Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

MHM! Et lite strømbrudd i huset på 30sek. OG VIPS ER JEG NR 1000 I KØA...... hadde jo group til Athiss etc..

 

edit: Kom meg en tur på trening, så alt ble ikke helt negativt. Men nå må de virkelig fikse en grace-period hvor du kan komme inn igjen på serveren etter en disconnect uten å måtte vente 3 timer.

Endret av eivindg1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Søren, ass. Køen på bloodworthy er jo ikke til å leve med. :(

Spiller absolutt _alle_ normenn på den servern eller? :o

JA! :hrm:

 

Neida, jeg og flere andre nordmenn spiller på Uthar Wynn (eller hva serveren heter)

 

Søren, ass. Køen på bloodworthy er jo ikke til å leve med. :(

 

Er enig der. Holder meg unna Bloodworthy. Jeg og noen venner befinner oss nå på Uthar Wynn. Bloodworthy er IKKE bedre enn andre servere. Alle er nye og stiller likt. Et hav med ufattelige irriterende og motbydelige tenåringsnordmenn som griner fordi de køen på Bloodworthy serveren, er noe jeg lett kan holde meg unna.

 

Imperial btw.

 

EDIT: Dette er på INGEN måte en invitasjon til MASS-migrering til Uthar Wynn. Jeg vil ikke at denne serveren skal bli den nye Bloodworthy. Like ubrukelig. Men til de smarte som ikke enda er på Bloodworthy og er som sagt smarte, og ikke ønsker 2 timers kø, velkommen :)

Endret av Toppris
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hei, Er det noen måte å endre utsenet senere i spillet?

Angrer veldig på hvordan charactern ser ut. Men har ikke veldig lyst til å lage en ny en.

 

Ikke per i dag. Men det er klart det finnes mulighter i fremtiden for både paid character customization, some Blizzard håvet inn på, og kanskje noe ala barbershop eller no...

 

Så valget står dessverre mellom reroll, eller å leve med det... finne en fin hjelm å dekke hodet med kanskje :p

Lenke til kommentar
Er enig der. Holder meg unna Bloodworthy. Jeg og noen venner befinner oss nå på Uthar Wynn. Bloodworthy er IKKE bedre enn andre servere. Alle er nye og stiller likt. Et hav med ufattelige irriterende og motbydelige tenåringsnordmenn som griner fordi de køen på Bloodworthy serveren, er noe jeg lett kan holde meg unna.

 

Jeg holder meg unna uoffisielle nasjonale servere så langt det er mulig... de pleier som regel totalt å ødelegge samholdet på serverne.

 

Forøvrig litt morsomt at nordmenn griner over Bloodworthy's køer når det er de som har laget den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, jeg har ingenting her:( Har instalert game client og alt. Nå er det riktignok installert på en annen disk. Kan det ha noe å si?

 

Hei!

 

Jeg har fulgt denne guiden her, men SWTOR eller Star Wars mappen ligger ikke i local mappen. Hva gjør jeg galt?

 

 

ER du sikker på at spillet ikke ligger der hvis du scroller helt nederst ?

 

Min er som følger : C:\Users\Lars\AppData\Local\SWTOR\swtor\settings

 

 

Spillet ser betraktelig bedre ut med AA :)

Lenke til kommentar

Kan det være fordi jeg ikke har startet opp spillet enda?

 

Hei!

 

Jeg har fulgt denne guiden her, men SWTOR eller Star Wars mappen ligger ikke i local mappen. Hva gjør jeg galt?

 

 

ER du sikker på at spillet ikke ligger der hvis du scroller helt nederst ?

 

Min er som følger : C:\Users\Lars\AppData\Local\SWTOR\swtor\settings

 

 

Spillet ser betraktelig bedre ut med AA :)

Lenke til kommentar

Hei, Er det noen måte å endre utsenet senere i spillet?

Angrer veldig på hvordan charactern ser ut. Men har ikke veldig lyst til å lage en ny en.

 

Ikke per i dag. Men det er klart det finnes mulighter i fremtiden for både paid character customization, some Blizzard håvet inn på, og kanskje noe ala barbershop eller no...

 

Så valget står dessverre mellom reroll, eller å leve med det... finne en fin hjelm å dekke hodet med kanskje :p

 

Problemet mitt, er at jeg er twilek :p Hood'n på roben vises ikke!

Lenke til kommentar
Er enig der. Holder meg unna Bloodworthy. Jeg og noen venner befinner oss nå på Uthar Wynn. Bloodworthy er IKKE bedre enn andre servere. Alle er nye og stiller likt. Et hav med ufattelige irriterende og motbydelige tenåringsnordmenn som griner fordi de køen på Bloodworthy serveren, er noe jeg lett kan holde meg unna.

 

Forøvrig litt morsomt at nordmenn griner over Bloodworthy's køer når det er de som har laget den.

 

Det der gikk rett i min signatur. Har du et problem med det, gi en lyd.

Lenke til kommentar

 

Forøvrig litt morsomt at nordmenn griner over Bloodworthy's køer når det er de som har laget den.

 

Om du ikke har noen venner å spille med så får det være ditt problem, men det er ikke akkurat lett å organisere venners venners venner til å flytte server vettu

 

Det kalles forsåvidt planlegging. En av disse vennene må jo ha sagt "Vi spiller på Bloodworthy, for der skal alle andre spille". <Alle andre> burde være hintet til at det kanskje ikke er så bra å spille der.

Lenke til kommentar

Har du hørt om guild? Hva gjør du når guildet ditt velger en server, jo du roller naturligvis på den. Nå må vi uansett huske at Bioware bevist har satt maksgrensen for antall spillere før det blir kø veldig lavt i et forsøk på å spre spillere utover flere servere, denne grensen blir nok økt ganske så dramatisk en eller to uke etter offisiell release.

 

Dessuten så spiller jo folk nærmest 24 / 7 for øyeblikket, dette trøkket vil også gradvis gå nedover de neste ukene.

Lenke til kommentar

heei jeg lurte på hva dere tenkte om dette, jeg spiller wow nå og jeg har tenkt til å kjøpe guildwars 2 når det kommer ut. så da lurte jeg på om det er verdt og kjøpe swtor?. det ser helt fantastisk ut og jeg har veldig lyst men jeg vet ikke om det bare er enda en wow clone?

Liker du Star Wars er dette det beste av det beste! Du føler deg som en Jedi/Sith allerede i lvl 3, og allerede i lvl 10 har du en lyssabel og begir du deg ut på din egen ferd. Det er knall! Omtrent alt in-game er rett og slett visuelt imponerende og fantastisk!

Endret av Adulf Ordtitter
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Søren, ass. Køen på bloodworthy er jo ikke til å leve med. :(

Spiller absolutt _alle_ normenn på den servern eller? :o

JA! :hrm:

 

Neida, jeg og flere andre nordmenn spiller på Uthar Wynn (eller hva serveren heter)

 

Søren, ass. Køen på bloodworthy er jo ikke til å leve med. :(

 

Er enig der. Holder meg unna Bloodworthy. Jeg og noen venner befinner oss nå på Uthar Wynn. Bloodworthy er IKKE bedre enn andre servere. Alle er nye og stiller likt. Et hav med ufattelige irriterende og motbydelige tenåringsnordmenn som griner fordi de køen på Bloodworthy serveren, er noe jeg lett kan holde meg unna.

 

Imperial btw.

 

EDIT: Dette er på INGEN måte en invitasjon til MASS-migrering til Uthar Wynn. Jeg vil ikke at denne serveren skal bli den nye Bloodworthy. Like ubrukelig. Men til de smarte som ikke enda er på Bloodworthy og er som sagt smarte, og ikke ønsker 2 timers kø, velkommen :)

Jeg er også på Uthar Wynn for øyeblikket. Hva heter du? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...