Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Hadde fått 100% som stemte om en kunne stemme på nett og det var obligatorisk, så min irritasjon er at det ikke går an å stemme på nett i 2017

Man hadde fått 100% som stemte om man bare gjorde det obligatorisk uten nett også.

 

Grunnen til at man ikke kan stemme på nett, er hensynet til hemmelig og fritt valg. Valget er ikke fritt hvis det ikke er hemmelig. Og det er ikke hemmelig når noen kan stå bak deg å kikke på deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Folk som stemmer. Det er ikke legitimt å ha mestre.

Det er de som stemmer som er mestrene... Politikerne er slavene, gjør de en for dårlig jobb for folket, kastes de ut og må gå på NAV (hvis de ikke selv har avviklet det).

 

 

Nei, det stemmes frem mestre som skal regulere og gjøre livet hardt for andre.

Lenke til kommentar

Man hadde fått 100% som stemte om man bare gjorde det obligatorisk uten nett også.

 

Grunnen til at man ikke kan stemme på nett, er hensynet til hemmelig og fritt valg. Valget er ikke fritt hvis det ikke er hemmelig. Og det er ikke hemmelig når noen kan stå bak deg å kikke på deg.

Så du synes det er greit å diskriminere mennesker med ikke synlige handicap som gjør at de ikke greier å menge seg med folk eller krype inn bak ei trang gardin?

 

For mange er innlogging med BankID den eneste muligheten de kunne ha hatt til å stemme.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

 

Man hadde fått 100% som stemte om man bare gjorde det obligatorisk uten nett også.

 

Grunnen til at man ikke kan stemme på nett, er hensynet til hemmelig og fritt valg. Valget er ikke fritt hvis det ikke er hemmelig. Og det er ikke hemmelig når noen kan stå bak deg å kikke på deg.

Så du synes det er greit å diskriminere mennesker med ikke synlige handicap som gjør at de ikke greier å menge seg med folk eller krype inn bak ei trang gardin?

 

For mange er innlogging med BankID den eneste muligheten de kunne ha hatt til å stemme.

Det jeg beskrev, var ikke meningen min, men den offisielle begrunnelsen for at man ikke har valg over internett.

 

Kommunen kan komme hjem til folk som ikke kommer seg til stemmelokalet av forskjellige årsaker. Det er ikke nødvendig å menge seg med folk eller krype inn bak en trang gardin (med mindre man har innredet hjemme sitt med trange gardiner).

 

Ja, det vil likevel være noen få som ikke får stemt.

Lenke til kommentar

Virker som det er stor pågang i forumet i kveld. Tar opp mot 10 sekunder å laste sidene, mens andre nettsteder går relativt kjapt.

 

Ellers skulle jeg bare skrive at jeg savner gode gamle tider der når man ville spille et spill, behøvde man å bare putte inn èn CD, installere på noen minutter og spille i vei. Nå har BO3 holdt på siden 6 tiden i dag og diver fotsatt og installerer Directx... Skjønner det er stor forskjell på å installere spill på 500MB kontra 10GB+50GB oppdatering og diverse, men likevel..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...