Gå til innhold

HTC Desire HD - Teknisk diskusjon - Tips & triks


Anbefalte innlegg

Takker folkens! Då blir det høgst sansynleg ein Htc Desire i løpet av veka! :thumbup:

Er det slik at ein kan innstalere apps etc på minnekortet uten å rote telefonen nå? Har gjort det på min Desire, men ser ikkje behovet om det skjer automatisk nå?

Evt. kan eg bruke dei appsa som er på minnekortet, på min evt. nye HD? Som eksempelvis spill eg har betalt for?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så selv om DIN telefon lagger, så betyr det at ALLE gjør det? Hvilken verden er det du lever i, der du er midtpunktet der alt skjer, og alle lever under dine regler? Har du forresten vondt i magen, for jeg har nemlig det. Hva med å trykke på de linkene jeg har postet? Der folk faktisk sier at laggingen gir seg etter at USB-debugging er aktivert.

 

Det du kan gjøre er å installere Watchdog med mindre du allerede har gjort det, og sjekke hvilken prosess som har hengt seg. En prosess som er glad i å henge seg opp er den innebygde zip-behandleren. Den henger seg opp hver eneste gang jeg bruker den.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så selv om DIN telefon lagger, så betyr det at ALLE gjør det? Hvilken verden er det du lever i, der du er midtpunktet der alt skjer, og alle lever under dine regler? Har du forresten vondt i magen, for jeg har nemlig det. Hva med å trykke på de linkene jeg har postet? Der folk faktisk sier at laggingen gir seg etter at USB-debugging er aktivert.

 

Det du kan gjøre er å installere Watchdog med mindre du allerede har gjort det, og sjekke hvilken prosess som har hengt seg. En prosess som er glad i å henge seg opp er den innebygde zip-behandleren. Den henger seg opp hver eneste gang jeg bruker den.

 

 

Unnskyld meg, men jeg kom aldri med en slik påstand. Det var heller du som ga det inntrykket at hvis man skrur på USB-debugging, så vil INGEN telefoner henge seg opp lenger. Noe som ganske opplagt er feil. Det er jo mulig at jeg sitter med den ene HD`en i hele verden som har dette problemet etter at USB-debugging er aktivert (minn meg da forresten på å spille lotto på lørdag).

 

Jeg påpekte en svakhet ved telefonen, noe det opplagt er (om det kan fikses eller ei). Samtidig skrev jeg at det ikke er en avgjørende svakhet.

 

Jeg vil anbefale Ondskap å ikke ta imot anbefalinger fra deg, om du er så hardcore fanboy at du nekter å innrømme at telefonen ikke er perfekt.

 

 

God natt

Lenke til kommentar

Hahah, fanboy? Spør hvem som helst på forumet om jeg er Android-fanboy, og du vil få et klinkende nei. Hadde ditt første innlegg lydet slik; "USB-debugging fikser ikke laggingen på min telefon", og ikke kun "Feil", så hadde du sluppet å fremstå som en kjepphøy og gretten gutt nå.

Lenke til kommentar

Hvis man huker av for usb-debuging, så vil init feilen forsvinne, og det gjelder for samtlige telefoner. Hvis telefonen fortsetter å fryse i noen sekunder, er det mest sannsynlig feil på telefonen, eller at du rett og slett har noen crappy aps som fører til dette. Så Steffen fra Mosss har helt rett i sin påstand, og sufficator er helt på bærtur. Synd at man slenger ut usannheter i en tråd det folk søker hjelp og råd.

Lenke til kommentar

fikk meg desire hd i helga, min første android telefon så jeg er ganske grønn foreløpig.

 

er på utkikk etter en app for å kopiere filer fra delte mapper på datamaskinen over trådløst nett til telefonen(mp3 og den slags), det jeg har funnet av sånt selv, virker bare å gå andre veien(telefon->data, ikke data->telefon). lurer også på noe som kan bruke media server for å spille av filer jeg har på datan. har ps3 media server som kjører på datan, kunne vært moro å fått tilgang til den fra telefonen.

Endret av Lmthaman
Lenke til kommentar

Awesome drop funker til det :) Finner app til mobilen i market så linker du bare telefonen til denne nettsiden; http://labs.dashwire.com/drop

 

Så er det bare å droppe filer på nettleseren så havner de på telefonen ;)

 

takk for tips. forklarte kanskje litt dårlig. det jeg ser etter er mer av typen "sitte i stua og se gjennom og kopiere, delte filer og mapper fra datan på telefonen. altså styre alt på telefonen, og ikke styre kopiering fra data.

Lenke til kommentar

Kommer helt an på om de har den eller ikke. Har du fått sporingenummer fra dem? Hvis ikke ville jeg ikke holdt pusten når det kommer til Lefdal..

 

(Meget mulig de har skjerpet seg og at de faktisk har telefonen inne, men pga en situasjon i høst med denne telefonen og Lefdal så skal det aldri handles i den butikken (eller Elkjøp) igjen - koste hva det koste vil. )

Lenke til kommentar

Kommer helt an på om de har den eller ikke. Har du fått sporingenummer fra dem? Hvis ikke ville jeg ikke holdt pusten når det kommer til Lefdal..

 

(Meget mulig de har skjerpet seg og at de faktisk har telefonen inne, men pga en situasjon i høst med denne telefonen og Lefdal så skal det aldri handles i den butikken (eller Elkjøp) igjen - koste hva det koste vil. )

Og der mista dei ein kunde. Makan til DRITT service fy faen!

Ringte å spurte kvifor ikkje mobilen hadde blitt sendt endå, og då fekk eg til svar at den ikkje var inn på lageret, men den blei sendt den 17. ¨Skulle vore ulovlig å då skrive at den er på lager.

Spurte venlig om dei kunne slette orderen min, så eg heller kunne ta meg ein 3,5 timars kjøyretur til nærmaste lefdal butikk å heller kjøpe den som var der; Nei det var ikkje mulig, orderen min var låst, så eg måtte versågod vente!

Rage...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...