Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Gah! Har veldig lyst til å satse på en karakter og komme meg litt videre, men neida. Har en Gunslinger, Mercenary, Jedi Sage og Sith Assassin, alle på lvl 10 eller 11 og har forlatt starterplaneten sin. Alle har sine fordeler og ulemper, og hver eneste gang jeg starter med en av dem bestemmer jeg meg for at en av de andre er mer interessant. Hmpf. :p Får vel ta loddtrekning og satse på at jeg klarer å holde meg til den som vinner. blush.gif

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har da ikke tenkt å se i chatten hele tiden.. Hvis noen er i nærheten av meg og vil snakke til meg via /say, da burde det komme opp på skjermen..

 

Hvorfor er ikke dette bestemt av Lucas/BioWare enda? :o

 

Det er nok aldri lagt til av en særdeles god grunn:

 

screenShot0136_ch.jpg

 

Jeg har skrudd av alt av flytext, jeg klarer ikke å se all teksten som spammes i vinduet. Forstyrrende bare.

Snakk om worst case scenario hvor alle spammer da, selv savner jeg snakkeboblene :( Det var mye mer oversiktlig da.

 

Klar-for-hunt.jpg

Endret av Heradon
Lenke til kommentar

Jeg har da ikke tenkt å se i chatten hele tiden.. Hvis noen er i nærheten av meg og vil snakke til meg via /say, da burde det komme opp på skjermen..

 

Hvorfor er ikke dette bestemt av Lucas/BioWare enda? :o

 

Det er nok aldri lagt til av en særdeles god grunn:

 

screenShot0136_ch.jpg

 

Jeg har skrudd av alt av flytext, jeg klarer ikke å se all teksten som spammes i vinduet. Forstyrrende bare.

 

Bildet du har linket har ikke /say men emotes, er veldig stor forksjell på det. Say hadde ikke vært noe problem det, emotes i bobler er latterlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har et spørmsål om ytelse på en laptop.

Har to kontorer og jeg har planlagt med å spille sammen med junior.

Men når jeg fyrte opp spillet i går på den bærebare så var det ikke spillbart.

 

Har derfor tenkte å renske litt opp i den og fjerne gammel drit.

Men det er en Acer 5742G med I5 cpu på 2.67GHZ, 4 GB ram og en Nvidia 540-M skjermkort.

 

Burde ikke dette klare å kjøre spillet i ca 20-30 FPS med alt på low ?

Var ikke i nærheten i går, lå ca på 6-20. altså ikke spillbart.

 

så, noen andre som sitter på en bærbar med tilsvarende hardware og kan si litt om hvilken ytelse de får ?

Lenke til kommentar

Flin: Jeg sitter og prøver å hjelpe min fetter med akkurat det samme.. Si om du finner løsning!!

Gjorde litt googling og finner flere tråder med det samme "Black screen with cursor", men får feilmelding av forumet hver gang jeg skal inn på dem.

 

Sørg for at alt av skjermdrivere er oppdatert. For meg fiksa det seg ved å oppgradere Catalsy control center.

Lenke til kommentar

Prøv å slå av shadows. Har en laptop med 520M, kjører på ca 12 fps med alt på low og shadows på off, nyeste drivers. Går dårlig med andre ord :)

Skal prøve det.

Om det feiler skal jeg kjøre en disk. defrag og i verste fall formatere disken og legge inn W7 på nytt. Har samlet seg en del dritt over en tid frykter jeg.

 

Det er vel bare programmer som kjører sammtidig med spillet som kan suge frames og resurser tror jeg.Rot på hardisken har ikke noe å si.

Man kan også sjekke om spillet har maskinens fulle oppmerksomhet ved å høyreklikke på spillet i prosesser i oppgavebehandlig å sjekke om alle kjernene på cpuen er trigget (angi affinitet , og angi prioritet , eventuellt sette denne til high istedet for normal.

Ellers ser jeg at TOR utnytter skjermkortet dårlig , bare halv prupp på gpu så det er vel mer cpu avhengig , kanskje litt overklokk vil hjelpe også.

Endret av Fleskelars
Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål: Når jeg spiller Smuggler og trykker pil ned og forover blir det en rar flimring på venstre side av skjermen. Tenkte det kunne være en bug med området, men selv etter at jeg forlot planeten er den flimringen fortsatt der. Har en Jedi Sagei samme område, men han har ikke flimring i det hele tatt. Har også en Gunslinger og Sith Assassin, og begge to fungerer helt fint. Det samme med de fire andre jeg har, men de er på svært lavt level. Noen andre som har opplevd problemer med Smuggler? Problemet begynte da jeg var rundt lvl 8 eller der omkring.

Lenke til kommentar

En måte å tvinge AntiAliasing for Nvidia kort , spillet ser mye bedre ut , kant utjevning.

http://www.youtube.com/watch?v=5b9Pkgka3Fs

 

Det ligger i client_ settings fila isteden for betatest :).

 

[Renderer]

D3DFullScreen = true

Height = 1200

NativeHeight = 1200

NativeWidth = 1920

TextureAnisotropy = 16

Width = 1920

WindowX = 0

WindowY = 0

MeshLODQuality = 1

AntiAliasingLevel = 16

 

Legg som sagt til denne : AntiAliasingLevel = 16 , eventuellt 8 eller 4 :)

Endret av Fleskelars
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...