Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

lvl 21 nå. Litt skeptisk til Assassin pve, føles ut som du bare trykker på 2 knapper i pve + et kick i ny og ned. Mer trua på Assassin som pvp class.

 

Da går du glipp av noen abilities for den klassen er latterlig sterk i PvE. Du har en tank stance som booster 150% armor selv om du er i dps spec. Du har en CC ability fra stealth som stunner en mob for 60 sekunder, du kan guarde og fjerne skade påført en annen spiller. + 2 andre CC abilities. Jeg og en annen shadow tok en 4+ instanse alene kun pga abilitiene våre.

 

Gled deg til level 22, da får du vanish. Meget bra til både pve og pvp.

Endret av Avean
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tenker mer på åpenheten jeg da, at en føler at det er en stor verden en kan utforske. Så langt så har en ikke denne følelsen i SWTOR, det er mer korridorer og lite til ingen utforskning..men jeg er bare en lav lv figur så håper på en positiv overraskelse etterhvert som jeg levler oppover :)

 

Første 2 planetene er ganske lineære og ikke så veldig åpne for utforskning, men det forandrer seg deretter. Vent f.eks til du kommer til Tatooine. Tanaris i WoW føles som ei lita sandkasse i forhold.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...