Gå til innhold

HTC Desire HD - Teknisk diskusjon - Tips & triks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, i Amobil guiden står det:

 

Hvis du har en telefon er solgt under en operatørs merkenavn må du ha et Goldcard for å kunne roote, hvis telefonen din ikke er det kan du nå gå rett til side 2 å begynne å roote.

 

 

Jeg fikk ikke med meg det så jeg prøvde å nedgradere uten goldcard... D funket skikkelig dårlig gitt... Jeg måtte restore to factory settings...

 

Må jeg ha Kingston kort for å lage goldcard, er det kanskje Scandisc kortet mitt som ikke vil?

Lenke til kommentar

Vel, i Amobil guiden står det:

 

Hvis du har en telefon er solgt under en operatørs merkenavn må du ha et Goldcard for å kunne roote, hvis telefonen din ikke er det kan du nå gå rett til side 2 å begynne å roote.

 

 

Jeg fikk ikke med meg det så jeg prøvde å nedgradere uten goldcard... D funket skikkelig dårlig gitt... Jeg måtte restore to factory settings...

 

Må jeg ha Kingston kort for å lage goldcard, er det kanskje Scandisc kortet mitt som ikke vil?

 

Med Kingston fungerer det i allefall for meg.

Lenke til kommentar

Var veldig fornøyd med telefonen i starten, og det regner jeg nesten med å være.

Nå er det dog nesten så jeg kaster telefonen i veggen, eller kanskje ut vinduet og i snøen.

Jeg tør ikke ringe med den. I 2011 kan jeg ikke slå opp en kontakt, og forvente at telefonen ringer det mennesket. Nei, den ringer heller ei random, stakkars gammel kjerring.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt

Skjer jo ingenting med telefonen når du rooter. Er ikke før du legger inn en ny rom at du kan miste diversje funksjoner :)

Men selfølgelig, er jo opp til hver enkelt.

Lenke til kommentar

Har holdt på i to døgn snart og ingenting bare virker slik som i guidene... Har enda ikke greid å nedgradere...

 

Goldcard fikk jeg endelig il... tror jeg, og downgrade kommandoene skrevet riktig inn, men når den restarter finner den ikke noe i zip fila... I dritt-guiden står det bare restart og følg instruksjoner... men hva når ingenting skjer?

Lenke til kommentar

Også når man lager Goldcard skal man skrive inn den reverserte koden man får tilbake, men man må bytte de 2 første tall med 00, men jeg får alltid koden tilbake med 00 i begynnelsen. Skal man da bytte de neste to tall? Eller bare drite i det? Blir gal av å prøve om igjen og om igjen og om igjen.....

Lenke til kommentar

Skjer jo ingenting med telefonen når du rooter. Er ikke før du legger inn en ny rom at du kan miste diversje funksjoner :)

Men selfølgelig, er jo opp til hver enkelt.

 

Hvordan er det å kun roote telefonen uten å slenge inn ny ROM? Må jeg igjennom både skog og ørken for å gjøre dette, eller er det en prosess som tar 5 minutter? Finnes det ikke en metode som krever ett trykk på tastaturet/musen, slik som med iPhone? :p

Lenke til kommentar

Skjer jo ingenting med telefonen når du rooter. Er ikke før du legger inn en ny rom at du kan miste diversje funksjoner :)

Men selfølgelig, er jo opp til hver enkelt.

 

Hvordan er det å kun roote telefonen uten å slenge inn ny ROM? Må jeg igjennom både skog og ørken for å gjøre dette, eller er det en prosess som tar 5 minutter? Finnes det ikke en metode som krever ett trykk på tastaturet/musen, slik som med iPhone? :p

 

Det er veldig fort gjort hvis du ikke har 1.72 :) bare les her du har minder enn 1.72 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...