Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Jeg gir opp igjen, jeg.

 

Hva er problemet ditt, Langdon? Kanskje det beste er å slette alt, for så å prøve igjen? Ellers kan du låne CDer av en eller annen her inne :)

Jeg har CDer, og jeg har installert på nytt flere ganger. Greia er at når Main Assets 17 skal oppdateres, så funker det bare ikke, jeg får en "error", og er nødt er til å trykke "repair", men det eneste det medfører at den begynner å laste ned alt fra start igjen.

 

Nå prøver jeg på nytt. Har akkurat installert spillet igjen (et annet sted på disken denne gangen), starta nedlastinga, og er for øyeblikket på Main Assets 17. Når den er ferdig nedlasta, og skal begynne updaten, får jeg etter 10% oppdatering den samme feilmeldingen som alltid. :(

Endret av Langdon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er tydeligvis et problem som flere har, men som Bioware ikke har funnet en løsning på enda.. Men, hvis det fungerer nå, Langdon, så er jo det helt topp! :)

 

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=18082

Jeg har lest igjennom nesten hele tråden, og jeg har EKSAKT det samme problemet, men nå fungerer det, faktisk. Main Assets 17 er på 70%. Vi får se hvor lenge det holder. :)

Lenke til kommentar

hva er det generelle inntrykket av spillet blant dem som har prøvd det ?

 

Kjempe bra! Men så langt så føles det ut som et Bioware rpg men med multiplayer....får ikke same følelsen som fks WoW. Men det kan hende det åpner seg opp utover i spillet og ting blir annerledes..jeg vet ikke.

 

Håper for guds skyld ikke at spillet begynner å føles ut som wow. Jeg er ferdig med det og derfor gledet jeg meg til swtor :p

Lenke til kommentar

hva er det generelle inntrykket av spillet blant dem som har prøvd det ?

 

Kjempe bra! Men så langt så føles det ut som et Bioware rpg men med multiplayer....får ikke same følelsen som fks WoW. Men det kan hende det åpner seg opp utover i spillet og ting blir annerledes..jeg vet ikke.

 

Håper for guds skyld ikke at spillet begynner å føles ut som wow. Jeg er ferdig med det og derfor gledet jeg meg til swtor :p

 

Tenker mer på åpenheten jeg da, at en føler at det er en stor verden en kan utforske. Så langt så har en ikke denne følelsen i SWTOR, det er mer korridorer og lite til ingen utforskning..men jeg er bare en lav lv figur så håper på en positiv overraskelse etterhvert som jeg levler oppover :)

Lenke til kommentar

Jeg var i kø og fikk "Star Wars: The Old Republic is not responding". Så endte jeg opp bakerest i køen. Nå var jeg hos min fetter for å hjelpe han med spillet. Da jeg returnerte fikk jeg en connection error. Så er jeg bakerst i køen.

 

Å droppe 700 plasser har tatt 1 time og 35 minutter. 700 plasser igjen. Får nok ikke spilt i kveld...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...