Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke helt hva de driver med. De overlesser 4-5 servere, 1-2 timers køer,mens andre servere har plenty med plass. Helvetes irriterende.

 

Dette er jo ikke bioware sin skyld.

 

Jeg vet ikke, jeg. Synes det var litt teit å kjøre guild deployment slik som de gjorde, uten å åpne flere andre servere for folk som ikke er i guild. Det som skjer nå er at stadig fler guildfolk får access, og er nødt til å rulle på servere som allerede er heavy eller full for å spille med guilden sin.

 

Hadde jeg kunnet valgt en annen server uten prelaunch guilds første dagen ville jeg nemlig gjort det.

Lenke til kommentar

Utifra det jeg har hørt, så skal det vare en moderat mengde med folk som spiller, i forhold till hvor store serverne er. Er dette sant? I isåfall så vurderer jeg sterkt å skaffe dette spillet.

 

Serverne er 'instanced', det vil si at du deler server instance med 50-100 andre personer, maximum. Altså blir ikke startplanetene stappfulle, og du slipper spawncamping osv.

 

Hvis du så inviterer noen andre til party for å queste sammen eller no, så bytter de til din fase.

 

Det er uuutrolig deilig.

Endret av Runinho
Lenke til kommentar

Nope. Samme feilen. Jeg som til og med oppgraderte fra 4 til 8GB ram i dag. :(

 

Fått EA, btw?

 

Av ren nyskjerrighet, har du kjørt memtest+ på nytt med det nye minnet?

Nei :p

 

Kan godt prøve..

 

Prøvde du det jeg linket inn da?

Tja, hva var det du linket inn, da?

 

Jeg har prøvd det meste...

Endret av Langdon
Lenke til kommentar

Dette linket jeg inn.

 

Tilbudet mitt er fortsatt åpent. Ta med en USB-stick ellerno, så får du kopiert spillet fra meg. Evt. ta med laptoppen, så fører vi direkte over til den.

 

Btw:

 

18# Stuck at downloading assets – Patch restarts same files

You may have to delete few files and restart the download to resolve this issue. Be prepare to download a large number of files if this happens. You can restart the download of the specific file/asset by deleting that file from the download directory:

Deleting patcher.version will force the patcher to redownload.

Deleting retailclient_swtor.version will force the actual client program to redownload.

Deleting assets_swtor_main.version will force the Main Assets to redownload.

Deleting assets_swtor_.version will force the localized assets to redownload. (Language will be an ISO language code, like ‘en_us’ for American English.)

Deleting movies_.version will force the localized version of cutscene movies to redownload. (Language will be an ISO language code, like ‘en_us’ for American English.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...