Gå til innhold

HTC Desire HD - Teknisk diskusjon - Tips & triks


Anbefalte innlegg

Er det andre enn meg, som har problemer med Google Goggles applikasjonen ?

 

Når jeg har brukt den, og avsluttet den, så suger den fortsatt batteri. Dette skjer selv om jeg manuellt tvinger avslutning av applikasjonen. Når jeg bruker "Quick settings lite" for å sjekke batteriforbruk, så bruker alltid Goggles applikasjonen en god del med batteri, selv om den "ikke kjører".

 

Avinstallerte Goggles, og ser at batteriforbruket mitt er VELDIG mye mindre. Her om dagen holdt den over 4 dager, dog med lite bruk (38 minutter skjerm, og 25 minutter med telefonsamtaler, noen tekst meldinger, WIFI på hele tiden, men uten bakgrunnsdata).

 

Med goggles applikasjonen, så holdt den så vidt over en dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker mail for exchange på min mobil, men min arbeidsgivers it avdeling krever at det skal brukes skjerm kode på tlf. Dette er en fem siffer kode. Tlf blir låst etter 15min og eg må trykke inn koden for å åpne tlf. Dette er meget plagsomt, er det noen som har en app som kan fjerne dette?

 

Og nei det hjelper ikke å gå inn på innstillinger å slå av der..

Lenke til kommentar

Jeg sliter litt med mobilt nettverk. Det funker slik som det skal, men når jeg tar dette av etter bruk, så forsvinner ikke ikonet oppe i hjørnet. Og noen ganger så er pilene hvite, så da laster det jo.

 

Har ikke store betydningen for meg, siden jeg har fri bruk. Men er unødvendig at jeg skal bruke batteriet på dette. Får å få det vekk så må jeg skru av å på mobiltnettverk noen ganger.. Noen andre som har det slik?

 

Og ser mange klager på at meldingene blir slettet etter en stund, hvis dere går inn på innstillingene til meldinger så står det max antall mld før gamle vil bli slettet. Jeg har fjenet dette, og mine har aldri blitt slettet ;) En kompis av meg fikk alle slette, så fikset han på denne innstillingen å etter det har ingenting skjedd :)

Lenke til kommentar

Så hvis jeg rooter og legger inn revolution HD så blir den steinbra? Hvor finner jeg programvare info om jeg må nedgradere?

 

Er det en oppskrift et sted om hvordan man gjør hele prosessen? Er ikke helt inni dette og gidder ikke lese alle 90 sidene med diskusjon...

 

les her for en tut på nedgradering. det er fort gjort.

 

 

Nå har jeg endelig fått lagt inn cwm 3, det tok ganske lang tid siden jeg ikke fant noen ordntlig tut :p er syykt digg med gingerbread da! åsså fikk jeg rundt 2300 på score i quadrant :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt
Nå har jeg endelig fått lagt inn cwm 3, det tok ganske lang tid siden jeg ikke fant noen ordntlig tut :p er syykt digg med gingerbread da! åsså fikk jeg rundt 2300 på score i quadrant :cool:

 

2300 bare ? Jeg får 2850+/- :cool:

 

Men så har jeg overklokket også : ]

Lenke til kommentar
Nå har jeg endelig fått lagt inn cwm 3, det tok ganske lang tid siden jeg ikke fant noen ordntlig tut :p er syykt digg med gingerbread da! åsså fikk jeg rundt 2300 på score i quadrant :cool:

 

2300 bare ? Jeg får 2850+/- :cool:

 

Men så har jeg overklokket også : ]

 

hehe, "bare" 2300 du liksom... å hvordan fikk du det? hvilket rom har du, og hvor mye har du overklokket? :) og hvilken kernel? :p

Endret av Frozenblade
Lenke til kommentar
Nå har jeg endelig fått lagt inn cwm 3, det tok ganske lang tid siden jeg ikke fant noen ordntlig tut :p er syykt digg med gingerbread da! åsså fikk jeg rundt 2300 på score i quadrant :cool:

 

2300 bare ? Jeg får 2850+/- :cool:

 

Men så har jeg overklokket også : ]

 

hehe, "bare" 2300 du liksom... å hvordan fikk du det? hvilket rom har du, og hvor mye har du overklokket? :) og hvilken kernel? :p

 

 

 

Hm... hvor mye har Iphone4?

Lenke til kommentar
Nå har jeg endelig fått lagt inn cwm 3, det tok ganske lang tid siden jeg ikke fant noen ordntlig tut :p er syykt digg med gingerbread da! åsså fikk jeg rundt 2300 på score i quadrant :cool:

 

2300 bare ? Jeg får 2850+/- :cool:

 

Men så har jeg overklokket også : ]

 

hehe, "bare" 2300 du liksom... å hvordan fikk du det? hvilket rom har du, og hvor mye har du overklokket? :) og hvilken kernel? :p

 

 

 

Hm... hvor mye har Iphone4?

hva i hele vide verden er det du snakker om?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt

 

hehe, "bare" 2300 du liksom... å hvordan fikk du det? hvilket rom har du, og hvor mye har du overklokket? :) og hvilken kernel? :p

 

Satt på performance og null idle ned klokking :)

Kjører Astounding Broccoli på 1.51Ghz overklokk.

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...