Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
22 hours ago, debattklovn said:

Norske fanatikere som støtter Palestina i alt Palestina foretar seg.

Fy fader for neon hjernevaskede, religiøse idioter...

Sharia er jo en uting. Hvorfor skal jeg støtte det?

Å støtte Israel er heller ikke noe jeg gidder å forholde meg til. Altså den konflikten der er for meg to onder. Basere landområder på bibelsk vås eller gi rom til ekstremisme. Nei fyfaen. De får bare krangle.

Forøvrig har jeg besøkt Jerusalem, det er greit om kvinnene der slipper å kle på seg presenning og basaren kan få være der i fred.

Endret av djgudleif
Lenke til kommentar
Tåkefyrste skrev (2 timer siden):

Synes det er genialt jeg, så slipper jeg smalltalk med de i kassa.

Men synes prisene burde gå ned pga dette. Vi gjør jo jobben for dem.

Jeg også, går også veldig kjapt. Jeg har ikke sett at det blir færre åpne kasser, da det nesten alltid har pleid å vært bare en person i kassa.

 

frohmage skrev (2 timer siden):

Bedre det enn å klage på dem uten å prøve dem først.

Disse folkene jeg irriterer meg over, har aldri prøvd de. Det er prinsippet deres som irriterer meg. De sier at de ikke vil bruke de fordi det går utover arbeidsplasser. Alikevel har de ingen problemer med å bruke bilvaskemaskin, eller betale noen svart for å gjøre håndverksarbeide.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har prøvd selvbetjent kasse etter at de fikk det på den lokale Eurospar'en, men jeg antar at det i lengden kan føre til kutt i bemanningen på butikkene og det irriterer meg.

Det er alltids noen som trenger en jobb og som er villig til å jobbe i butikk, for ikke å snakke om de som trives med det og hvis selvbetjente kasser på sikt er helt eller delvis for å kutte ned på antall ansatte og spare penger, da er jeg kritisk til det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alle butikkene jeg vet om har ikke kuttet ned på antall ansatte, men de øker ikke antallet heller
De ansatte har mer tid til å rydde i hyller, fylle på varer og snakke med kunder, og jeg tipper det også er mye mindre overtid.

Men i grunnen enig at det kunne vært flere rabatter for å bruke selvbetjent løsninger
Obs har 4 kroner rabatt på melk, men vet ikke om noen andre rabatter, og jeg drikker ikke melk

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...