Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Myst skrev (12 timer siden):

At det skal ta så effings lang tid å få en bok i posten. Bestilte 10 januar, bokhandelen brukte ca 10 dager å få den ut, og bringerens sporingssystem sier den burde ha blitt levert den 24..

Trenger jeg å nevne hvem bringeren er? (Postnord). Skjønner ikke hvorfor et selskap på randen av konkurs brukes fortsatt..

Irriterer også at det ikke leveres post på lørdager lenger. (hente i butikk blir noe annet)

Har så mye dårlig erfaring med PostNord..har derimot utelukkende god erfaring med HeltHjem, levering som regel innen 1-2 døgn, på det "verste" et par dager. Leverer også på dørmøtta på natt (eller postkasse hos de hvor dørmatte ikke er så aktuelt) Posten har jeg litt både- og erfaring med, av og til meget bra, av og til meget dårlig. 

 

Lenke til kommentar

Dette blir vel ente gang jeg nevner denne historien.

Men en gang klarte PostNord å sende melding om at pakken min ble returnert til utkjøringstedet tre timer unna to dager på rad. Da jeg ringte de tredje dagen hadde pakken min vært på kiosken rett nedenfor huset mitt siden første dag ? *imponert*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
frohmage skrev (1 time siden):

For et par dager siden fikk jeg en pakke (eller - beskjed om å hente den på posten) fra PostNord. Den var bestillt 13. desember og skulle være en julegave. Er ikke veldig imponert over dem her heller.

Ikke sikkert PostNord har noe av skylden
Pakker har sporing, så det burde være enkelt å finne ut

Endret av Dubious
Lenke til kommentar
Dubious skrev (21 minutter siden):

Ikke sikkert PostNord har noe av skylden

Jeg etterlyste pakken via kundeservice. De hadde mottatt den, men beklaget at de ikke kunne finne den. Dette var i starten av januar. Sporingen viste at de hadde registrert pakken dagen etter bestillingen. Jeg mener ikke å si at PostNord er håpløse, men det er tydeligvis flere som har noen dårlige erfaringer med dem. Forstår selvfølgelig at det er mye kaos i juletiden, men min pakke var altså "forsvunnet" i deres forvaring i flere uker.

Lenke til kommentar

Orket ikke å oppdatere igjen i går, men den hentemeldingen var ikke for boka likevel, men for en PC del jeg bestilte fra Ebay den 21. ? Altså når en vare fra USA kommer ila en uke og det norske postsystemet ikke klarer å levere en bok på 2 uker.. ja, vet ikke hva jeg skal si ass..

Lenke til kommentar

Det gjelder i så fall ikke meg. Snakker ikke om trege avsendere, men det er annet irritasjonsmoment, som oftest kommer oppå treg levering. 

Skulle sende en pakke til Sandnes, for eksempel. Den ble sendt mellom Oslo, Stavanger, så tilbake til Oslo, og på et tidspunkt ble den registrert som utlevert til mottaker enda den ikke var det. Flere ukes ventetid ved sending av pakker (etter at avsender hadde sendt pakke). PostNord tar også betalt for meldingene de sender ut, noe mine foretrukne leverandører ikke gjør. PostNord har jeg nå gitt helt opp, jeg har vært tålmodig lenge nok med dem nå. 

Lenke til kommentar

Konspinisser. Fant dette gullkornet i et kommentarfelt på en artikkel om Coronaviruset.

Sitat

 

Lurer du på hvordan dette viruset hoppet over fra Kina til USA på kort tid? Ved å undersøke online arkiver, fant vi en hard sannhet: "Faren" til dette viruset er CDC (Center for Disease Control and Prevention)

Viruset har ikke opprinnelse i Kina, men det er en C.I.A. gave til Kina for å bringe det på linje - for å hoste opp de sårt tiltrengte midlene USA, Inc. trenger for å unngå konkurs 31. januar 2020.

For alle de med IQ som er lavere enn en gullfisk, er den ekstra bonusen at de vil ha muligheten til å dra nytte av de snart kommende gratis massevaksinasjonene for alle!

Alas Deep State / USAs regjering, Inc. vil snart ha den GRATIS inokulasjonen vi alle trenger for å holde oss i live!

I patentet nedenfor finner du 72 sider med sannhet, slik at du kan være dommer for dette forferdelige "plutselige ukjente utbruddet".

Det såkalte "Corona-viruset" var patentert allerede 22. mai 2007 ! Her er dokumentasjonen: https://prepareforchange.net/.../c-i-a-patent.../

 

 

Livet's Knall Hareskole burde kalle tilbake noen av elevene og be dem gå femteklasse om igjen. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Quote

Inger Johanne må betale 18 000 kroner for en parkeringsplass hun ikke har bruk for
Det er opprør i et stort borettslag på Bromstad i Trondheim fordi husleia øker kraftig. Noen av beboerne har fra årsskiftet fått en husleieøkning på nesten 50 prosent. Hovedårsaken er at alle beboere må betale for parkeringsplass, også de som ikke har bil.

Fyfaen! Tenk å bo i borettslag. Jeg ser på det som å kjøpe, uten å eie. Det er bedre å leie. Det beste er selveier evt hus og drite i alle andre. Jeg HATER alt som har med borettslag å gjøre, det er soviet-aktig og kvalmende.

Det verste er liksom dugnad og all dritten der. Fuck FELLESKAP

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...