Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg er lei av at mor mi skal overdrive når ho pratar om andre folk, for å auke sympati for henne og gjere seg sjølv til eit offer.

Vi har 4 hundar. Onkelen min kom innom igår, og hundane ville kose med han. Han avviste dei, noko han kanskje ikkje har gjort kvar einaste gong han er her, men men. Han kommenterte litt om hundehår, eg oppfatta det som smått humoristisk meint frå han.

Eg var nettopp på kjøkkenet, og høyrte at mor mi snakka i telefon med nokon om kor grusomt han hadde klaga over forbanna hundehår, innpåslitne hundar osv og kor sur han blei. Eg blei mektig irritert av desse gjentakande overdrivelsane, så eg sa enkelt og greitt at han ikkje blei så sur som ho skal ha det til. Han blei eigentleg ikkje sur i det heile.

 

Ansiktsuttrykket hennar var omtrent som om eg skulle ha kalla henne og heile slekta avskum eller noko slikt. Det er faen meg berre å forvente at folk reagerer når du baksnakkar slik.

 

Og no kom ho og snakka med meg om det.

Samtala kan vel vere så privat den berre vil, men når eg høyrer slik baksnakking som ikkje gjer "offeret" noko betre enn "den verbale angriparen", må eg reagere.

Endret av svelemoe
  • Liker 2
Lenke til kommentar

UseGLSL disabled

 

Artifacts i SC2, flickering og shaders som ikke funker.

 

UseGLSL enabled

 

Ekstremt lav FPS, ser mye penere ut enn å kjøre på Windoze (ja, faktisk), alle shaders funker.

 

 

Til tider hater jeg WINE. :thumbdown:

 

Det var vel egentlig bare for å se om jeg kunne kjøre SC2, så jeg bryr meg ikke så veldig.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...