Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TV2 Nyhetskanalen.. De få stakkars nyhetene de har går om og om og om og OM igjen. Og så er det de samme nyhetene på TV2 og NRK uansett, bare at der går de heldigvis ikke i reprise dagen lang. Nesten like irriterende som da Discovery sendte de "2" minutters filmsnuttene i hver reklamepause som var heeelt tragiske som gikk minst et par år på rad hver eneste dag, omtrent så man fikk lyst til å plukke hjernen ut av ørene.

Lenke til kommentar

Liker ikke Drammen, synes de burde bygge en svær bro over hele greien så man slipper lukten om man skal forbi.

 

Drammen, Oslo... Samme dritten begge steder. Jeg tror ikke det finnes et så rikt land i vesten som Norge hvor det alikevel er plassert en enebolig blandt piggtrådgjerder, broer, bettoing og industri, en klatt her og der. Det finnes ikke noe system. Det ser helt forjævlig ut. Og har man tatt en rundtur i Litauen eller Polen, så ser jeg ikke store forskjellen, ikke i helhet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over konkurranser som absolutt må ha "dueller", selv om ingen faktisk duellerer, og der det derfor bare er tullete og urettferdig. Ta disse Melodi Gran Prix-konkurransene for eksempel (som jeg forøvrig irriterer meg over generelt), der jeg har sett at det i noen tilfeller settes opp grupper der to og to fremfører sangen sin, og der én fra hver lille gruppe går videre. Hva satan er poenget? Dette er jo ingen duell, de måler ikke krefter som i en fotballkamp eller håndbakk, de fremfører rett og slett sangen sin helt uavhengig av konkurrenten. På denne måten kan enkelte sanger få en mye enklere vei videre enn andre. Hvorfor konkurrerer ikke alle i samme gruppe? Jeg kan være enig i at det kan være enklere for folk å stemme, da de bare trenger å forholde seg til to og to konkurrenter av gangen, men med under ti deltakere er vel ikke det egentlig et reelt problem. Skihopping er et annet eksempel, der jeg har sett at dette systemet har blitt tatt i bruk i noen renn de siste årene. Her stemmes det ikke engang, så denne løsningen er jo så idiotisk og urettferdig som man kan få det.

 

EDIT: Irriterer meg også over at YouTube har begynte med reklame før noen av videoene sine. I dag kom jeg til og med over en video med reklameavbrudd i midten. Det der kommer til å bli YouTube's undergang.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

EDIT: Irriterer meg også over at YouTube har begynte med reklame før noen av videoene sine. I dag kom jeg til og med over en video med reklameavbrudd i midten. Det der kommer til å bli YouTube's undergang.

 

Det er ikke YouTube, men de som lager videoene som legger de der. De tjener penger på det, og i mange tilfeller lever de av det.

Lenke til kommentar

Det kan hende dette er nok et skritt i amerikaniseringen av vårt udugelige lille land. I USA er det et lass med reklame før alle videoer på youtube

 

Mens vi snakker om drittland så er det mange ting som irriterer meg ved dette faenskapet vi kaller "landet vårt". Er ikke stolt over å vært norsk lengre, jævla drittsystem vi lever i! Alt for mange for sagt sin mening og komt frem med det de vil, det hindrer utvikling og fremskritt av norge!

Lenke til kommentar

YouTube må ha en finger med i spillet, jeg kan ikke legge en uspolbar reklamesnutt foran videoene mine. Jeg sier ikke at det ikke kan være nødvendig for noens overlevelse, men jeg irriterer meg over det.

 

Det har du rett i. Folk på YouTube som blir veldig populære kan få tilbud om å bli YouTube-partner, som vil si at de inngår en avtale med YouTube om å laste opp videoer så og så ofte, mot at de får betaling for reklamer som kan bli plassert før videoene. Noen av mine favoritt-YouTubere har gått over til å lage videoer på heltid på grunn av bl.a reklame som dette, og jeg synes ikke det gjør noe at jeg må vente ekstra ti sekunder mot at de får mye bedre tid til å lage gode videoer med godt innhold.

 

Mine to ører.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...