

 

AllShare 2.0

Android Live Wallpapers 2.3.3

AP Mobile 11.04.17.01

BBC iPlayer 1.0

Buddies now 1.0

Days 1.0

Digital clock 1.0

Dual clock 1.0

Game Hub 1.0.0

Home screen tips 1.0

Kies air 11.04.15.1

Kies via Wi-Fi 1.2.0

Kobo 2.6.422

Let's try, panning 1.0

Live Wallpaper Picker 2.3.3

Memo 1.0

Microbes 2.3.3

Mini diary 1.0

Mini paper 1.0

MTP Application 1.0

Music Hub 11.05.04.01

News & Weather 1.3.04

Ocean weather 1.0

Photo editor 1.0

PressReader 1.4.0513

Readers Hub 11.03.24.01

Speech Recorder 2.3.3

Suggests 1.0

Talk 1.3

Task 1.0

Video maker 1.0

Voice commmand 2.7.0

Voice recorder 0.1

Voice Search 2.1.1

Wi-Fi Sharing 1.0

Wi-Fi sharing manager 1.0

Windy weather 1.0

Yahoo! Finance 11.04.22.01

Zinio Reader 1.0.0309

Da jeg aldri før har hatt android...Hva er vitsen med å fryse applikasjoner?

Fordeler?Raskere og bruker mindre batteri?

Lenke til kommentar

Da jeg aldri før har hatt android...Hva er vitsen med å fryse applikasjoner?

Fordeler?Raskere og bruker mindre batteri?

 

Jeg er egentlig også usikker...

 

Fra featurelista til Titanium Backup pro:

 

"App freezer can disable an app (and make it invisible) without un-installing it"

 

Vil det si at man bruker dette kun for å rydde opp i app lista, eller gir det ytterligere fordeler?

Lenke til kommentar

Da jeg aldri før har hatt android...Hva er vitsen med å fryse applikasjoner?

Fordeler?Raskere og bruker mindre batteri?

 

Jeg er egentlig også usikker...

 

Fra featurelista til Titanium Backup pro:

 

"App freezer can disable an app (and make it invisible) without un-installing it"

 

Vil det si at man bruker dette kun for å rydde opp i app lista, eller gir det ytterligere fordeler?

 

I teorien vil en app som kjører i bakgrunnen kunne føre til treghet og økt strømbruk.

 

Når man likevel ikke bruker programmet så kan det være vel så greit å "fjerne" det.

 

Nå skal det sies at det er litt teoretisk om dette faktisk gir en særlig stor effekt, men det er jo mange som liker å rydde unna møkk man ikke bruker i tillegg

Lenke til kommentar

hallo. er det ikke tv ut gang på mobben? I så fall tragisk. eller kanskje det finnes en overgang, siden hdmi overgang støttes.....

 

Det finnes overgang!

 

 

Man treng det også til vanlig ikkehdtv tv, mener du?

 

Mobilen har støtte for HDMI gjennom en overgang, ikke kompositt/scart, ikke kobling til antenneinngangen på en sort-hvitt tv og ikke støtte for røyksignaler.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Grunnen til å gjøre det er for å "fjerne" applikasjoner som følger med Android eller TouchWiz som man uansett ikke bruker. Dette gjør at man unngår at de bruker ressurser.

 

Eneste ressurs de burde bruke er lagringsplass. Kan ikke tenke meg at de kjører i bakgrunnen uten at man har startet dem selv og spiser opp de andre ressursene.

Lenke til kommentar

Meget lærerik tråd dette :)

 

Har dog et spm, som mulig er 100% n00b i deres verden, men jeg irriterer meg over varsellyden når mobilen er ferdig ladet.... Lades oftest på nattbordet, så denne lyden kan være noe irriterende ;) Den er faktisk rett høy og..

 

Og nei, jeg ønsker ikke å ha mobilen på lydløs, da jeg enkelte ganger er avhengig av å høre telefonen..

(vet heller ikke om lydløs faktisk slår av denne bestemte lyden)

Endret av Ola77
Lenke til kommentar

Meget lærerik tråd dette :)

 

Har dog et spm, som mulig er 100% n00b i deres verden, men jeg irriterer meg over varsellyden når mobilen er ferdig ladet.... Lades oftest på nattbordet, så denne lyden kan være noe irriterende ;) Den er faktisk rett høy og..

 

Og nei, jeg ønsker ikke å ha mobilen på lydløs, da jeg enkelte ganger er avhengig av å høre telefonen..

(vet heller ikke om lydløs faktisk slår av denne bestemte lyden)

 

Dette har irritert meg også:p

Lenke til kommentar

hallo! :)

 

Har fått svar før at denne telefonen er mye bedre enn iPhone 4, men på hvilken måte?

Har iPhone 4 bedre musikkspiller( vet det er itunes da..), bedre sted til å laste ned flere spill enn samsung galaxy s2? og er samsung gs2 raskere på internett enn iPhone 4?

 

Edit: Blir HTC Sensation bedre enn Samsung gs2?

Endret av ingridb97
Lenke til kommentar

Et lite spørsmål.. Jeg ser på strømforbruket at applikasjonen Maps bruker en del strøm. Denne bruker jeg ikke, og jeg lurer på hvorfor denne bruker såpass mye strøm? Eneste jeg kommer på er at denne kanskje benyttes i værmelding applikasjonen for å automatisk finne posisjonen? Kan dette stemme?

 

Kim

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte denne.

Syns den er bra og ser fin ut. Mye bedre med TPU enn silicon-casen jeg hadde på Heroen.

Litt hardere og glattere. Tror den holder formen uten å bli løs i kantene.

Takk for tips! :) Da velger jeg den. Men den nettbutikken der har jeg aldri hørt om. Er de til å stole på da? Dumt at det ikke står lager status der...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...