Gå til innhold

HTC Desire HD - Teknisk diskusjon - Tips & triks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-aabLQt

Kerneln er den som bestemmer hvilken frekvens cpuen din skal gå på :) Orginalt så kjører den på 1000(1024?)Mhz

Men er mange som legger inn en custom kernel for å få 1512Mhz foreksempel : ]

 

Har en 1618Mhz kernel liggende også (6)

 

@Frozenblade; tok en quadrant nå bare som proof : D

Endret av Slettet-aabLQt
Lenke til kommentar

Kerneln er den som bestemmer hvilken frekvens cpuen din skal gå på :) Orginalt så kjører den på 1000(1024?)Mhz

Men er mange som legger inn en custom kernel for å få 1512Mhz foreksempel : ]

 

Har en 1618Mhz kernel liggende også (6)

 

@Frozenblade; tok en quadrant nå bare som proof : D

 

sataaaaaaaaaan! men hvorfor er det andre farger på de der kolonnene en det jeg har? sett at der er fler som har sånn...

 

EDIT: lastet ned advanced, scoret 2535 :D

Endret av Frozenblade
Lenke til kommentar

OK, jeg er ny med smarttelefon, har hatt en HTC Desire HD en kort stund nå. Kjører den vanlige HTC Scene - ser kalenderfunksjonen ligger på en annen scene, men liker ikke klokka der. Så, skulle gjerne hatt kalenderen min åpnet på hjemmeskjermen - er det noen mulighet for å få dette til?

 

En annen ting - disse 7 skrivebordene - alle er forhåndsinnstilt - finnes det noen muligheter for å personifisere disse også? F.eks slette den med kontakter og legge alle spillene mine der i stedet?

Lenke til kommentar

OK, jeg er ny med smarttelefon, har hatt en HTC Desire HD en kort stund nå. Kjører den vanlige HTC Scene - ser kalenderfunksjonen ligger på en annen scene, men liker ikke klokka der. Så, skulle gjerne hatt kalenderen min åpnet på hjemmeskjermen - er det noen mulighet for å få dette til?

 

En annen ting - disse 7 skrivebordene - alle er forhåndsinnstilt - finnes det noen muligheter for å personifisere disse også? F.eks slette den med kontakter og legge alle spillene mine der i stedet?

Trykk og hold på det du vil slette og dra det ned i søppelbøtta nederst. Legg til "hva du vil" fra paletten.

Lenke til kommentar
Kerneln er den som bestemmer hvilken frekvens cpuen din skal gå på :) Orginalt så kjører den på 1000(1024?)Mhz

Men er mange som legger inn en custom kernel for å få 1512Mhz foreksempel : ]

 

Jeg har lagt til et program som heter SetCPU, min kjører på max 1228Mhz.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

OK, jeg er ny med smarttelefon, har hatt en HTC Desire HD en kort stund nå. Kjører den vanlige HTC Scene - ser kalenderfunksjonen ligger på en annen scene, men liker ikke klokka der. Så, skulle gjerne hatt kalenderen min åpnet på hjemmeskjermen - er det noen mulighet for å få dette til?

 

En annen ting - disse 7 skrivebordene - alle er forhåndsinnstilt - finnes det noen muligheter for å personifisere disse også? F.eks slette den med kontakter og legge alle spillene mine der i stedet?

Trykk og hold på det du vil slette og dra det ned i søppelbøtta nederst. Legg til "hva du vil" fra paletten.

 

takker - det var ikke verre, nei :-) en annen ting - kan noen anbefale en ok kalender enn HTC sin?

Lenke til kommentar

Nettopp kjøpt meg dette vindunderet + Spotify Premium og lurer på om noen har forslag til hva jeg må gjøre når jeg prøver å synce offline-listene mine når jeg har internet gjennom PC-en, og det bare står 227 pending sync?

 

Ser nå at de blir syncha når jeg spiller gjennom hver sang. Dette er vel strengt talt ikke nødvendig?

Endret av LostOblivion
Lenke til kommentar

Heisann,

 

Sliter med å få laget goldcard...

 

Kommer til.....

 

Vent så til serienummeret kommer opp på skjermen. Så skriver du:

adb shell

cat /sys/class/mmc_host/mmc1/mmc:*/cid

 

men så kommer ikke noe nytt nummer. Jeg får bare "no such device" eller noe sånn...

 

Hva er galt?

Lenke til kommentar

Veit ikke om noen har nevnt det her, men fant ut et fint lite triks i dag! Jeg vil ikke bytte fra stock music player fordi ingen andre har Dolby eller SRS, men om du spiller av lyd fra en annen kilde (spill, powerAMP, spotify) og går til stock spilleren og starter og stopper en sang, så fortsetter den andre spilleren å spille med SRS eller Dolby.

 

Så et kort eksempel:

 

Sett på en sang i Spotify -> sett på en sang i stock music player -> paus sangen i stock music player -> SRS/Dolby fortsetter og fungere når spotify spiller av musikk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...