Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
- Vi var kanskje tre meter unna ham og skulle til å slå ham, men så skjøt han en av kameratene våre i hodet. Da kastet vi bare steinene og løp for livet, sier Rustam.

 

Mens Rustam er usikker, er Måvsar ikke i tvil om at han traff Breivik med steinen.

 

-Først så hylte han. Deretter snudde han seg mot meg og ropte «jævla svarting», etter meg, sier Måvsar.

 

Jeg tolker det som at "kastet vi bare steinene" betyr "kastet dem på ABB"...

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Tok en forbikjøring igår og føreren av den bilen som ble forbikjørt svarte med å blinke 4 ganger med lysa for så fortsette å kjøre med fjernlysa på.

 

Helt vanlig forbikjøring, ingen biler på veien og klokka var 04 om natten.

 

Noen som ikke tåler å bli forbikjørt tydligvis.

 

bremsopp og la han kjøresakte bak deg, eller la han kjøre forbi og svar med sammemynt. Gjør det ofte selv

Lenke til kommentar

Tok en forbikjøring igår og føreren av den bilen som ble forbikjørt svarte med å blinke 4 ganger med lysa for så fortsette å kjøre med fjernlysa på.

 

Helt vanlig forbikjøring, ingen biler på veien og klokka var 04 om natten.

 

Noen som ikke tåler å bli forbikjørt tydligvis.

 

bremsopp og la han kjøresakte bak deg, eller la han kjøre forbi og svar med sammemynt. Gjør det ofte selv

 

Jeg stoppet og la meg bak han med fjernlysa, ja. Føltes ganske ok selv om jeg var like "barnslig".

Lenke til kommentar

Tok en forbikjøring igår og føreren av den bilen som ble forbikjørt svarte med å blinke 4 ganger med lysa for så fortsette å kjøre med fjernlysa på.

 

Helt vanlig forbikjøring, ingen biler på veien og klokka var 04 om natten.

 

Noen som ikke tåler å bli forbikjørt tydligvis.

 

bremsopp og la han kjøresakte bak deg, eller la han kjøre forbi og svar med sammemynt. Gjør det ofte selv

 

Jeg stoppet og la meg bak han med fjernlysa, ja. Føltes ganske ok selv om jeg var like "barnslig".

 

Handler ikke om å være mindre barnslig eller ikke. Det å få fjernlysa rett in bakluka og blende deg i alle mulig speil er forferdelig når det er mørkt ute. Det å svare med sammemynt, skjønner den poteten hvor ekkelt det er. Kanskje han ikke gjør det igjen.

Lenke til kommentar

Tok en forbikjøring igår og føreren av den bilen som ble forbikjørt svarte med å blinke 4 ganger med lysa for så fortsette å kjøre med fjernlysa på.

 

Helt vanlig forbikjøring, ingen biler på veien og klokka var 04 om natten.

 

Noen som ikke tåler å bli forbikjørt tydligvis.

 

bremsopp og la han kjøresakte bak deg, eller la han kjøre forbi og svar med sammemynt. Gjør det ofte selv

 

Jeg stoppet og la meg bak han med fjernlysa, ja. Føltes ganske ok selv om jeg var like "barnslig".

 

Handler ikke om å være mindre barnslig eller ikke. Det å få fjernlysa rett in bakluka og blende deg i alle mulig speil er forferdelig når det er mørkt ute. Det å svare med sammemynt, skjønner den poteten hvor ekkelt det er. Kanskje han ikke gjør det igjen.

 

Han satt de på igjen etter jeg blåste forbi når jeg hadde hatt nok moro. Da stoppet jeg helt opp og kjørte i 35kmt i 80 sonen 2km videre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Irriterer meg over personer som legger inn ord som "Gothica" i navnet sitt på facebook, for deretter å ha et lyssterkt portrettbilde av seg hvor man har sminket øyebrynene og området rundt helt svart. Prikken over i'en er dersom man har påført svart leppestift.

 

Det mest ironiske med denne personen er at hun har gått på kristenskole, og bestevenninna opp over tidene er det man trygt kan kalle for hyperkristen.

Lenke til kommentar

Syns bare det er litt cocky og si, jeg reddet 23 mennesker.

 

Heile den artikkelen virka jo som skryt, hadde vert langt bedre at avisa hadde skrive: "'Navn' reddet 23 personer,..." Blir feil å sitere det slik av avisa, det går an å fortelle uten å sitere personen, og det burde vert gjort her så det ikkje oppfattast som en slags sjølpromotering..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Slo på TVn og så litt av "Mord og mysterier". Først så vi et hus utenfor og hørte høyt og tydelig at noen hadde det veldig moro på soverommet. Etter noen sekunder skiftet scenen, og vi så to stk ligge utslitt i sengen. Fyren dro vegg teppet og krøp ut av sengen - med undertøyet på? WTF? Jeg har ikke noe interesse av å se nakne menn, men hallo! Hvem i helvete har heftig sex med undertøyet på? Dette skjer så ofte i filmer og tv-serier at om du ser barn i samme film eller serie kan man lure på om samtlige er adopterte...

Lenke til kommentar

Førhistorie relatert til irritasjonen: Jeg jobber for Frelsesarmeen på frivillig basis og deler ut gratis mat til fattige hver uke.

 

Jeg bor like ved en kommunalblokk. Hver gang jeg skal på butikken, så går jeg forbi den blokka. Jeg kan ofte se rett inn til beboere, og jeg har lagt merke til at en del av de er "kunder" hos oss hver uke. Dette er ikke en irritasjon, jeg dømmer dem ikke for å motta mat fra oss. Jeg er selv trygdet og har mottatt mat fra FA.

Greia er at noen av disse folka har ting som tilsier at de ikke trenger mat fra oss i det hele tatt. 50" TVer, for eksempel. Digre lydanlegg. Skinnsofaer og -stoler. Alt nytt.

 

Og vi kan ikke nekte dem å få mat på det grunnlaget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...