Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har fulgt denne guiden her, men SWTOR eller Star Wars mappen ligger ikke i local mappen. Hva gjør jeg galt?

 

En måte å tvinge AntiAliasing for Nvidia kort , spillet ser mye bedre ut , kant utjevning.

http://www.youtube.com/watch?v=5b9Pkgka3Fs

 

Det ligger i client_ settings fila isteden for betatest :).

 

[Renderer]

D3DFullScreen = true

Height = 1200

NativeHeight = 1200

NativeWidth = 1920

TextureAnisotropy = 16

Width = 1920

WindowX = 0

WindowY = 0

MeshLODQuality = 1

AntiAliasingLevel = 16

 

Legg som sagt til denne : AntiAliasingLevel = 16 , eventuellt 8 eller 4 :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

noen som vet hvilken level Nar Shadda er for? Og er det for begge faksjoner, eller bare Sith?

 

20-24

 

Hvordan vet man om man kan spille eller ikke? Under Pre-order sia på swtor.com står det "You registered this game on:12.16.2011", kan jeg logge inn og spille da? Får ikke testet, tar en evighet å laste ned klienten, og har ikke cd-rom i pcen :no:

 

Du får ein mail om du har tilgang til early access.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg har fulgt denne guiden her, men SWTOR eller Star Wars mappen ligger ikke i local mappen. Hva gjør jeg galt?

 

 

ER du sikker på at spillet ikke ligger der hvis du scroller helt nederst ?

 

Min er som følger : C:\Users\Lars\AppData\Local\SWTOR\swtor\settings

 

 

Spillet ser betraktelig bedre ut med AA :)

Endret av Fleskelars
Lenke til kommentar

 

Hvordan vet man om man kan spille eller ikke? Under Pre-order sia på swtor.com står det "You registered this game on:12.16.2011", kan jeg logge inn og spille da? Får ikke testet, tar en evighet å laste ned klienten, og har ikke cd-rom i pcen :no:

 

Du får ein mail om du har tilgang til early access.

 

ok, takk, vet du når det er sannsynlig at jeg får tilgang?

Lenke til kommentar

Leste i en dev-blogg at AA var skrudd av fordi det laget noen texture glitches og de regnet med å ordne det enten ved launch eller rett etterpå.

 

Det fungerer glimrende hos meg :) , har 32X AA nå :) , se mine poster ovenfor :)

Jeg har nyeste offisielle driver fra Nvidia.com og 570gtx i sli.

 

Men dette problemer gjelder først og fremst Nvidia kort , AMD-kort kan force dette i driveren.

Lenke til kommentar

Jeg har 580gtx, 8gb ram, C2D E8500 kjører alt på fult ganske knirkefritt på 60fps, men tar jeg på AA får jeg major fps-drop. Noen som har noen tips?

 

Edit: Er 60fps forventet på et 580GTX? Synes det er lite..

 

Jeg har 70-110 frames med 32X AA , jeg tror 16X er grensen for singel-gpu kort , eller kanskje 8 , husker ikke. Mulig det er cpuen din som setter begrensing , men 8X skulle kortet ditt klare fint.

Lenke til kommentar

Jeg har 580gtx, 8gb ram, C2D E8500 kjører alt på fult ganske knirkefritt på 60fps, men tar jeg på AA får jeg major fps-drop. Noen som har noen tips?

 

Edit: Er 60fps forventet på et 580GTX? Synes det er lite..

 

Jeg har 70-110 frames med 32X AA , jeg tror 16X er grensen for singel-gpu kort , eller kanskje 8 , husker ikke. Mulig det er cpuen din som setter begrensing , men 8X skulle kortet ditt klare fint.

 

Hva slags andre instillinger kjører du på? Ja, det er mulig at CPUen er flaskehals. Synes ytelsen har vært overraskende dårlig i forhold til BF3 osv.

 

Kan nevne at problemet kommer når det blir mye vegetasjon, da på f.eks. Tython.

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...