Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lol kan du ikke svømme eller?

 

Nei azz men lol

 

Her i nord er vannet så kaldt, selv på sommeren, at pikken visner bort og pungen skrumper inn til den ser ut som en porsjonsnus.

Finnes for mange kule måter å dø på til å bare ikke greie å holde seg oppe i det kalde vannet hvis man faller av under rafting.

 

Angående den hestegreia... Ryttere som benytter bilveier er én ting, men det uendelige spørsmålet er hvorfor hester får lov å gå rundt og rukbæsje hvor de vil uten at noen må rydde det opp, mens selv den minste bikkjelorten er livsfarlig og må fjernes umiddelbart?

Lenke til kommentar

Leser ofte artikler om ting som folk irriterer seg over på fly. For meg virker det som om ethvert behersket og rolig menneske går fullstendig apeshit over andres uvaner med en gang de entrer en flykabin... Har flydd litt selv, men jeg driver ikke å klager over enhver irritasjon som tydeligvis mange passasjerer gjør... Snodige greier...

Lenke til kommentar

Folk som seier kva som skjer når ein ser filmen. Ikkje berre dei som seier nøyaktig kva som skjer, men og folk som seir ting som "no skjer det noko festleg!".

Og når du veit ting som skjer i ein film/ei bok før det skjer, og sit og ventar på at akkurat det skal skje.

(Beklager forferdeleg rotete formulering)

Lenke til kommentar

Har flydd litt selv, men jeg driver ikke å klager over enhver irritasjon som tydeligvis mange passasjerer gjør... Snodige greier...

Det er jo bare å sette seg godt tilrette med et headset fyllt med god musikk så er det ikke noe stress over hodet. :)

 

Yeah Right, som om ikke noen kommer til å klage over lydnivået uansett hvor lavt du har det. Til slutt må du ha det så lavt at du ikke hører det over den jævla flystøyen

Lenke til kommentar

Ikke med et skikkelig headset. En gang var jeg på flyet med et koss portacrap og det sugde noe helt forjævlig. Ikke bare hørte alle rundt meg musikken min, jeg hørte ingenting av den selv på grunn av all flystøyen.

 

Mitt AKG K450 derimot! Jeg har aldri hatt noen klage på lyden min. Selv ikke når jeg er på lange bilturer med familien og jeg sovner med lyden på kjempehøyt.

Lenke til kommentar

Mitt AKG K450 derimot! Jeg har aldri hatt noen klage på lyden min. Selv ikke når jeg er på lange bilturer med familien og jeg sovner med lyden på kjempehøyt.

Hmm, rart. Eg og nokre tjommies var på spaceworld og testa litt diverse AKG-produkt. Eg TRUR det var K450 eg prøvde, og det var ganske mykje lydlekkasje på det i forhold til K518 (som eg no har bestilt frå cdon).

Btw, er du aktiv på hardwork lenger?

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor alle bitcher så jævlig over Koss porta pro, det er jo ikke SÅ ille. Med mindre man har krazy høy lyd på så hører jo ingen lyden din, og lyden er helt grei for å være er billig headsett med en krazy god garanti. Er jo ikke som om man kan forvente lik kvalitet av hjemme-headsettet som ute på tur-headsettet.

 

Ang. hardwork så starter vi opp der igjen når pistons blir aktivert

Lenke til kommentar

Hmm, rart. Eg og nokre tjommies var på spaceworld og testa litt diverse AKG-produkt. Eg TRUR det var K450 eg prøvde, og det var ganske mykje lydlekkasje på det i forhold til K518 (som eg no har bestilt frå cdon).

Btw, er du aktiv på hardwork lenger?

 

Sikker på at det ikke var K404? De er veldig like i hvertfall. Som Obama her sier har jeg tatt en (rimelig lang) pause fra Minecraft generelt, men skal fortsette på hardwork når pistons blir aktivert der.

Lenke til kommentar

Litt over 40 grader, fuktig som et helvete og er solbrent herfra til maanen.

 

Irriterer ogsaa at alkoholen er saapass billig her at det er en skam aa ikke bli full hver dag. 2-3kr pilsen og 10kr for en flaske vodka.

 

EN FLASKE VODKA!

 

Maa kjoepe en ny lever av en vietnameser elns mens jeg er her tror jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

*Betale for varene i matvarebutikken*

"Sett inn kortet med chip mot deg.

*Dra kortet opp, dytte det ned igjen*

"Sett inn kortet med chip mot deg.

*Dra kortet opp, dytte det ned igjen*

"Sett inn kortet med chip mot deg.

"Dra kortet i leseren med magnetstripen ned mot venstre"

*drar kortet i leseren med magnetstripen ned mot venstre*

"Sett inn kortet med chip mot deg"

 

 

Aaaaaaaah! :(

 

 

 

Ps: Teksten er sikkert ikke akkurat sånn.

Endret av Demonfudge
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor alle bitcher så jævlig over Koss porta pro, det er jo ikke SÅ ille. Med mindre man har krazy høy lyd på så hører jo ingen lyden din, og lyden er helt grei for å være er billig headsett med en krazy god garanti. Er jo ikke som om man kan forvente lik kvalitet av hjemme-headsettet som ute på tur-headsettet.

 

Ang. hardwork så starter vi opp der igjen når pistons blir aktivert

 

Lydlekasjen er Porta Pro sitt minste problem, gutten min!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...