Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har da ikke tenkt å se i chatten hele tiden.. Hvis noen er i nærheten av meg og vil snakke til meg via /say, da burde det komme opp på skjermen..

 

Hvorfor er ikke dette bestemt av Lucas/BioWare enda? :o

 

Det er nok aldri lagt til av en særdeles god grunn:

 

screenShot0136_ch.jpg

 

Jeg har skrudd av alt av flytext, jeg klarer ikke å se all teksten som spammes i vinduet. Forstyrrende bare.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Akkurat forlatt Ord Mantell med smuggleren min, men ikke pokker om jeg klarer å bestemme meg for om jeg skal velge gunslinger eller scoundrel!

 

Også lettere forstyrrende å spille når andre fjols på kaserna mener at prime-time for gaming på fredag er et fint tidspunk å laste ned alt mulig dritt. Pingen jeg hadde er ikke normal...

 

GKB6E.png

 

Jupp, over to minutter lag...

Lenke til kommentar

Jeg har da ikke tenkt å se i chatten hele tiden.. Hvis noen er i nærheten av meg og vil snakke til meg via /say, da burde det komme opp på skjermen..

 

Hvorfor er ikke dette bestemt av Lucas/BioWare enda? :o

 

Det er nok aldri lagt til av en særdeles god grunn:

 

[sTORT FINT BILDE]

 

Jeg har skrudd av alt av flytext, jeg klarer ikke å se all teksten som spammes i vinduet. Forstyrrende bare.

 

Samme var jo i WoW, men hvor mange gidder jo egentlig å spamme /s på et random sted? Var ikke i mange i WoW som jeg så, med mindre en gruppe tilbakestående spillere samlet seg for å nerdrage.

Lenke til kommentar

For oss som irriterer oss grønnjævlig for at det ikke er Anti Aliansing i spillet ;

 

"IGN: For graphics options, will there be any additional tweak options you can make just in the menu aside from what we've seen in beta when the game goes live?

 

James Ohlen: We have some. Some of the textures we had were messed up a little, we've fixed that up. Anti-aliasing is something that we're going to have in either right after launch or for launch. "

Lenke til kommentar

Har sittet i kø i 1t 30 min nå, ca 30 min igjen. Folk jeg kjenner som satt over 4 timer i kø tidligere i dag.

 

Satt i queue i over 2 timer, ble kasta ut. Satte meg så i ny kø som nr1500 eller noe, hang seg fast på 888... og da hadde jeg også sittet i kø i over 4 timer. Nei, venter nok til det roer seg litt mer.

 

Har spilt fra 17.00 - 00.00! Er Jedi Warrior, lvl 8 - eller 9 - og nettopp fått lyssabelen min. Grønn laser! ;)

 

Merker at det faktisk tar veeeeldig lang tid å lvle som Warrior.

 

Ingenting som heter Jedi Warrior. Du blander sikkert Jedi Knight og Sith Warrior, men tenker meg du spiller Jedi Knight :p

Endret av Haunts
Lenke til kommentar

Da er man endelig i gang!

 

Om du spiller på Bloodworthy EU Republic så kan du adde Navaron om du vil ha noen å spille med!

Jeg og noen kompiser har tenkt å lage oss en guild, så om det er flere som er keen på litt raiding (eller hva det nå enn heter) etterhvert så er det bare å si i fra og kanskje joine oss!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...