Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når maskina restarter seg i løpet av natta grunnet automatiske oppdateringer og alle fanene jeg hadde oppe i Firefox ikke blir lagret. ><

Sjekk logg? Eller legg inn Chrome

Så pes når jeg var innom så mange sider. Prøve å finne ut hvilke sider jeg har hatt oppe siden i forrige uke.

Og det nærmeste jeg kommer Chrome, er vel Rockmelt, og det bruker jeg kun på netbooken. Liker det ikke så godt. :p Jeg er tro mot brannreven.

Lenke til kommentar

Når maskina restarter seg i løpet av natta grunnet automatiske oppdateringer og alle fanene jeg hadde oppe i Firefox ikke blir lagret. ><

Sjekk logg? Eller legg inn Chrome

Så pes når jeg var innom så mange sider. Prøve å finne ut hvilke sider jeg har hatt oppe siden i forrige uke.

Og det nærmeste jeg kommer Chrome, er vel Rockmelt, og det bruker jeg kun på netbooken. Liker det ikke så godt. :p Jeg er tro mot brannreven.

 

Bruk opera, så får du aldri det problemet igjen.

Lenke til kommentar

Når maskina restarter seg i løpet av natta grunnet automatiske oppdateringer og alle fanene jeg hadde oppe i Firefox ikke blir lagret. ><

Sjekk logg? Eller legg inn Chrome

Så pes når jeg var innom så mange sider. Prøve å finne ut hvilke sider jeg har hatt oppe siden i forrige uke.

Og det nærmeste jeg kommer Chrome, er vel Rockmelt, og det bruker jeg kun på netbooken. Liker det ikke så godt. :p Jeg er tro mot brannreven.

 

Bruk opera, så får du aldri det problemet igjen.

Liker ikke Opera heller. Det er greit til mobilen, men jeg brukte det i noen år før jeg fant Firefox uten at det falt helt i smak. Det var en klar forbedring fra IE, men ikke noe for meg sånn i lengden.

 

Lycan, hvor?

 

 

Forøvrig irriterer det meg akkurat nå at pappa og jeg driver og monterer en bokhylle fra IKEA, og da vi var ferdige oppdaget vi at to av hyllene sto med spon-siden ut, samt at vi måtte ta den fra hverandre og sage den til slik at den passer over uttakene jeg har på veggen.

 

Tar på meg like stor om ikke større skyld enn pappa, men likevel. ><

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...