Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er absolutt ingenting å gjøre nå! Driver å switcher mellom internettsider jeg har vært innpå 100 ganger før, bare for å oppdage at ingenting nytt har skjedd -.-

Jaja, får se om det er noe på tven..

 

 

Rusmidler. (:p)

 

Eventuelt bøker, musikk, gå deg ein tur, bak ei kake, lær deg å sjonglere, osv. Moglegheitane er endelause. ;)

Endret av Dermuszdel
Lenke til kommentar

Husket ikke passordet til Minside så nå må jeg vente en hel time. Hater at mange forskjellige steder har forskjellige krav til passord. Før var det nok med 4-6 tegn men nå er det 8, som vil si at jeg har måttet lage nytt passord på de stedene det er 8 tegn, men nå har jeg glemt det. At alt skal være så jævla sikkert hele tiden. Vil noen virkelig ha tak i den infoen finner dem den vel lett som bare det uansett.

 

En annen ting som irriterer er at "Legg ved denne filen" knappen er så lik "Svar nå" eller "Lagre modifisert innlegg" knappen. Jeg holder på å ta feil nesten hver gang.

Endret av CFM
Lenke til kommentar

Det er absolutt ingenting å gjøre nå! Driver å switcher mellom internettsider jeg har vært innpå 100 ganger før, bare for å oppdage at ingenting nytt har skjedd -.-

Jaja, får se om det er noe på tven..

 

 

Rusmidler. (:p)

 

Eventuelt bøker, musikk, gå deg ein tur, bak ei kake, lær deg å sjonglere, osv. Moglegheitane er endelause. ;)

 

..ooog der ble jeg jaget ned fra stuen fordi min mor har besøk..

 

Great

Lenke til kommentar

Det er sant det. Bytter selvfølgelig det meste av deler selv. Neste innkjøp nå er nedre fremre bærearmer på begge siden foran, nye bremseklosser bak, bytte av tåkelys foran (reflektoren er ødelagt på begge) og oljebytte før påsken. :)

 

Og kanskje nytt modellemblem bak hvis det er alt for stor forskjell mellom lakken under og rundt det emblemet sitter. Smådetaljer, men den gleden må man kunne ha. :wee:

Endret av CFM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...