Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Skrevet

OL-åpningsseremonien.

De utøverne som går rundt å ser ned på mobilen sin når de går sammen troppen sin foran HELE VERDEN.

Det går faktisk an å lage minner som ikke må på instagram tvert.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har ikke sett åpningssermonien, men går virkelig utøverne med telefonen i hånda?

Det er i såfall idiotisk.

Endret av RRhoads
Skrevet

Helvetes PostNord som leverer pakke på dørmatta. Pakken var selvsagt borte når jeg sjekka 5 minutt etter jeg fikk melding.

Blir fort dyrt for PostNord da de må erstatte pakken

Skrevet

Ferdig med House M.D. (alle 8 sesongene) og lurer på hva jeg skal se på nå..

Når en ser på så mange sesonger så blir en litt lei av det samme, men når en er ferdig så er det liksom litt, hvorfor sluttet de..

Skrevet

Hadde samme problemet etter Breaking Bad for to år siden.

Har fremdeles ikke sett en ny TV-serie for jeg vet at ingenting kommer til å måle seg med den uansett.

Gjest Slettet-3RYwwc
Skrevet

Helvetes PostNord som leverer pakke på dørmatta. Pakken var selvsagt borte når jeg sjekka 5 minutt etter jeg fikk melding.

Jeg forstår virkelig ikke tankegangen her. Hvorfor ikke bare levere den i butikken?

Skrevet

Jeg forstår virkelig ikke tankegangen her. Hvorfor ikke bare levere den i butikken?

Ikke sikkert de har en avtale med en butikk i nærheten

Skrevet

Desverre mange som har begynt å bruke PostNord, som brukte Posten før

Før så fikk jeg de små pakkene i postkassen, nå må jeg hente de i en butikk jeg nesten aldri handler i

Skrevet

Vi lever visstnok i en rettsstat. Ventetid for å få nytt pass burde være maks en uke. Istedenfor er det faktisk umulig å få seg nytt pass, ettersom det ikke finnes ledige timer.

Gjest medlem-1432
Skrevet

Konsertbilletter som blir revet bort på 6 minutter. 

Gjest Slettet+9817324
Skrevet

Det var visst lang kø på Presleys siste konsert....folk venta utenfor i dagesvis , hans forfall til tross.

Skrevet

Det irriterer meg at astmamedisin er lov i den slags toppidrett. Jeg skjønner veldig godt at svenskene sammenligner det med doping.

Norges medaljer teller liksom ikke like mye lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...