Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes ikke å oppdrive i Trondheim.

 

Er bare et par butikker som har hatt den inne, og de solgte ut samme dag de kom i butikken. De fleste venter inn parti med leveringsdato langt ut i juni.

 

Good stuff... Og netonnet har 3-5 dagers leveringstid, altså sendes 19./20. avhengig av når telefonene kommer inn, mao fremme i Trondheim ca. onsdag/torsdag neste uke om jeg ikke teller helt feil nå.

 

Course, jeg fant 1 leverandør som forventet parti inn i løpet av uka, sikkert onsdag, som selger den for 4100 + moms ulåst, så 5100ognoe totalt...

 

Grr... vurderer netonnet ass..

sitter i trondheim selv, men er avhengig av å få kjøpt med telenor-abb. bah, irriterende opplegg, hadde sett for meg å få telefon før helga nå:(

Lenke til kommentar

Pakken min fra Dustin er sendt videre fra Oslo 07.30 idag. Noen sjanse for at den kommer seg til meg i Stavangerområdet ikveld?

 

Nei, det er ingen håp. Posten sendes fra Oslo med bil på natten, og scannes på Forus på formiddagen dagen etter for videre distribusjon til postkontorene i distriktene. Siden det er 17. Mai i morgen, må du nok vente til onsdag før du får telefonen.

Takk for svar.

Lenke til kommentar

sitter i trondheim selv, men er avhengig av å få kjøpt med telenor-abb. bah, irriterende opplegg, hadde sett for meg å få telefon før helga nå:(

 

 

Du kan vel bare kjøpe telefonen ulåst og så kjøpe et telenorabb. utenom?

 

Må si fra om du vet av en plass som har denne inne i trondheim, uansett låst eller ulåst :)

 

Har snakket med elkjøp, begge på Torget, begge på Mercur, den lille på Byhaven, vært innom Expert, snakket med Lefdal. Ingen av dem har den iaff.

Lenke til kommentar

Vil bare takke alle som har klart å gjøre denne tråden totalt meningsløs ved å diskutere posten :)

 

Takk for meg!

 

Hehe, så dramatisk da! Er nok ikke mange dagene igjen før de fleste har fått den.

 

EDIT: Er det forresten noen som har peiling på om det selges dockingstasjoner til denne slik det gjøres til iphone?

Endret av Sir-Allistair
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Der var min ordre kansellert hos Djuice, gidd ikkje vente på den lenger, satser heller på den kommer i fysisk butikk i nærheten snart...

good for you... hold oss oppdaterte når du ikke finner den i butikken, bestiller på nytt på nett, finner ut at ubekreftet dato er flyttet, hvor langt den har kommet i posten, kjøper pizza, går på dass. Please

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vil bare takke alle som har klart å gjøre denne tråden totalt meningsløs ved å diskutere posten :)

 

Takk for meg!

Hadebra Mr. Important Guy!

Er ikke verre enn å kline opp en egen topic. Selv du kan greie det (med litt hjelp). :)

+1 til Samok. Det har gått for langt nå til å opprette ny tråd. Denne tråden inneholder en del matnyttige ting som virkelig angår telefonen og det blir enda mere kaos å fragmentere info i to tråder.

Lenke til kommentar

Der var min ordre kansellert hos Djuice, gidd ikkje vente på den lenger, satser heller på den kommer i fysisk butikk i nærheten snart...

good for you... hold oss oppdaterte når du ikke finner den i butikken, bestiller på nytt på nett, finner ut at ubekreftet dato er flyttet, hvor langt den har kommet i posten, kjøper pizza, går på dass. Please

Godt du gidder å sitte å lese denne tråden å irritere deg over andre, å skrive spydige innlegg... Ta deg ei pære du og, så kan eg lese ka du har svart når eg har vore på dass...

Start din egen tråd, så kan du slette alle innlegg som ikkje passer deg, takk og god natt

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har hørt mye om at skjermen til denne telefonen ikke er like solid som f.eks Nokia N8 sin gorillaskjerm, har noen noe å si om denne saken? Noen riper enda?

 

Nå er jeg kjempeny til Android og Samsung generelt, men hvor åpen blir egentlig denne telefonen? Man kan få full root access, og forandre bortimot alt med telefonen, inkludert OS?

 

Kan man dualboote forskjellige OS i såfall?

 

Hvordan håndterer SGS2 diverse emulatorer (N64/PS)?

 

Og viktigst av alt: loader webleseren alle nettsider fullt ut (facebook, feks) eller kommer det mobilversjoner når man vil inn på nettsider?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...