Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

What a glorious fucking morning.

Hittil har ingenting gått bra. Routeren restarter seg hvert 5. minutt, hun som skulle hjelpe til på jobb kan ikke, og hun som skulle bruke jobbilen i går presterte å tømme batteriet.

Og bare sånn for å sette en prikk over det hele, så er jeg blakk, tom for mat og går snart tom for røyk.

 

Kutt ut sistnevnte så får du kanskje råd til førstnevnte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Tv3 har begynt og sende days of our lives kvart over ti. 10:15! da er jeg sjelden oppstått. Og dem sender kun en episode.Før i tiden så sendte dem dobbeltepisode som startet litt over 12 eller noe. Det var perfekt. Det er dritlenge siden jeg har sett days of our lives nå. :mad:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Haha, days of our lives.

Er ikke noe å le av?

 

 

Burde du ikke takke dem, mindre tidssløsing....

 

Man sløser jo bort tiden uansett, hvorfor ikke se på noe man liker. Jeg kan tenke ut tusen andre ting som man sløser bort mye mer tid på.. For eksempel og spille. (jeg spiller ikke)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg kan ikke å laste ned tv-serier, og har antagelig for tregt nett( :mad: ) til den slags.

 

Jeg liker å svi bort hele dager når bliss har frustrerte fruer maraton.. time på time på time med frustrerte fruer.. :D

Lenke til kommentar

Tv3 har begynt og sende days of our lives kvart over ti. 10:15! da er jeg sjelden oppstått. Og dem sender kun en episode.Før i tiden så sendte dem dobbeltepisode som startet litt over 12 eller noe. Det var perfekt. Det er dritlenge siden jeg har sett days of our lives nå. :mad:

 

Du bør stå opp litt tidligere da.

 

Man sløser jo bort tiden uansett, hvorfor ikke se på noe man liker. Jeg kan tenke ut tusen andre ting som man sløser bort mye mer tid på.. For eksempel og spille. (jeg spiller ikke)

 

Jeg er enig i at tidsløs er over alt når du gjør noe underholdene som ikke er produktivt. Jeg ser ikke hvordan du kan komme med den håpløse påstanden om at dataspill er mer tidsløs enn å se på dramaserier?

 

Du oppnår ingenting annet enn underholdning med å se på såpeopera, komedier osv. mens i dataspill kan man faktisk oppnå ett resultat som imponerer andre og får deg til å føle deg bra.

 

Feks. Minecraft, fantastisk avanserte byggverk med feller osv. vil imponere folk, samtidig som du er fornøyd med resultatet pga. alt arbeidet du satte inn i det. Du kan også ta EVE Online som ett eksempel... Er du med på å skyte ned en carrier, er du også med på å imponere hundrevis av folk som vil se det på killboards (Feks. Battleclinic), samtidig som du er mekting fornøyd med det selv.

 

Jeg ser ikke hvordan spill er mer sløs med tid enn såpeopera. Begge er underholdning, og burde behandles som det.

 

Dessuten er vel torrent portene stengt på skolenettet.

 

Finnes ikke spesiallagde torrent ports. Det skolenettverket gjør er å blokkere muligheten til å sette opp P2P når aktivert. Det vil ikke blokkere allerede eksisterende P2P forbindelser.

 

Uttalte meg ltit teit der. Det går an, det går bare helvettes treigt. Sånn 2-5k kbs elns. Hender det er bugget da, husker en kar kom på skolen og plutselig lastet ned i en heijanes fart i fjor-forfjor elns.

 

Det har med seeds å gjøre, lastet ned på 500-600kB/s. Laster egentlig ikke ned på skolen, men jeg visste ikke at µtorrent kjørte.

Endret av Kaymeerah
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Irriterer meg grenseløst at busskortet mitt ikke er fylt opp på tross av trekk fra min konto. Skulle fylle på kortet hos den lokale Pizzabakeren og var djevelsk mye knøing med å få terminalen til å godkjenne, men pengene tok den altså... UTEN Å FYLLE PÅ.

 

Så, nå må jeg antageligvis ned igjen med kontoutskrift å kvittering å stå å knø enda mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...