Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Løsningen er å fjerne TV-avgiften og la de som faktisk ønsker å se NRK betale for å se NRK, da må NRK til en forandring presentere noe av kvalitet for videre eksistens.

 

Dersom man klager på TV-avgift så er det unnskyldt med at man betaler for å se NRK og dersom man klager på at man må betale for å NRK selv om en ikke ønsker kanalen, da er det det tilbake at det er en avgift for å ha TV-mottaker. Høna kommer fra egget og egget kommer fra høna. Da går man bare i en evigvarene sirkel, omtrent som en hund som løper etter sin egen hale.

Endret av BadCat
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"JEG ER ANARKIST ASS, HATER SAMFUNNET. DERFOR MÅ JEG BRUKE MASSE TID OG PENGER PÅ KLÆR SOM UTTRYKKER DETTE! Klær er jo ikke samfunnsmessig i det hele tatt..."

 

EDIT: Jeg vil irritere meg over en annen ting også.

Punkere, punkstilen, og punklivsstilen osv.

En ting er å ha et rævkjørt liv med for mye alkohol, dop og ubeskyttet sex.

Greit nok... Noen har det sånn. Men disse jævlene rekrutterer jo. De får med andre i faenskapen.

Fuck that.

 

Jeg er ikke fan av punkmusikk heller, men musikk er bare musikk, og det er individuelt. Så jeg skal ikke si noe negativt om det.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Enig. Jeg har ingenting i mot at folk lever som de gjør, men de som begynner å snakke om at det er så jævla bra når det egentlig ikke er det er fryktelig irriterende. På den andre siden så lever de fleste "PUNKROKKERNE" helt vanlige dagligdagse liv med skole eller jobb, og de vil bare høres/se tøff ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forpulte NRK lisensen, føler at du mer eller mindre stjeler 1238,76.- to ganger i året. Røvere!

Jeg betaler NRK-lisensen med glede. Synes bare det er koselig. NRK har mange gode programmer, i tillegg til et massivt gratisarkiv på nett, proppfull av dokumentarer, serier osv. I tillegg driver NRK flere meget gode radiokanaler. Det er en hel masse skatter og avgifter jeg kunne klart meg uten, NRK-lisensen er ikke en av dem.

Lenke til kommentar

Forpulte NRK lisensen, føler at du mer eller mindre stjeler 1238,76.- to ganger i året. Røvere!

Jeg betaler NRK-lisensen med glede. Synes bare det er koselig. NRK har mange gode programmer, i tillegg til et massivt gratisarkiv på nett, proppfull av dokumentarer, serier osv. I tillegg driver NRK flere meget gode radiokanaler. Det er en hel masse skatter og avgifter jeg kunne klart meg uten, NRK-lisensen er ikke en av dem.

Greit, da kan jeg forstå at du betaler det med glede, men ser overhode ikke på noen NRK programmer eller besøker siden deres.

Vurdere egentlig litt på om jeg skal betale for å få ut dekoderen eller hva det er som gjør at jeg må betale lisensen.

Ser ikke så ofte på tv. :hmm:

Lenke til kommentar

Helsikkes drittnett. Ved litt tung land i over et halvt minutt så bryter det sammen og bruker en halv time på å begynne å virke igjen. Vi har bare hatt problemer etter at altiboks liksom skulle "oppgradere" linja vår. Nettet er nå treigere og ekstremt ustabilt, og de nekter å hjelpe oss.

Lenke til kommentar

Eg hatar musikalar. Sjølve konseptet gir meg intens fysisk smerte. Og dei lagar til og med filmar som ser bra ut utan å advare med enorm, blinkande, raud tekst: "WARNING THIS MOVIE CONTAINS EXTREMELY SHITTY SINGING AND IS STUPIID"

Hugsar eg såg traileren til Sweeney Todd og tenkte at det kunne bli ein bra film. Men nope, det var synging, synging og atter synging.

KVIFOR skal ein synge ting utan grunn? Kvifor ikkje berre snakke? Er så latterlig når alle skal bryte ut i allsong.

 

Eg skal lage Harry Potter The Musical. Så skal Harry og Voldemort bruke sangens kraft i staden for magi. Så skal dei synge vakkert og danse saman når dei møter kvarandre.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jævla amøbenisser som jobber ved privatistkontoret, og jævla amøbenisser hos lånekassen.

 

Jeg gikk på skole 2010, og tok eksamene som privatist. Dem tror enda at jeg har strøket på 2 fag (som jeg ikke har strøket i) og da blir jo lånet enda større enn det egentlig skal være. (for hver eksamen du består, blir så og så mye av lånet omgjort til stipend)

 

Jeg har jo selvfølgelig klaget og forklart hva som er feil, og lånekassen har vært i kontakt med privatistkontoret i sør trøndelag, og dem har ingen dokumentasjon på at de fagene er bestått. Jeg har visst blitt "borte" i systemet. IDIOTER! Faen at alt skal bli så mye rot i! Det er faenmeg 1 år siden, og dem har enda ikke ordnet opp i det.

Lenke til kommentar

Jævla amøbenisser som jobber ved privatistkontoret, og jævla amøbenisser hos lånekassen.

 

Jeg gikk på skole 2010, og tok eksamene som privatist. Dem tror enda at jeg har strøket på 2 fag (som jeg ikke har strøket i) og da blir jo lånet enda større enn det egentlig skal være. (for hver eksamen du består, blir så og så mye av lånet omgjort til stipend)

 

Jeg har jo selvfølgelig klaget og forklart hva som er feil, og lånekassen har vært i kontakt med privatistkontoret i sør trøndelag, og dem har ingen dokumentasjon på at de fagene er bestått. Jeg har visst blitt "borte" i systemet. IDIOTER! Faen at alt skal bli så mye rot i! Det er faenmeg 1 år siden, og dem har enda ikke ordnet opp i det.

Åh herregud privatistkontoret er så jævlig retard. Jævlig bra at de sendte meg karakteren etter klagefristen gikk ut! Ikke at det gjorde noe da ettersom sensor ga meg en fortjent karakter men herregud azz.

Lenke til kommentar

Jævla amøbenisser som jobber ved privatistkontoret, og jævla amøbenisser hos lånekassen.

 

Jeg gikk på skole 2010, og tok eksamene som privatist. Dem tror enda at jeg har strøket på 2 fag (som jeg ikke har strøket i) og da blir jo lånet enda større enn det egentlig skal være. (for hver eksamen du består, blir så og så mye av lånet omgjort til stipend)

 

Jeg har jo selvfølgelig klaget og forklart hva som er feil, og lånekassen har vært i kontakt med privatistkontoret i sør trøndelag, og dem har ingen dokumentasjon på at de fagene er bestått. Jeg har visst blitt "borte" i systemet. IDIOTER! Faen at alt skal bli så mye rot i! Det er faenmeg 1 år siden, og dem har enda ikke ordnet opp i det.

 

Du kan bare være glad at du ikke er en Vogon. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...