Gå til innhold

HTC Desire HD - Teknisk diskusjon - Tips & triks


Anbefalte innlegg

Ja, foretok fullstendig omstart. Er godt mulig det kan være facebooken som er problemet her. Er det mulig å slå av synk mot Facebook kun for kalenderen?

 

EDIT: Fant ut hvordan nå, men får ikke slått av fordi kalenderen lagger noe sinnsykt...

 

EDIT 2: Fikk endelig til etter en omstart. Skal rapportere tilbake hvordan det går med kalenderen.

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, foretok fullstendig omstart. Er godt mulig det kan være facebooken som er problemet her. Er det mulig å slå av synk mot Facebook kun for kalenderen?

 

EDIT: Fant ut hvordan nå, men får ikke slått av fordi kalenderen lagger noe sinnsykt...

 

EDIT 2: Fikk endelig til etter en omstart. Skal rapportere tilbake hvordan det går med kalenderen.

 

Fikk dette problemet med kalenderen min for et par dager siden jeg og. Virker som den henger seg på synkronisering.

 

Har nå slettet alle gamle oppføringer. Skal se om dette kan hjelpe.

Lenke til kommentar

Det er veldig tregt. Når jeg åpner bildegalleriet så tar det gjerne kun 1 sek før en hel side er fylt. Skroller jeg nedover mens den laster dem inn så bruker den 0,5 - 1 sek før de dukker opp.

 

Edit: Per side, og ikke per bilde.

Endret av Steffen Moss
Lenke til kommentar

På min Desire HD er alt flott og en dans på roser, bortsett fra kalenderen som henger seg som det er, den lagger osv når jeg blar i kalenderen, skal legge inn nye ting osv. Dette er utrolig irriterende. Noen som vet om det er noe jeg kan gjøre med dette eller må jeg bare leve med det?

 

EDIT: Nå er det helt umulig å legge inn nye ting. Den kræsjer hver gang jeg prøver meg på dette. Har prøvd å restarte telefonen, men hjelper ikke.

Gå inn på innstillinger->applikasjoner, og slett alt på kalenderlagring. Start opp igjen og synk på nytt

Lenke til kommentar

Mulig jeg er bortskjemt med min tidligere iPhone, men når jeg starter opp galleriet for å se oversikten over bildene, går det utrolig tregt. Bare tomme bilderuter, og telefonen bruker ca 5 sekunder på å få frem hvert miniatyrbilde. Er det virkelig så tregt?

Opplevde dette selv da jeg hadde init bugen. Slå på usb debug

Lenke til kommentar

Opplevde dette selv da jeg hadde init bugen. Slå på usb debug

 

Fungerte bra, takk!

 

Over til noe annet er det to dashboards - widgets som standard (power og data). Innstillingene jeg oftest bruker er spredt over begge widgetene. Finnes det en lignende widget som lar brukeren velge hvilke innstillinger som skal synes?

Endret av OscarMike1
Lenke til kommentar

Jeg har heller ikke sync mot htc sense, og har aldri mistet noen sms.

 

Noe annet: jeg hadde for et par sider tilbake problemer med at mobilen min lagger og er veldig treg og suger batteriet sykt fort etter at jeg la inn revolution hd custom rom. Det ble foreslått en ny wipe av alt og legge inn rom på nytt. Nå har jeg gjort dette og batteriet ser ut til å ha forbedret seg, men den er fortsatt til tider veldig treg. Ned til rundt 3MFLOPS i linpack.

 

Tips?

 

Mvh Olav B, G ;)

 

 

Lenke til kommentar

Er ikke så mye å skjønne egentlig. Batteriet i DHD er på 1230 mAh. Jo lavere tall, jo mindre strøm bruker den. I standby burde den ligge under 10 mAh, med mindre du bruker noe som kjører konstant i bakgrunnen. Så det er ikke så mye å skjønne. Current Widget gir oss en pekepinn på hvor landet ligger når det gjelder batteribruk.

 

Min går fra 305 mA uten Wifi, til 213 mA med wifi slått på..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...