Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Du hadde sikkert ikke avbestilt håndverkerbesøk om naboen din var syk du heller, DJ FROSK.

 

 

Såklart hadde jeg ikke det, og jeg hadde blitt svært overrasket og forundret om jeg fikk en klage.

Naboen har allerede prøvd å være respektfull ved å få hit håndverkere når andre folk er på jobb, så om jeg er syk er det bare uflaks. Jeg klager ikke på naboen, jeg irriterer meg over bråket

At virkeligheten er som den et får man ikke gjort noe med. Om man skal irritere seg over det man ikke får gjort noe med blir man veldig bitter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At jeg føler meg mislykket. Får ikke jobb, konstant press fra familie om at jeg må skaffe meg jobb og at jobb er viktig. Som om jeg ikke SKJØNNER det. Er ringevikar, men jobber kanskje 1 gang annenhver måned. Det er 1 ringevikar til som blir spurt først. Kan ikke vedkommende jobbe, får jeg jobbe. Hvis en av de ansatte slutter, er det hun som blir tilbudt en høyere stilling, så det er lite håp for meg å få en høyere stilling. Praksisplass via NAV fører ikke til noen ting annet enn attest og en ekstra referanse + litt erfaring. Levert mange åpne søknader, og bedt venner og familie lese i gjennom søknadene og CV'en. Hører ingenting fra de jeg leverer søknader til.

 

Ser på Facebook at gamle kompiser har flyttet til en annen by, fått fast jobb, kjøpt egen bil, reiser til syden med tittelen "Elsker livet"... Må innrømme at jeg kjenner på sjalusien.

 

Jeg kan ikke bruke penger på moro, fordi jeg må prioritere mat og regninger. Får dårlig samvittighet bare jeg bruker penger på en kinobillett. Ser ingen ende av denne mørke tunnelen. :(

 

Dagens klageinnlegg, sorry.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Praksisplass via NAV fører ikke til noen ting annet enn attest og en ekstra referanse + litt erfaring.

"Attester og erfaring er mer verdt enn penger, det må du jo skjønne" --NAV-ansatt

 

Gå på butikken og betal med attester og erfaringer da, svarte jeg. Da ble det stille.

 

 

Haha, for en tulling! Skal svare det samme hvis en av de NAV-ansatte sier noe lignende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At jeg føler meg mislykket. Får ikke jobb, konstant press fra familie om at jeg må skaffe meg jobb og at jobb er viktig. Som om jeg ikke SKJØNNER det. Er ringevikar, men jobber kanskje 1 gang annenhver måned. Det er 1 ringevikar til som blir spurt først. Kan ikke vedkommende jobbe, får jeg jobbe. Hvis en av de ansatte slutter, er det hun som blir tilbudt en høyere stilling, så det er lite håp for meg å få en høyere stilling. Praksisplass via NAV fører ikke til noen ting annet enn attest og en ekstra referanse + litt erfaring. Levert mange åpne søknader, og bedt venner og familie lese i gjennom søknadene og CV'en. Hører ingenting fra de jeg leverer søknader til.

 

Ser på Facebook at gamle kompiser har flyttet til en annen by, fått fast jobb, kjøpt egen bil, reiser til syden med tittelen "Elsker livet"... Må innrømme at jeg kjenner på sjalusien.

 

Jeg kan ikke bruke penger på moro, fordi jeg må prioritere mat og regninger. Får dårlig samvittighet bare jeg bruker penger på en kinobillett. Ser ingen ende av denne mørke tunnelen. :(

 

Dagens klageinnlegg, sorry.

 

Hvis man er villig til å flytte på seg, skal det være ledige jobber i dag tror jeg. :)

 

Hva er forresten "Ringevikar"? :hm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...