Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Neida, en halv kilo fet fisk osv per måned er nok for å dekke behovet av B12. Jevnt fordelt utover selvsagt.

Jeg har heller ikke som mål å kutte ut animalske produkter, kun reduksjon i mengde.

Endret av BadCat
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den halvlange røde chilien?

Det der er helt grusomt. Noen anbefalte meg det, for det skulle være så helsigt. Men å spise det der er jo reneste tortur. Neitakk

Skrevet

Jeg må spise for å overleve, ikke for kos.

For et trist syn på mat, synes jeg. Mat er deilig.

Men beklager avsporingen av tråden, jeg skal holde munn frem til neste gang jeg finner noe å irritere meg over..

• Liker 1
Skrevet

Er så sugen på is og aner ikke hvordan jeg skal blit kvitt sugen, bortsett fra å spise is.

Tok en øl nettopp så kan ikke kjøre til butikken, men jeg har sykkel.

Skrevet

At Leffe og andre 17åringar trur dei har fasit på livet og at livet er svart/kvitt, utan å skjønne at det dei kjem med eigentleg berre er humor at best

• Liker 1
Skrevet

Fitness-addicts med motiverende sitater på insta osv.

De av alle må jo vite at dette ikke funker.

Folk som lett lar seg inspirere av kule quotes, er ikke inspirert i mer enn en dag.

• Liker 1
Skrevet

Når en person tror den nye klokken jeg selger er falsk selv om jeg har med fuckings kvittering. Batteriet er tomt på den siden sikkert ligget lenge på lager og jeg kjøpte klokken på nett.

Personen velger å ikke kjøpe basert på "hvorfor er batteriet tomt når klokken er ny." Omfg.

Skrevet

Søkefunskjonen til Netflix Appen

Trykker jeg inn deler av navnet så kommer filmene opp, men trykker jeg på hele navnet til høyre så kommer filmene + filmer personen ikke er i

I helgen får jeg irritere meg over at jeg ikke lengre har Netflix

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...