Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå da pokey er permabannet så er det nok din tur snart, Carl!

 

Slo på TVn og så litt av "Mord og mysterier". Først så vi et hus utenfor og hørte høyt og tydelig at noen hadde det veldig moro på soverommet. Etter noen sekunder skiftet scenen, og vi så to stk ligge utslitt i sengen. Fyren dro vegg teppet og krøp ut av sengen - med undertøyet på? WTF? Jeg har ikke noe interesse av å se nakne menn, men hallo! Hvem i helvete har heftig sex med undertøyet på? Dette skjer så ofte i filmer og tv-serier at om du ser barn i samme film eller serie kan man lure på om samtlige er adopterte...

Han hadde sikkert sånn boxer med luke foran.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

TVGuiden til canal digital. Når jeg skal trykke og lese mer om et program blir hele siden hvit, og trykker jeg tilbake så hopper jeg rett ut av hele websiden, og må begynne helt på nytt. Dritt. dårlige tvprogram, at det ikke skal gå ann og ha et tv program som viser de kanalene jeg vil se uten noe tull!

Lenke til kommentar

Den ene høyttaleren min smeller og uler, den fungerer iblant, men nå virker det som at den har tatt fullstendig kvelden! Den andre fungerer som bare det! Jeg har sjekket alle tilkoblinger og alt ser ut som det skal. Jeg får nervøst sammenbrudd snart, kommer til å sitte i et hjørne og grine hysterisk hvis jeg ikke får orden på den :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...